Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Putin’s useful German idiots
Russia’s invasion of Ukraine is a repudiation of a whole generation of German politicians from across the spectrum.
![]()
Putin’s useful German idiots
Russia’s invasion of Ukraine is a repudiation of a whole generation of German politicians from across the spectrum.www.politico.eu
German President: "I was wrong" and "We have failed with the establishment of a common European house in which Russia is included. We have failed with the approach of including Russia in a common security architecture." "There will be no return to the status quo before the war."
![]()
Steinmeier gesteht Fehler in Russland-Politik ein
Der Bundespräsident sagt, sein Festhalten an Nordstream 2 sei falsch gewesen sei. Er habe sich in der Einschätzung Putins „geirrt“.www.sueddeutsche.de
Oh Duitsland toch.
Ik denk dat het best is voor ook nog officiële foto's te zien van verschillende andere hoeken... maar... ik vrees van wel.Zijn dat allemaal lijken in zakken of wat zien we linksboven?
Wow, ik dacht dat het ging over de gegraven put onderaan die zwarte zakken.Ik denk dat het best is voor ook nog officiële foto's te zien van verschillende andere hoeken... maar... ik vrees van wel.
Originele plaatsWow, ik dacht dat het ging over de gegraven put onderaan die zwarte zakken.
Dat is Poetin-stijl retoriek (m.a.w. "kijk wat ze ons in het verleden aangedaan hebben"). Ja en dan,Ukraine, which was pillaged by Germany during World War II, by the end of which it had lost more than 15 percent of its population, certainly won’t forgive and forget.
Poll zelf is wel legitiem.Diezelfde account retweet posts over hoe Oekraïne de oorlogsmisdaden in Bucha heeft in scene gezet. Val niet voor de propaganda.
Poll zelf is wel legitiem.
Ik vind niet dat het hier over beschuldigen gaat. Maar wel over lessen trekken uit het verleden en uw houding ten opzichte van Rusland daaraan aanpassen.Goh ja, ik vind het wel gemakkelijk om nu Duitsland/Merkel te zitten beschuldigen. Ze slaan al mea culpa.
In dat Politico artikel vind ik het ook erg ongepast dat ze beginnen over WO2.
Dat is Poetin-stijl retoriek (m.a.w. "kijk wat ze ons in het verleden aangedaan hebben"). Ja en dan,
Het is echt niet de moment om onderling (binnen de NAVO of de EU) te beginnen ruzie maken.
Who the fuck stemt er nu nog voor Marine Le Pen?![]()
Waarom zou de poll niet legitiem zijn?Waarom is die poll legitiem? Omdat ze gepubliceerd is in een mooie PDF van 36 pagina's? Het bedrijf erachter is Toluna, die naam maken in de influencer markt.
De houding tegenover Rusland is al aangepast, als we lessen trekken dat zal dat zijn over hoe we in de toekomst omgaan met autocratische regimes. We zijn de voorbije decennia uitgegaan van het idee dat als we die regimes opnemen in de internationale gemeenschap, er handel mee drijven en zo hun welvaart verhogen, dat ze dan automatisch ook meer democratisch en "braver" gingen worden.Ik vind niet dat het hier over beschuldigen gaat. Maar wel over lessen trekken uit het verleden en uw houding ten opzichte van Rusland daaraan aanpassen.
Bij mij ook. Ik vind stilaan dat de NAVO de Russen daar mag gaan buitenborstelen, met alle risico's die daar aan verbonden zijn. Ik kan dat lijden van die mensen niet aanzien.
Enigste zoon van deze alleenstaande moeder afgeslacht door de Russen op straat. Hij ligt opgerold in een tapijt onder een europallet in haar achtertuin. Ze heeft hem in dat tapijt moeten leggen omdat ze hem niet deftig kan begraven en anders wilde honden aan zijn restanten gaan zitten.
Haar achtertuin ligt vol lege flessen vodka, Jack Daniels, en andere gort. Russen hebben na de moord op haar zoon haar huis bezet. Op het einde van de reportage toont die vrouw, huilend van rauwe miserie in de vrieskoude en niet meer in staat nog woorden uit te drukken, nog een foto van haar kind aan de camera.
Ik volg deze oorlog al van sinds de start op de voet. Soms tot uren in de nacht. Er is iets zwart aan het blakeren vanbinnen.
Goh ja, ik vind het wel gemakkelijk om nu Duitsland/Merkel te zitten beschuldigen. Ze slaan al mea culpa.
In dat Politico artikel vind ik het ook erg ongepast dat ze beginnen over WO2.
Dat is Poetin-stijl retoriek (m.a.w. "kijk wat ze ons in het verleden aangedaan hebben"). Ja en dan,
Het is echt niet de moment om onderling (binnen de NAVO of de EU) te beginnen ruzie maken.
De lijn met Rusland te kunnen vergelijken met full blown nazisme in al zijn facetten wordt met de dag dunner en dunner.

Blijkbaar hebben ze daar in het Kremlin niks geleerd van de tweede wereldoorlog, ze zijn bezig met hem nog eens opnieuw te doen.![]()
“De bandietenelite moet worden geliquideerd, heropvoeding is onmogelijk”: Poetin geeft zijn plan vrij
Op de dag dat het Kremlin beweert dat de gruwel in Boetsja in scène is gezet, publiceert het grootste Russische staatspersbureau “het plan van het Kremlin”. “De bandietenelite moet worden geliquideerd, heropvoeding is onmogelijk.”m.nieuwsblad.be
Next step, concentratie kampen voor alle "schuldigen" en professionele massa liquidatie methoden.
Adolf Hitler 2.0
Inderdaad en volop jacht maken op Poetin en co. Het moet stilaan gedaan zijn met enkel en alleen harde economische sancties te treffen vanaf de zijlijn. De rode lijn is in mijn ogen al ver en meer dan ver overschreden! Dat hij maar dreigt met zijn kernwapens.. pure bluf en bangmakerijBij mij ook. Ik vind stilaan dat de NAVO de Russen daar mag gaan buitenborstelen, met alle risico's die daar aan verbonden zijn. Ik kan dat lijden van die mensen niet aanzien.
Of het nu mede door zijn inner circle komt, of hij zelf in die richting is beginnen denken of denkt.
Maar het bestaansrecht van een soeverein land volledig ontkennen en dan ook in eigen land over 'zuiveringen' spreken vind ik echt diep en diep verontrustend. Los of dat nu van vroegere beloftes of oostelijke expansie van NAVO staat of niet.
Nogmaals: echt diep en diep verontrustend over welke uitspraken er worden gedaan en het wordt precies enkel erger. Die zit echt in een bubbel waar hij niet meer uit kan. Helemaal op hol geslagen. En dat voor een zittend president. Wat gaat er in die zijn hoofd om?![]()
“De bandietenelite moet worden geliquideerd, heropvoeding is onmogelijk”: Poetin geeft zijn plan vrij
Op de dag dat het Kremlin beweert dat de gruwel in Boetsja in scène is gezet, publiceert het grootste Russische staatspersbureau “het plan van het Kremlin”. “De bandietenelite moet worden geliquideerd, heropvoeding is onmogelijk.”m.nieuwsblad.be
Next step, concentratie kampen voor alle "schuldigen" en professionele massa liquidatie methoden.
Adolf Hitler 2.0
![]()
Adolf Hitler 2.0
Nogmaals: echt diep en diep verontrustend over welke uitspraken er worden gedaan en het wordt precies enkel erger. Die zit echt in een bubbel waar hij niet meer uit kan. Helemaal op hol geslagen. En dat voor een zittend president. Wat gaat er in die zijn hoofd om?