Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hopelijk live te volgen op de site van olympics ?Volgende week laatste qualifiers voor muurklimmen, skateboarden, bmx en breaking.
Op papier lijkt Hannes Van Duysen me de enige die hier nog aan een ticket kan geraken voor het muurklimmen. Concurrentie is daar wel moordend dus wordt sowieso geen gemakkelijke opdracht.
Lore Bruggeman staat er niet zo goed voor bij het skateboarden, Camine en MadMax staan ook vrij ver in de tussenstand bij het breaken...
Alles te volgen op site van de olympics!Hopelijk live te volgen op de site van olympics ?
De olympische spelen zijn voor mij 3 weken hoogdag. Ik ben zelf sporter maar ook fervent sportkijker. Doorheen het jaar vooral wielrennen en wat voetbal maar tijdens de Olympische Spelen kan ik me echt verdiepen in elke sport. De laatste 2 weken van de spelen heb ik ook verlof gepakt, voornamelijk om ih. huis te werken maar dat zal dan toch vooral met de OS op de achtergrond zijn.
PS: Er komt waarschijnlijk 1 zender op Sporza, die vul ik aan met Eurosport maar zijn er nog services nodig om alles te coveren ?
Wel Nederlands getint lees ik, Eurosport is ook zo zeker ? De site althans is vooral op NLD gericht, ook al heb ik als land België gekozen.Alles te volgen op site van de olympics!
HBO MAX zendt alles van de OS uit normaalgezien.
Ik denk dat ze voor het skateboarden een vorige keer Average Rob hadden opgetrommeld.Ik had voor de Tokio Spelen ook Eurosport gepakt en was toen idd Nederlands getint, maar er zijn te veel sporten dus een groot deel was louter Engels (Duits en Frans). Als je wil kan je de commentaar ook uit zetten, dan hoor je enkel het stadion. Hetzelfde zal ook voor HBO Max zijn.
Op Sporza online zal je normaal tot 4 gelijktijdige streams krijgen, maar vorige keer had je er zonder commentaar. Nu het overdag is ipv grotendeels in de nacht zullen ze denk ik meer gegadigden kunnen vinden om wat commentaar te leveren.

Ik zit toch Argentinië - Marokko te kijken. Maar goed, twee genkies doen mee (El Khannous en El Ouahdi). El Khannous trouwens een assist gegeven.Ben zelf al heel mijn leven voetballer maar als je moet kiezen om te kijken naar Rugby Sevens of het U23 voetbal dan is de keuze snel gemaakt, wat een atleten daar.
Wat een einde van die match zeg, manmanman begint al goed daarIk zit toch Argentinië - Marokko te kijken. Maar goed, twee genkies doen mee (El Khannous en El Ouahdi). El Khannous trouwens een assist gegeven.

Ja, klote eigenlijk. Voetbal heeft al niet de beste naam bij de andere sportliefhebbers en dan krijgt ge dit weer. Een halve veldslag en een scheidsrechterlijke dwaling. Jezus man.Wat een einde van die match zeg, manmanman begint al goed daar![]()