Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
De val bij de eerste wissel was toch in beeld?Leuk dat we meedoen aan het Biatlon, helaas wel onzichtbaar in de wedstrijd.
Ik zat 2 weken terug nog in de wachtzaal voor een MRI op zaterdag, naast Kim Meylemans in haar BOIC jasje.De val bij de eerste wissel was toch in beeld?
Had zich goed herpakt richting 13de dacht ik. En daarna was het vat leeg denk ik.
Maar hopelijk is dit de start van een vaste waarde op de OS.
Ik kijk graag naar onze Belgen in actie. Als er geen Belg aan de start staat, heb ik moeite om te blijven kijken (tenzij de spectaculairdere sporten)
Kijk ook wel uit naar de slopestyle (Skye Remans);
Skeleton (Kim Meylemans)
Biatlon, schaatsen, shorttrack en ijshockey in het algemeen
"ski-mountaineering" (Maximilien Drion). Nooit gezien, dus ga ik zeker eens volgen
Die ontploffing van Klaebo was een ware demonstratie. De anderen stonden precies stil. Diep respect. Wel eens benieuwd naar die hun hartslagen tijdens zo een wedstrijd.Biatlon idd teurstellend in een goeie dag moeten die minstens meedoen voor top tien.
Klaebo weer overheersend in het langlaufen machtig om zien hoeveel meer kracht die ontwikkeld op één helling. Klacht ook van de Noren voor de nr 2 Deloges die een gele kaart heeft gekregen voor een stuk van het parcours af te snijden.
Benieuwd naar Swings zo meteen.
en inderdaad met al haar show.Ja, Een PR en volgens mij ook een WR op een laaglandbaan ?Tjah, veel show maar ze doet het toch maar, met een persoonlijk record
Dat zijn niet echt vriendinnen vermoed ik Leerdam en Kok ?
Een lelijke is ze toch ook niet se (verre van). Geef mij maar Femke over Jutta ..Kok is dat leuke spontane buurmeisje.