Avondland
Well-known member
Is je dochter eentje die graag liedjes beluistert? Onze eerste verre autoreis leverde ons urenlang Bumba in de auto op. Bij de tweede autoreis hebben we, om onszelf datzelfde lot te besparen, een koptelefoon gekocht die gekoppeld werd aan een playlist op Spotify.Hier ook net alles in de auto gestampt (offtopic , maar wat vrouwen allemaal mee willen sleuren, ik snap het niet..)
Eerste keer met de auto op vakantie, ik, mn vrouw en dochter van 3, benieuwd hoe het gaat bevallen.
Vertrekken om 1u, om 5u een laadstop (dan zijn we net over parijs normaal) en van daaraf is het telkens in etappes van 3x +-200 km waarbij we de benen kunnen strekken en de dochter wat entertainen. Zo zou het moeten meevallen. Fingers crossed!
Maar ja ... we kunnen haar ook "dwingen" om mee naar de gewone radio te luisteren. Toen ik klein was kregen we onze muziek ook niet te horen op de radio en was het wachten tot we een walkman kregen om onze eigen muziek te beluisteren. Ik herinner me nog levendig Tina Turner en Gunther Neefs in de auto.

maar dat is een ander verhaal.