OS 2020 | Wielrennen (BMX, MTB, Race, Time Trial, Track)

• Onderwerp starter Onderwerp starter JPV
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Vdp is toch vooral topfavoriet op basis van naam, Vdp en hitte is nog nooit een goede combo gebleken.

Vdp noemde het geen echt mtb parcours. Ik vermoed in de zin dat de meeste world cups tegen een echte berg aan worden gereden, als dat extreme er hier niet bij is is dat wel in zijn voordeel.

Ik ben zo dom geweest om mijn 2e prik vandaag om 9u te zetten dus dat wordt achteraf de koers zien 🙈

gisteren haalde VDP tijdens een kort interview enkele keren de hitte aan, alsook dat er slecht geslapen had.
Ik had toen reeds het idee dat hij niet top was.

ja dat je in de eerste ronde zo idioot bent om als enige niet te weten dat er geen plank meer is ligt aan de hitte natuurlijk :p .

Als je ziet dat Pidcock vlot wint en die Spanjaard bv brons pakt dan zie ik een Mathieu die hier rechtblijft op zen minst een medaille nemen ... .

Voor zijn val zag je al dat het niet ging zoals hij verwachte, een paar keer achter iemand gezeten waardoor hij ook voet aan grond moest zetten. Ik heb hem al beter geweten in een eerste ronde.

Altijd jammer dat hij zo wegvalt natuurlijk!

door de reacties hier toch nog eens een post van u geopend (je staat normaal op block).

groot mijn verbazing dan ook nu blijkt dat je uw niveau nog naar beneden hebt weten te krijgen, faut le faire.
Hoezo? Ik geef gewoon mijn mening.. vrij rechtuit geef ik toe.. maar wat gezegd over sommige andere uitlatingen in het verleden dan hier?

Het is vrij absurd als iedereen weet dat die plank er niet meer zal liggen tijdens de wedstrijd.. om dan uiteindelijk als blijkbaar enige renner dit niet te weten. Eigen schuld.. dikke bult.. Vader Adrie kan gaan klagen bij de organisatie... :sarcastic:

Goh, ik vraag me af hoeveel mensen hier die drop zouden rijden. Als ik in Beringen bijvoorbeeld zie dat het grote deel de drop aan het brugje nog niet eens rijdt. En wat is dat? 50 cm?

Ik zou het zelf met mijn XC HT zeker niet doen. Met de enduro wel natuurlijk.
Daar zaten stukken tussen die ik in Naux enkel doe op mijn enduro met volledige bescherming aan. Ik ben wel verrast van de techniek van die xc'ers, velen zouden imho perfect mee kunnen doen aan enduro wedstrijden.

Ik wil hem gerust geloven maar dat is toch echt onbegrijpelijk, is dit dan gebrek aan professionaliteit of zenuwen?

Je leeft vier jaar naar dit moment toe dan laat je je pakken op zo'n detail, op z'n minst vreemd te noemen.

De top 3 op de baan reden een week geleden nog op de Champs-Elysées...
Van de baan? De weg bedoel je, de baan dat is iets anders
Daar zaten stukken tussen die ik in Naux enkel doe op mijn enduro met volledige bescherming aan. Ik ben wel verrast van de techniek van die xc'ers, velen zouden imho perfect mee kunnen doen aan enduro wedstrijden.
Laatste jaren is moeilijk lastiger geworden, mss overdreven.

Pidcock heeft vorig jaar in de zomer nog 5-daagse mtb in alpen meegedaan en WK beloften gewonnen en nog wat andere wedstrijden. VdP denk ik niets?

Anyway nu kan de discussie wie de beste is (VA of VdP) definitief stoppen. Het is de Brit :unsure:

Laatst bewerkt:
Het is vrij absurd als iedereen weet dat die plank er niet meer zal liggen tijdens de wedstrijd.. om dan uiteindelijk als blijkbaar enige renner dit niet te weten. Eigen schuld.. dikke bult.. Vader Adrie kan gaan klagen bij de organisatie... :sarcastic:
Vrij triestige reactie dit hoor.
Je kan veel zeggen, zeker als hij op zijn waarde is geklopt. Maar op deze manier is gewoon totaal niet fair. Dit wens je geen enkele sporter toe. Dit is gewoon puur uw plezier halen uit de miserie van een sporter die op een oneerlijke manier moet uitstappen, beneden alle peil.

Wie er fouten heeft gemaakt doet er niet toe. Zo een reactie is gewoon niet gepast.
Dat je niet het verschil kan maken tussen terechte kritiek op prestaties en gewoon walgelijke haatspraak zegt al voldoende.

Vrij triestige reactie dit hoor.
Je kan veel zeggen, zeker als hij op zijn waarde is geklopt. Maar op deze manier is gewoon totaal niet fair. Dit wens je geen enkele sporter toe. Dit is gewoon puur uw plezier halen uit de miserie van een sporter die op een oneerlijke manier moet uitstappen, beneden alle peil.

Wie er fouten heeft gemaakt doet er niet toe. Zo een reactie is gewoon niet gepast.
Dat je niet het verschil kan maken tussen terechte kritiek op prestaties en gewoon walgelijke haatspraak zegt al voldoende.
Ah.. nu is het volgens u haatspraak zeer vreemd🙄.. Mag het niet gezegd worden mss dat het absurd is als iedereen wist van die plank behalve Vdp.. Ik haal trouwens nergens plezier uit andermans ongeluk.. en trouwens gelukkig dat hij geen blessures overhoudt aan die val.. Ik vrees dat je me verkeerd begrijpt.

Ik ken wel degelijk het verschil hoor wees gerust .. jij noemt het dan weer wel terechte kritiek om bepaalde prestaties van bv. een Wout of Remco te minimaliseren. Ik noem dat afbreken van eigen talent ja.. Opbouwende kritiek is wel nog iets anders hoor. Het is maar wie het hier zegt zeker? Excuses dan voor het "haatdragen" in uw ogen 😐

Vader zegt dan terug dat hij het er bij het ontbijt nog met Mathieu over had, over het weghalen van de plank.
In ieder geval komt het vrij amateuristisch over als je hier dzn 5 jaar naartoe werkt.
Ik kan me al voorstellen hoe dit gebeurd is.

Adrie: Mathieu die plank is weg!
Mathieu: Ja ja ja ... (Hij zit al met zijn hoofd bij de wedstrijd, en het dringt niet echt door)
Adrie: Je hebt mij toch gehoord hé! DIE PLANK IS WEG!
Mathieu : Ja Pa! (Hij denkt: zeveraar, ik heb andere zaken aan mijn hoofd!)

Een beetje later de bondscoach: Mathieu let straks op die plank is weg!
Mathieu: Ja ja ja ... (Hij denkt: zeveraar, ik moet aan de start staan! T'is tijd!)

Bam Mathieu valt! Weg goud! Mathieu is verbaasd en hij denkt: Allé die plank lag daar toch?

Voel je daar absoluut niet toe verplicht hoor. We kennen jou mening. Wout is de beste. Matthieu is een arrogante nobody. Dat vat het zo een beetje samen. Echt niet nodig om dat telkens weer opnieuw te moeten lezen. :shutup:
Van deze trieste reactie begrijp ik nog minder 🙁. Waar zeg ik dat Wout steeds de beste is.. Waarom zou ik mijn eigen mening over de koers hier niet meer mogen geven? Ik supporter voornamelijk voor de Belgen is dat verboden?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan