Bon vandaag een whatsappje gekregen dat ze blijkbaar volgende week gaat eten met een Tinder match met een zoontje van 3. Ze had me al verteld dat ze dat geinstalleerd had voor wat luchtige gesprekken om haar gedachten te verzetten, maar de week is nog niet om en ze heeft al een date gepland?
Dat doet nu toch wel erg pijn...
Ik ga er niet kwaad om worden want als we dan toch uit gaan wil ik dat zonder drama en in vriendschap, maar echt respectvol vind ik het alleszins niet.
De uitleg erbij was "dat het zeker niet de bedoeling is om mij instant te vervangen maar dat ze zich zorgen maakt over haar toekomst en geluk en ze het gevoel wil hebben dat ze daar aan werkt, anders wordt ze gek".
Zo ken ik ze echt niet. En tegelijk wil ze nog wel koi blijven doen en knuffelen er dergelijke, maar als ze er effectief mee doorgaat rijmt dat niet meer in mijn hoofd zenne.
En dat terwijl ik echt mijn best aan het doen ben om gesprekken aan te knopen met ervaren koppels en personen om mijn zwart-wit visie over kinderen proberen te nuanceren.
Dat doet nu toch wel erg pijn...
Ik ga er niet kwaad om worden want als we dan toch uit gaan wil ik dat zonder drama en in vriendschap, maar echt respectvol vind ik het alleszins niet.
De uitleg erbij was "dat het zeker niet de bedoeling is om mij instant te vervangen maar dat ze zich zorgen maakt over haar toekomst en geluk en ze het gevoel wil hebben dat ze daar aan werkt, anders wordt ze gek".
Zo ken ik ze echt niet. En tegelijk wil ze nog wel koi blijven doen en knuffelen er dergelijke, maar als ze er effectief mee doorgaat rijmt dat niet meer in mijn hoofd zenne.
En dat terwijl ik echt mijn best aan het doen ben om gesprekken aan te knopen met ervaren koppels en personen om mijn zwart-wit visie over kinderen proberen te nuanceren.
Laatst bewerkt:

. Vroeger had ik na mijn werk dagelijks nog 1 à 2 uur tijd voor mezelf, vóórdat mijn vriendin van haar werk thuis kwam. Zonder kind deed ik op die momenten absoluut niets. Nu kan dat helaas niet meer. Ge kunt u daar inderdaad nog een tijdje op voorbereiden, maar eens het kind er is, dan springt ge in het onbekende en kijkt ge als het ware nooit meer terug. En dat lukt heus wel hoor, ik denk altijd: "er zijn miljoenen ouders die het ons al voorgedaan hebben".