OS 2024 | Algemeen + kleinere sporten

Is dat een goede ploeg bij de U-23, Marokko?
Gaan we over twee weken nieuwsberichten krijgen uit Brussel / Antwerpen of sterft hun deelname een stille dood?

Het IOC maakte de keuze om de kwalificaties van het boogschieten niet uit te zenden of te capteren.

Tot zover de kans voor kleinere sporten om eens één keer per vier jaar uit de schijnwerpers te treden zeker... :sarcastic:.

Ik zit toch Argentinië - Marokko te kijken. Maar goed, twee genkies doen mee (El Khannous en El Ouahdi). El Khannous trouwens een assist gegeven.
Het heeft lang geduurd, verschil in mentaliteit van zowel supporters als spelers ligt gewoon ad andere kant van spectrum.

Snap natuurlijk wel dat het leuk is als je El Khanouss kan bezit zien maar raad toch aan om eens naar de rugby te kijken, nu live trouwens ;)

aan het overwegen om hbo max te nemen voor de spelen, ik lees in de tijd dat men alle sporten uitzendt? zowel live als on demand veronderstel ik dan? zou wel interessant, is dan maar 10 euro zonder reclame, vrt geef maar beperkt aantal sporten.

Het lijkt erop dat Sporza zoals in 2021 pas de dag zelf "aankondigt" wat ze gaan uitzenden. Als er Belgen bij betrokken zijn ben je 100% zeker maar anders is het blind gokken of je zwemmen of paardrijden op het scherm ziet verschijnen. Soms zitten ze ook te "zappen" dat daar ineens atletiek te zien is, het schema is eerder een leidraad.

Terug kijken was toen ook enkel voor wat op de tv-kanalen kwam, de extra livestreams op de site kan je enkel op het moment zelf bekijken en niet nadien.

HBO Max zal idd de beste kijkervaring geven.

Het lijkt erop dat Sporza zoals in 2021 pas de dag zelf "aankondigt" wat ze gaan uitzenden. Als er Belgen bij betrokken zijn ben je 100% zeker maar anders is het blind gokken of je zwemmen of paardrijden op het scherm ziet verschijnen. Soms zitten ze ook te "zappen" dat daar ineens atletiek te zien is, het schema is eerder een leidraad.

Terug kijken was toen ook enkel voor wat op de tv-kanalen kwam, de extra livestreams op de site kan je enkel op het moment zelf bekijken en niet nadien.

op zich ook logisch lijkt me. Als een Belg plots op weg zou zijn naar een medaille, of er gebeurt iets anders spectaculairs in de sport, dan moeten ze kunnen schakelen.

Jammer genoeg hebben ze geen onbeperkte middelen ;).

ik heb nu hbo max genomen, ziet er er veelbelovend uit de app uit, precies alles dat wordt uitgezonden en je kan idd alles herbekijken, commentaar kan je taal kiezen etc

Ik wist dat de meme ging komen :biglaugh:

Min. 900 EUR voor een ticket zei iemand op het nieuws daar .... 't is heel schoon hé maar ik zou toch al héél veel moeten verdienen om dat geld te willen geven.

En altijd da switchen naar die vooropgenomen beelden.

Nog nooit van die France wannabe Beyoncé gehoord.

Laatst bewerkt:
En altijd da switchen naar die vooropgenomen beelden.

Des te pijnlijker omdat het regent en je van de vlamdrager des te beter ziet wat live is en niet…

En ook die verschrikkelijke lipsync van de optredens. Bij Lady Gaga was het ook al erg. Waarom niets live ?!

Terug
Bovenaan