Waarom ze eruit jagen? Gewoon de stad proberen volledig te omsingelen en geduldig afwachten. De stad is kapot, niks staat nog overeind, eten is er amper tot niet, en water is vuil en ziekmakend. (Hier hebben de Russen zelf al voor gezorgd he). Pogen de stad te verlaten? Gewoon ze van op afstand 1 voor 1 doodschieten. Blijven ze in de stad? Vroeg of laat zijn ze dan wel 'vel over been' en dan zijn ze na een tijdje ook morsdood.Kan Oekraïne dat niet uitspelen? De stad laten veroveren en ze er vervolgens uitjagen.
Als de omsingeling mislukt? Ook geen probleem. Dan het zo laten en af en toe wat bommen (en raketten?) op de stad droppen met vele doden aan Russische zijde. De stad is toch al in puin. De Russen hebben een volledig verwoeste stad veroverd, ze mogen die stad hebben (voor een grote dodelijke prijs).
Mischien redeneer ik nu te simpel, maar toch .. de Russen hebben volgens mij niks aan deze stad. Deze terug opbouwen? Met wat gerief ???
Zoals Avondland al zei, is de enige mogelijkheid verder oprukken. Maar kunnen ze dat nog? Hebben ze nog voldoende manpower? Indien ja, tegen welke extra hoge kostprijs? Ik zie hier echt het licht niet voor Rusland .. maar ik ben dan ook maar een onnozele domme sukkel he.