vooral bij Nederland preciesNope, want die zijn er nog niet, dat is pas iets voor morgen.
De Olympische spelen, je moet het amateurisme er bijnemen![]()
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
vooral bij Nederland preciesNope, want die zijn er nog niet, dat is pas iets voor morgen.
De Olympische spelen, je moet het amateurisme er bijnemen![]()
Vdp is toch vooral topfavoriet op basis van naam, Vdp en hitte is nog nooit een goede combo gebleken.
Vdp noemde het geen echt mtb parcours. Ik vermoed in de zin dat de meeste world cups tegen een echte berg aan worden gereden, als dat extreme er hier niet bij is is dat wel in zijn voordeel.
Ik ben zo dom geweest om mijn 2e prik vandaag om 9u te zetten dus dat wordt achteraf de koers zien![]()
.
.Hopelijk wordt hij goed geïnformeerd door zijn omkadering dat dergelijke obstakels in de wedstrijd NIET aanwezig zullen zijnHet zit de Nederlanders toch écht niet mee.
1. Liep die man daar tijdens de verkenning al? 2. Is het aan alle deelnemers gemeld dat er volk op de baan ging lopen?
Blijkbaar mag men dan wél de thread verzieken met andere postings ivm bepaalde andere renners... Hoe verklaart u dat?Idd degoutante post. Users als Kimme zouden al lang op de vingers getikt moeten worden voor het verzieken van threads.
Hoezo? Ik geef gewoon mijn mening.. vrij rechtuit geef ik toe.. maar wat gezegd over sommige andere uitlatingen in het verleden dan hier?door de reacties hier toch nog eens een post van u geopend (je staat normaal op block).
groot mijn verbazing dan ook nu blijkt dat je uw niveau nog naar beneden hebt weten te krijgen, faut le faire.
Het zit de Nederlanders toch écht niet mee.
1. Liep die man daar tijdens de verkenning al? 2. Is het aan alle deelnemers gemeld dat er volk op de baan ging lopen?

Daar zaten stukken tussen die ik in Naux enkel doe op mijn enduro met volledige bescherming aan. Ik ben wel verrast van de techniek van die xc'ers, velen zouden imho perfect mee kunnen doen aan enduro wedstrijden.Goh, ik vraag me af hoeveel mensen hier die drop zouden rijden. Als ik in Beringen bijvoorbeeld zie dat het grote deel de drop aan het brugje nog niet eens rijdt. En wat is dat? 50 cm?
Ik zou het zelf met mijn XC HT zeker niet doen. Met de enduro wel natuurlijk.
Van de baan? De weg bedoel je, de baan dat is iets andersIk wil hem gerust geloven maar dat is toch echt onbegrijpelijk, is dit dan gebrek aan professionaliteit of zenuwen?
Je leeft vier jaar naar dit moment toe dan laat je je pakken op zo'n detail, op z'n minst vreemd te noemen.
De top 3 op de baan reden een week geleden nog op de Champs-Elysées...
Laatste jaren is moeilijk lastiger geworden, mss overdreven.Daar zaten stukken tussen die ik in Naux enkel doe op mijn enduro met volledige bescherming aan. Ik ben wel verrast van de techniek van die xc'ers, velen zouden imho perfect mee kunnen doen aan enduro wedstrijden.

Van de baan? De weg bedoel je, de baan dat is iets anders
Vrij triestige reactie dit hoor.Het is vrij absurd als iedereen weet dat die plank er niet meer zal liggen tijdens de wedstrijd.. om dan uiteindelijk als blijkbaar enige renner dit niet te weten. Eigen schuld.. dikke bult.. Vader Adrie kan gaan klagen bij de organisatie...![]()
Voel je daar absoluut niet toe verplicht hoor. We kennen jou mening. Wout is de beste. Matthieu is een arrogante nobody. Dat vat het zo een beetje samen. Echt niet nodig om dat telkens weer opnieuw te moeten lezen.Hoezo? Ik geef gewoon mijn mening

Knieschijf gebarsten ... Maar wilt wel starte'Het zit de Nederlanders toch écht niet mee.
Ah.. nu is het volgens u haatspraak zeer vreemdVrij triestige reactie dit hoor.
Je kan veel zeggen, zeker als hij op zijn waarde is geklopt. Maar op deze manier is gewoon totaal niet fair. Dit wens je geen enkele sporter toe. Dit is gewoon puur uw plezier halen uit de miserie van een sporter die op een oneerlijke manier moet uitstappen, beneden alle peil.
Wie er fouten heeft gemaakt doet er niet toe. Zo een reactie is gewoon niet gepast.
Dat je niet het verschil kan maken tussen terechte kritiek op prestaties en gewoon walgelijke haatspraak zegt al voldoende.
.. Mag het niet gezegd worden mss dat het absurd is als iedereen wist van die plank behalve Vdp.. Ik haal trouwens nergens plezier uit andermans ongeluk.. en trouwens gelukkig dat hij geen blessures overhoudt aan die val.. Ik vrees dat je me verkeerd begrijpt.
Ik kan me al voorstellen hoe dit gebeurd is.Vader zegt dan terug dat hij het er bij het ontbijt nog met Mathieu over had, over het weghalen van de plank.
In ieder geval komt het vrij amateuristisch over als je hier dzn 5 jaar naartoe werkt.
Van deze trieste reactie begrijp ik nog minderVoel je daar absoluut niet toe verplicht hoor. We kennen jou mening. Wout is de beste. Matthieu is een arrogante nobody. Dat vat het zo een beetje samen. Echt niet nodig om dat telkens weer opnieuw te moeten lezen.![]()
. Waar zeg ik dat Wout steeds de beste is.. Waarom zou ik mijn eigen mening over de koers hier niet meer mogen geven? Ik supporter voornamelijk voor de Belgen is dat verboden?