Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Buiten kruisraketten lanceren valt er in principe toch weinig te doen op de Zwarte Zee voor de Russen? Ze zullen wel wat verder afblijven van de kustregio's.Rond Kharkiv hebben de Russen al serieus terrein verloren.
Meeste schepen blijven toch redelijk dicht bij het Krim![]()
Als er sporters betrapt zijn op doping komen ze ook soms met de gekste excuses. En als je het zo hoort dan gedraagt de Russische elite zich eerder als de maffia dan als een land.Als je dat scenario zou lezen, denk je dat het komt uit de Hitman videospellen.
Dood door paddenvergif geïnjecteerd door een sjamaan om een kater te overwinnen. Wie verzint het?
Ik kan het artikel niet lezen, maar afgaande op de kop zie ik daar vooral zaken die ik hier ook al een aantal keer heb gezegd. Dat heeft niets te maken met appeasement, alleen met de vraag of je door de verdere escalatie en het steeds meer in een hoek drijven van Poetin je de Oekraïnse bevolking wel een dienst bewijst.
www.forbes.com
Heb ik dat dan gezegd?Bewijs je een dienst aan Oekraïnse volk om ten eerste in hun plaats te beslissen over een vredesakkoord en onder welke voorwaarden en ten tweede Oekraïne nog kleiner te maken door land te geven aan dezelfde aggressor van 2014? Wat houdt Rusland dan tegen om binnen zoveel jaar weer land te nemen?
Heb ik dat dan gezegd?
Heb ik dat dan gezegd?

Welke stad moeten ze bereiken om de aanvoerlijn de breken?![]()
Ukraine Interactive map - Ukraine Latest news on live map - liveuamap.com
Live Universal Awareness Map Liveuamap is a leading independent global news and information site dedicated to factual reporting of a variety of important topics including conflicts, human rights issues, protests, terrorism, weapons deployment, health matters, natural disasters, and weather...liveuamap.com
Nog niet volledig volgens deze site maar aan dit tempo gaat het niet lang meer duren.
Oekraïne kan ook de belangrijkste aanvoerlijn van de Russen bombarderen en/of veroveren waardoor Russisch logistiek nog meer in problemen zal komen.
Oekraïne heeft ook al gezegd dat ze gaan proberen Cherson opnieuw te veroveren.

Ik kan het artikel niet lezen, maar afgaande op de kop zie ik daar vooral zaken die ik hier ook al een aantal keer heb gezegd. Dat heeft niets te maken met appeasement, alleen met de vraag of je door de verdere escalatie en het steeds meer in een hoek drijven van Poetin je de Oekraïnse bevolking wel een dienst bewijst.
Welke stad moeten ze bereiken om de aanvoerlijn de breken?
Vilcha? Of moeten ze tot de luchthaven van Varvarivka raken?
Dat was geen statement, maar een vraag. Een vraag die ik hier de afgelopen maanden al regelmatig heb gesteld, beargumenteerd en over heb gediscussieerd. Iedereen die zich vragen stelt bij of het wel een goed idee is voor de Oekraïnse en bij uitbreiding Europese bevolking om Poetin geen uitweg te bieden, het spreekwoord "een kat in het nauw maakt rare sprongen" in gedachten houdende, simpelweg afwimpelen als "appeasement" is wel heel goedkoop. Net zoals dat meteen gelijkstellen met Oekraïne dat de broek zou moeten afsteken voor Poetin.Argumenteer dan je statement i.p.v.willekeurig "bewijs je de Oekraïense bevolking er wel een dienst mee" te gooien en achteraf verbaasd te zijn dat iemand reageert.
Zie forumregels over gebrekkige argumentatie.![]()
Dat was geen statement, maar een vraag. Een vraag die ik hier de afgelopen maanden al regelmatig heb gesteld, beargumenteerd en over heb gediscussieerd. Iedereen die zich vragen stelt bij of het wel een goed idee is voor de Oekraïnse en bij uitbreiding Europese bevolking om Poetin geen uitweg te bieden, het spreekwoord "een kat in het nauw maakt rare sprongen" in gedachten houdende, simpelweg afwimpelen als "appeasement" is wel heel goedkoop. Net zoals dat meteen gelijkstellen met Oekraïne dat de broek zou moeten afsteken voor Poetin.
Dat je de forumregels inroept vind ik best ironisch eigenlijk. Avi dropt een link naar een betaalartikel, en gooit daar een niet-beargumenteerde oneliner bij - maar het is mijn reactie daarop waarvan je vindt dat hij ingaat tegen de forumregels? Niet zijn post? Niet jouw eigen post waar je gewoon wat op de man speelt zonder zelf een inhoudelijke bijdrage te leveren aan de discussie?
Zou wel een dikke middelvinger zijn als het ze lukt en als ze vervolgens van daar ook onmiddellijk het Noord-Krimkanaal terug droogleggen.Oekraïne heeft ook al gezegd dat ze gaan proberen Cherson opnieuw te veroveren.
Dat was geen statement, maar een vraag. Een vraag die ik hier de afgelopen maanden al regelmatig heb gesteld, beargumenteerd en over heb gediscussieerd. Iedereen die zich vragen stelt bij of het wel een goed idee is voor de Oekraïnse en bij uitbreiding Europese bevolking om Poetin geen uitweg te bieden, het spreekwoord "een kat in het nauw maakt rare sprongen" in gedachten houdende, simpelweg afwimpelen als "appeasement" is wel heel goedkoop. Net zoals dat meteen gelijkstellen met Oekraïne dat de broek zou moeten afsteken voor Poetin.
Dat je de forumregels inroept vind ik best ironisch eigenlijk. Avi dropt een link naar een betaalartikel, en gooit daar een niet-beargumenteerde oneliner bij - maar het is mijn reactie daarop waarvan je vindt dat hij ingaat tegen de forumregels? Niet zijn post? Niet jouw eigen post waar je gewoon wat op de man speelt zonder zelf een inhoudelijke bijdrage te leveren aan de discussie?
Zou wel een dikke middelvinger zijn als het ze lukt en als ze vervolgens van daar ook onmiddellijk het Noord-Krimkanaal terug droogleggen.
Geeft ze ook onmiddellijk een veel sterkere onderhandelingspositie voor vrede, want de afsluiting hiervan is m.i. ook een "doorn" die Putin door de oorlog ook graag permanent "opgelost" had gezien.