Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Volgens Ruben toch ja. Wat een farce. Wel een plank, geen plank, toch een plank,... Wat is het volgende ? De plank wegnemen omdat het parcours opgedroogd is ? Geen wonder dat het gisteren mis ging.Was het niet omdat het nat lag vandaag?
Ja, maar is monstertalentje he… wordt verwacht dat die het vrouwenwielrennen gaat domineren. Heeft nog een enorme groeimarge en komt vanaf volgend seizoen bij SD rijdenEn wat te denken van Vas ? op 4. Straf. Dat is toch dat jong dingske dat we ook altijd in het veldrijden zien of heb ik het mis ?
Inderdaad. Vorig jaar al enkele mooie dingen laten zien.Ja, maar is monstertalentje he… wordt verwacht dat die het vrouwenwielrennen gaat domineren. Heeft nog een enorme groeimarge en komt vanaf volgend seizoen bij SD rijden
Ik klaag niet. Ik moedig het zelfs aan bij een deel van de vrouwelijke wielrenners. Kan ik ze op meer fronten zienNet zoals Alvarado meer bezig is met zwembadfoto's op instagram te posten, en deze winter zich zal afvragen waarom het niet zo goed botert...
.Blijkbaar om dat het te nat was? Zolang dat gecommuniceerd is, is er toch geen probleem?Ja bij de vrouwen ligt ze er dan wel, wat een farce sorry
Had die geen pech aan haar fiets?Ik heb niet de hele wedstrijd kunnen zien, maar toch opvallend hoe PFP zo hard is teruggevallen. Wat is daarmee gebeurd misschien? Ik weet dat ze een fout maakte toen ze alleen met Neff op kop reed, maar daarna heeft ze toch ook een tijd op de tweede plaats rondgereden. Uiteindelijk wordt ze 10e.
En Lecomte is helemaal niet in het stuk voorgekomen, die was nochtans de absolute topfavoriet.
Die reed lek toen ze op een scheet van de vierde plek reed, vlak voor een stuk bergop waarachter de materiaalzone lag. Dan ben je kansloos.Ik heb niet de hele wedstrijd kunnen zien, maar toch opvallend hoe PFP zo hard is teruggevallen. Wat is daarmee gebeurd misschien? Ik weet dat ze een fout maakte toen ze alleen met Neff op kop reed, maar daarna heeft ze toch ook een tijd op de tweede plaats rondgereden. Uiteindelijk wordt ze 10e.
En Lecomte is helemaal niet in het stuk voorgekomen, die was nochtans de absolute topfavoriet.
Lijkt me ook maar een non argument, zo nat zag het er toch niet uit.Was het niet omdat het nat lag vandaag?
Was toch helemaal niet nat wat een farce.Blijkbaar om dat het te nat was? Zolang dat gecommuniceerd is, is er toch geen probleem?
Echt, ik snap niet hoe je dit op de organisatie wilt steken. Zowel zijn teammaat als coach geven aan dat ze het 100x gezegd hebben. IEDEREEN was op de hoogte dat die balk er niet zou liggen, alleen Mathieu zelf niet. Ja, dan is het uw eigen fout dat je niet geluisterd hebt.
Als je hier niet kan de schuld bij Mathieu zelf wilt leggen ben je gewoon niet objectief. Is uiteindelijk ook al meermaals duidelijk geworden ik uw post geschiedenis indien Mathieu betrokken is.
Hier staat nogmaals dat ze het er een hele week over gehad hebben. Helaas voor hem heeft hij dat feit door een of andere reden niet opgenomen.
https://www.wielerflits.nl/nieuws/b...d-in-eigen-boezem-ik-verwijt-mezelf-wel-iets/
Lijkt me ook maar een non argument, zo nat zag het er toch niet uit.
Als daar vandaag een vrouw naar beneden gestuikt was en er echt iets aan overgehouden had, dan had de organisatie het wel mogen gaan uitleggen.
Ik deel uw mening volledig.. voor de rest ga ik niets extra zeggen.Blijkbaar om dat het te nat was? Zolang dat gecommuniceerd is, is er toch geen probleem?
Echt, ik snap niet hoe je dit op de organisatie wilt steken. Zowel zijn teammaat als coach geven aan dat ze het 100x gezegd hebben. IEDEREEN was op de hoogte dat die balk er niet zou liggen, alleen Mathieu zelf niet. Ja, dan is het uw eigen fout dat je niet geluisterd hebt.
Als je hier niet kan de schuld bij Mathieu zelf wilt leggen ben je gewoon niet objectief. Is uiteindelijk ook al meermaals duidelijk geworden ik uw post geschiedenis indien Mathieu betrokken is.
Hier staat nogmaals dat ze het er een hele week over gehad hebben. Helaas voor hem heeft hij dat feit door een of andere reden niet opgenomen.
https://www.wielerflits.nl/nieuws/b...d-in-eigen-boezem-ik-verwijt-mezelf-wel-iets/
Ik zet toch een vraagteken achter mijn stelling dat het te nat was, ik heb de wedstrijd niet gezien. Het is toch ook niet onlogisch dat bij vrouwen het minder gevaarlijk is. Dat is quasi alle sporten zo. Minder lang, minder stijl, minder intensief,.. Swat, dat is de discussie niet.Was toch helemaal niet nat wat een farce.
En nee niemand wist het, ze wisten alleen dat het tijdens het testevent weg was maar zoals de naam het al zegt het was een TEST!
En toen was er veel gevallen dus niet onlogisch dat die balk er dan gewoon blijft liggen. Parcours moet hetzelfde zijn tijdens verkenning als op wedstrijd imo
Ik ben van niemand fan, ik ben van iedereen een liefhebber
Geen dropper gebruiken heeft er zeker niks mee te maken. Maar indien hij wel een dropper had gehad, dan had hij misschien zijn fout nog kunnen rechtgezet hebben. Nu was dat duidelijk niet het geval.Geen dropper gebruiken dat heeft toch ook niks met die val te maken zeker als je ziet hoe hij zich gooit is er maar één reden dat hij dacht (onterecht en bijzonder dat zeker) dat die plank er nog lag.
In dat artikel van wielerflits staat toch ook wel duidelijk dat Gerben de Knegt zichzelf ook wel een beetje de schuld geeft. HIj heeft het wel gezegd, maar misschien dan toch niet duidelijk genoeg...Staat gewoon letterlijk in meerdere artikels dat dat gewoon duidelijk was.