OS 2020 | Wielrennen (BMX, MTB, Race, Time Trial, Track)

• Onderwerp starter Onderwerp starter JPV
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Dumoulin toch ook indrukwekkend.
, zal voor hemzelf ook een bevrijding zijn.
Als die nu de focus terug volledig op TT legt in de volgende seizoenen, en die GT’s vergeet, dan gaat die nog mooie wedstrijden winnen.

E7YDVyxWEAQ3zSD

Schitterend 😅

Moment van de dag :laugh:

Als uitsmijter, het "dropper" effect.
Nys begint te zagen...
Die dropper heeft er volgens mij niks mee te maken.

VDP ging er vanuit dat die plank er lag. En drukt zijn wiel naar beneden. Neff wou jumpen maar moet uitwijken. Had die haar stuur ook echt naar onder geduwd lag die ook gewoon op de grond, was nu al heel nipt.

Ze laten dit seizoen Remco ook altijd wel "koud" aan zijn doelen starten hé. Eerste hoofddoel was de Giro zonder wedstrijden in zijn benen. De OS waren nu ook weer zonder recente wedstrijden in de benen.

Ze laten dit seizoen Remco ook altijd wel "koud" aan zijn doelen starten hé. Eerste hoofddoel was de Giro zonder wedstrijden in zijn benen. De OS waren nu ook weer zonder recente wedstrijden in de benen.
Die Giro als eerste wedstrijd na blessure.... Daar snap ik inderdaad werkelijk compleet niks van.

Dat ze hem oproepen voor de olympische spelen. Dat is nog wel te begrijpen.

4 jaar geleden konden we alleen maar dromen van zo een resultaat.

Het is niet dat wva op voorhand gezegd heeft dat het een kolfje naar zijn hand was
Beste (en enigste Belg) in het tijdrijden 4 jaar geleden, Tim Wellens op een 20e plaats op 35 deelnemers. Hadden ze destijds echt geen betere tijdrijder dan Tim Wellens?

Beste (en enigste Belg) in het tijdrijden 4 jaar geleden, Tim Wellens op een 20e plaats op 35 deelnemers. Hadden ze destijds echt geen betere tijdrijder dan Tim Wellens?
nope, toch niet met het oog op de wegrit ook.

Het is pas daarna met VocSnor dat het hele tijdrijden in de picture is beginnen komen in Belgie. Dat vergeten we wel heel snel soms

In 2016 werd Campenaerts al wel 2e op het EK TT en Lampert 7e op het WK, zie ik.

Denk dat toen alles wel op de wegrit gezet is, wegens nogal een zwaar parcours (ook in de TT). Voor Wellens zélf is het wel niet goed uitgedraaid, want ook in de wegrit was het voor hem persoonlijk niet echt een succes.

Dat is dan auteur van het boek: wie gelooft die coureurs nog... Maar dan wel van WVA verwachten dat hij superman is...
+1

Tis niet dat Van Aert hier zooo slecht was. Buiten Kung hebben de 5 mannen die voor hem finishen geen Tour in de benen, en Kung belange niet aan dezelfde intensiteit.

Wegrit zelfde verhaal... ofwel niet gereden ofwel geen finale gereden.

Roglic was vandaag BC en op al de rest moet Van Aert een goeie halve minuut geven... dat kan je bezwaarlijk dramatisch noemen.

Riem er af nu en dan terug opbouwen naar het WK en daar misschien wel voor de titel.

Die Giro als eerste wedstrijd na blessure.... Daar snap ik inderdaad werkelijk compleet niks van.

Dat ze hem oproepen voor de olympische spelen. Dat is nog wel te begrijpen.
Ze moesten hem niet oproepen, hij heeft zijn plaats zelf verdien.
Had vocnsor iets beter gepresteerd op het wk in 19 en voldaan aan de eisen van het BOIC had die ook gewoon aan de start gestaan ipv WVA.

Had vocnsor iets beter gepresteerd op het wk in 19 en voldaan aan de eisen van het BOIC had die ook gewoon aan de start gestaan ipv WVA.
dat zijn nu eenmaal de spelregels;

Nu het is ook wel uitzonderlijk dat er 1.5 jaar tussenzit he. Normaal gezien geselecteerd in oktober 19 voor de spelen in juli 20. Dan heb je een aardige waardemeter + De atleten zelf moeten er ook hun focus op kunnen leggen.

Geloof ook voor geen seconde dat Campenaerts hier een beter resultaat had neergezet dan Wout of Remco tbh.

Laatst bewerkt:
Campenaerts is eigenlijk ook tijdrijder af he. Maar goed, zelfs in z'n betere TT dagen lijkt me dit geen goed parcours voor hem.

Mee akkoord. Zou dan ook aan 2 events moeten hebben deelnemen, had ie wegrit gereden, had die ook moeten werken en waarschijnlijk onvoldoende gerecupereerd geweest voor vandaag. Indien ITT & track comp zoals Dennis & Ganna, ook mijn twijfels bij. Campenaerts heeft zich na zijn werelduurrecord toch ook zowa meer beginnen te profileren als aanvaller in laatste 2 jaar, zonder succes voorlopig. Qua tijdrijden is die niet meer van het niveau van vroeger. En met een top conditie is die nu ook niet bepaald uit de tour gekomen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan