Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
In mijn omgeving zijn er nog niet veel scheidingen. Maar daar is 1 constante. De meeste hebben het zwijn uitgehangen tijdens hun studententijd. Daarna wat jaren hun goesting gedaan 25-30y en dan gesetlled met vrouw en kinderen. En dat zijn nu brave huisvadertjes, ze helpen in het huishouden, ze spreken af wanneer wie alleen weg mag etc. Time will tell, maar lijkt me de goede approach te zijn.
)Tgoh, ik kan een rant afsteken over elke subklasse mannen en vrouwen hoor. Maar iedereen krijgt dezelfde kansen bij mij.Als het eens verkeerd loopt kan het wel eens deugd doen om loeihard mee te zingen met Clement Peerens dat het altijd iets is "met die wijven", maar wel opletten dat je niet beland in de manosphere waar vrouwen gevaarlijke serpenten zijn.

Alsof een vrouw/man een gezin uit elkaar gaat halen door zijn/haar vrijgezellen vrienden, terwijl er 0,0 aan de hand is? Geloof ik niks van. Misschien in een prille relatie, maar toch niet wanneer er kinderen of iets in het spel zijn.Goh als je vanaf een bepaald moment constant met vrijgezellen/gescheiden mensen omgaat dan begin je er zelf misschien ook zo naar te kijken, daarvoor hoeft het ervoor al niet minder te gaan. Uw omgeving heeft nu eenmaal veel invloed op uzelf.
Dat was ook de bedoeling.Wat een hoop belachelijke vooroordelen langs de 2 kanten btw.
Klinkt heel herkenbaar. Ook mijn ex echtgenote had (door te starten met een nieuwe sport) plots een nieuwe groep vriendinnen. Allemaal gescheiden, of eeuwige vrijgezel. En het leek alsof voor die vrouwen het leven 1 groot feest was, waarbij ze aan niemand verantwoording moesten afleggen, geen kinderen die hen stoorden, ...
En ook al was het zogezegd "op" voor mijn vrouw, ik ben haast zeker dat dit een heel grote rol gespeeld heeft. Plots leek het alsof het leven veel meer te bieden heeft. Dat er meer is dan dat 'saaie' gezin, of de eeuwige vriendengroep waar je al eeuwig een goeie band mee hebt, het zoveelste saaie familiefeest, ... En dat is volgens mij typisch vrouwelijk.
Terwijl wij mannen (en ok, ik romantiseer het misschien een beetje veel), wij zijn makkelijke wezens. Wij stellen ons in ons momentane geluk, wij hebben niet die nood aan iets nieuws (uitgezonderd die sjarels die - zoals ik hier ergens las - hunne flieter volgen).
Ik kan me nu wel een type mens inbeelden dat eeuwig vrijgezel blijft en daarom weinig aansluiting vindt de meeste leeftijdsgenoten.Ik vraag me toch af hoeveel goesting er nog is om te blijven feesten als je 40 bent, alsof je terug 25 bent. Dat lijkt me toch ook een soort rebound te zijn, niet?
Ja, dat uiteraard wel.Ik kan me nu wel een type mens inbeelden dat eeuwig vrijgezel blijft en daarom weinig aansluiting vindt de meeste leeftijdsgenoten.
Ik ook niet, maar toen ik dat wel nog deed kwam ik nu wel groepjes mensen tegen die zeker 40+ waren. Ik vermoed dat jij en ik geen zware "fuifbeesten" zijn, maar er zullen nu wel mensen zijn die dat effectief missen en het blijven doen/opnieuw doen.Ja, dat uiteraard wel.
En bij de "herwonnen vrijheid" zullen sommige gescheiden mensen wel van willen profiteren als ze eens een weekend iets kunnen doen zonder rekening te houden met partner en kinderen. Maar zwaar uitgaan zie ik mezelf toch niet doen.

Das al denkfout 1 die veel venten maken. Ge zijt geen babysit, het zijn uw eigen kinderen, zorg ervoor.Vraag aan je vent om een keer op de kinderen te passen en ga feesten ?
Welke vent denkt nu zo over zijn eigen kinderen.Das al denkfout 1 die veel venten maken. Ge zijt geen babysit, het zijn uw eigen kinderen, zorg ervoor.
Ik denk dat er, zeker bij vorige generaties, hopen mannen zo dachten hoor. Dan niet met exact die woorden, maar een hele dagroutine zelf doen met hun kinderen? Er zijn mannen van 50+ genoeg die nooit in hun leven een pamper hebben ververst bijvoorbeeld. Vroeger was zorg gewoon een vrouwentaak, dat is nu uiteraard minder maar exact 50/50 is het nu ook niet gemiddeld. Uiteindelijk toch al wel vaker gehoord van mannen dat ze een hele avond/dag op hun kind(eren) hebben gepast en dat als een soort verwezenlijking zagen.Welke vent denkt nu zo over zijn eigen kinderen.
Huh??Das al denkfout 1 die veel venten maken. Ge zijt geen babysit, het zijn uw eigen kinderen, zorg ervoor.
Welke vent denkt nu zo over zijn eigen kinderen.
Ge wilt niet weten hoeveel 50-minners er nog steeds zo denken.Ik denk dat er, zeker bij vorige generaties, hopen mannen zo dachten hoor.
Welke vent denkt nu zo over zijn eigen kinderen.
Huh??
Ontopic, in het algemeen doet sociale media erook wel geen goed aan.

Goh ja hier was het eerder dat ik daar geen probleem van maakte en dat zij zich dan niet goed kon voelen omdat ik daar geen nood aan had. Maar dat zal dan ook wel weer gewoon een uitleg geweest zijnAls de vrijheid het probleem was en rondpoepen en feesten de oplossing is, dan lijkt het me alsof er wel degelijk een probleem was op voorhand dat oplosbaar was.
Wat houd je tegen van af en toe weg te gaan en te gaan feesten als moeder ? Je moet daarom niet gescheiden zijn en maar om de week de kinderen hebben. Vraag aan je vent om een keer op de kinderen te passen en ga feesten ?
Als je natuurlijk als vent geen 4h alleen voor je kinderen kunt zorgen en je vrouw geen halve dag rust kunt geven op een jaar. Tjah, dan moet je niet verwonderd zijn dat ze na 20y eens nood heeft aan een uitlaatklep...
Alsof een vrouw/man een gezin uit elkaar gaat halen door zijn/haar vrijgezellen vrienden, terwijl er 0,0 aan de hand is? Geloof ik niks van. Misschien in een prille relatie, maar toch niet wanneer er kinderen of iets in het spel zijn.