Eagle`
Well-known member
Moment van de dagEn Roglic wist nog niet van ophouden eenmaal over de meet...

Als uitsmijter, het "dropper" effect.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Moment van de dagEn Roglic wist nog niet van ophouden eenmaal over de meet...

4 jaar geleden konden we alleen maar dromen van zo een resultaat.![]()
Schitterend![]()
Nys begint te zagen...
Die Giro als eerste wedstrijd na blessure.... Daar snap ik inderdaad werkelijk compleet niks van.Ze laten dit seizoen Remco ook altijd wel "koud" aan zijn doelen starten hé. Eerste hoofddoel was de Giro zonder wedstrijden in zijn benen. De OS waren nu ook weer zonder recente wedstrijden in de benen.
Dat is dan auteur van het boek: wie gelooft die coureurs nog... Maar dan wel van WVA verwachten dat hij superman is...![]()
Schitterend![]()
Beste (en enigste Belg) in het tijdrijden 4 jaar geleden, Tim Wellens op een 20e plaats op 35 deelnemers. Hadden ze destijds echt geen betere tijdrijder dan Tim Wellens?4 jaar geleden konden we alleen maar dromen van zo een resultaat.
Het is niet dat wva op voorhand gezegd heeft dat het een kolfje naar zijn hand was
Moet iemand zijn die ook weg of piste doet, mss de Gendt ofzo maar voor de rest wss nietBeste (en enigste Belg) in het tijdrijden 4 jaar geleden, Tim Wellens op een 20e plaats op 35 deelnemers. Hadden ze destijds echt geen betere tijdrijder dan Tim Wellens?
nope, toch niet met het oog op de wegrit ook.Beste (en enigste Belg) in het tijdrijden 4 jaar geleden, Tim Wellens op een 20e plaats op 35 deelnemers. Hadden ze destijds echt geen betere tijdrijder dan Tim Wellens?
+1Dat is dan auteur van het boek: wie gelooft die coureurs nog... Maar dan wel van WVA verwachten dat hij superman is...
Ze moesten hem niet oproepen, hij heeft zijn plaats zelf verdien.Die Giro als eerste wedstrijd na blessure.... Daar snap ik inderdaad werkelijk compleet niks van.
Dat ze hem oproepen voor de olympische spelen. Dat is nog wel te begrijpen.
dat zijn nu eenmaal de spelregels;Ze moesten hem niet oproepen, hij heeft zijn plaats zelf verdien.
Had vocnsor iets beter gepresteerd op het wk in 19 en voldaan aan de eisen van het BOIC had die ook gewoon aan de start gestaan ipv WVA.
Geloof ook voor geen seconde dat Campenaerts hier een beter resultaat had neergezet dan Wout of Remco tbh.Ze moesten hem niet oproepen, hij heeft zijn plaats zelf verdien.
Had vocnsor iets beter gepresteerd op het wk in 19 en voldaan aan de eisen van het BOIC had die ook gewoon aan de start gestaan ipv WVA.
Campenaerts is eigenlijk ook tijdrijder af he. Maar goed, zelfs in z'n betere TT dagen lijkt me dit geen goed parcours voor hem.Geloof ook voor geen seconde dat Campenaerts hier een beter resultaat had neergezet dan Wout of Remco tbh.
Misschien is de Belgisch kampioen tijdrijden 2021 een logischere/eerlijkere keuze?Geloof ook voor geen seconde dat Campenaerts hier een beter resultaat had neergezet dan Wout of Remco tbh.
Campenaerts is eigenlijk ook tijdrijder af he. Maar goed, zelfs in z'n betere TT dagen lijkt me dit geen goed parcours voor hem.