Silence
Well-known member
Je vonnis is pas van 13/01/2021 dus ik zou zeggen nog niet uitgesproken op 01/01/2021 dus ook niet geldig voor 2020 dus het kind blijft ten laste bij de persoon waar zij/hij gedomicilieerd is.Blijkbaar heb ik me vergist. Nu is er wel co-ouderschap, maar er zijn 2 vonissen. Een vonnis van 06/2020 waar dochter volledig bij mij "ten laste" is en een vonnis van 13/01/2021 waar staat dat de gelijkmatig verdeeld verblijf start vanaf december 2020. Ik dacht dat dit 01/2021 was. Er staat ook expliciet op dat de fiscaal co-couderschap start vanaf december 2020.
Is dit een gamechanger?
Ik denk dat de ex dit ook niet weet aangezien ze foto's stuurde uit de vonnis van 06/2020.
Gewoon zien dat er in dat vonnis van 06/2020 niet staat "gelijkmatig verdeelde huisvesting" en dan zit je volgens mij wel safe voor de aangifte van 2020

) In het begin van ons huwelijk had ik voltijds werk, maar zij niet. Dus heeft mijn ouders geld geleend voor de auto, terwijl de auto op mijn naam stond. We betaalden dit maandelijks af. Op een moment dat ik tijdskrediet nam om avondschool te volgen, mochten we dit tijdelijk opschorten van de ouders. Dus de auto is mss wel 7 jaar oud, maar slechts helft afbetaald. Ik wil m'n ouders terugbetalen, maar ex zegt nu dat dit een schenking was en geen lening. En tis niet dat ik iets op papier staan heb. Ik kan wel de maandelijkse terugbetalingen tonen met als omschrijving "auto" elke maand, maar .....er staat mij wat hoofdpijn te wachten.