TRUMP
Active member
Heb de search gebruikt, en ook deze:
www.beyondgaming.be
echter geen Oostenrijk te vinden.
indien toch , moeten jullie maar samenvoegen.
Anyway, Wenen (vienna) reeds eerder gedaan, dus zou dit eens skippen. (Wel prachtige stad overigens, een waar openluchtspektakel)
Zou gewoon een weekje willen gaan in de paasvakantie (begin april dus). Wat denken jullie, is er niet te veel regen dan?
Plan zou zijn: Landen in Innsbruck, 2 nachten blijven,
trein nemen naar Salzburg, 2 nachten blijven
En dan bus van salzburg naar Hallstatt, en ook 1 of 2 nachtjes blijven, alvorens terug te vliegen vanaf Salzsburg.
Dusja, vragen ivm neerslag, of moet ik me daar niet te veel zorgen in maken?
en vooral, zijn er frequent bussen van salzburg naar halstatt in die periode?
en we hebben nog wel een nachtje op overschot, nog een aanrader in die buurt?
Zoek uw reisbestemming! (UPDATED 12/08/2025)
Ga je op reis en heb je toch nog wat vragen? Of ben je van plan een roadtrip te doen en zoek je nog interessante stops? Zoek hier dan het topic van je bestemming en stel je vraag! Landen: Canada Costa Rica Duitsland Filipijnen Finland Griekenland Ierland IJsland Indonesië Italië Japan Kroatië...
indien toch , moeten jullie maar samenvoegen.
Anyway, Wenen (vienna) reeds eerder gedaan, dus zou dit eens skippen. (Wel prachtige stad overigens, een waar openluchtspektakel)
Zou gewoon een weekje willen gaan in de paasvakantie (begin april dus). Wat denken jullie, is er niet te veel regen dan?
Plan zou zijn: Landen in Innsbruck, 2 nachten blijven,
trein nemen naar Salzburg, 2 nachten blijven
En dan bus van salzburg naar Hallstatt, en ook 1 of 2 nachtjes blijven, alvorens terug te vliegen vanaf Salzsburg.
Dusja, vragen ivm neerslag, of moet ik me daar niet te veel zorgen in maken?
en vooral, zijn er frequent bussen van salzburg naar halstatt in die periode?
en we hebben nog wel een nachtje op overschot, nog een aanrader in die buurt?
want ja, je hebt een aansluitende vlucht; dus daar heb je toch een soort inchecksysteem/boarding pass voor nodig.