Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik heb beide. Die van citadel is handig voor warhammer. Vooral omdat je de bases kan klemmen. Maar voor kleinere zaken (hoofden, wapens, ...) kan je even goed idd blu tack plakken op kurk of een leeg potje verf of whatever ja.Ik moet ook nog een grip. Maar heb het idee dat die van citadel handiger is? Iemand ervaring met de verschillende handles?

.
Ik verjaar ook binnenkortmijn 7-jarige wou een "demoon van Warhammer" voor zijn verjaardag...dus ja, wat doet ge dan

Ja, ik had nog gedacht om de spin donkergroen te maken met lichtgroene highlights, maar dat vind ik niet zo mooi als het lichtblauwe.Ik vind die eieren erg goed gelukt, maar vind het wel wat jammer dat je die groene glow niet terug ziet in de spin zelf.

De models in Malifaux hebben heel dynamische poses, wat het wel vaak moeilijk maakt om te plakken. Vooral de ’gremlins’ factie waar ik constant mijn tweezers moet gebruiken en een half uur moet zoeken waar dat kleine armpje weer gevallen is. Marvel crisis protocol is lekker simpel en ook goeie kwaliteit.1. Games Workshop (ze doen het dan ook al 30 jaar ...)Een pile of shame gelijk iedereen dus
En wat is zo de betere kwaliteit miniaturen? Ik blijf hoofdzakelijk bij games workshop moet ik toegeven.
Vaak zijn die mini's die je niet moet assembleren gewoon geassembleerd in de fabriek hoor. Weinig tot geen mini's komen er in een stuk uit bij het casten, dat is praktisch niet haalbaar (en vaak niet wenselijk). 't Is vaak het omgekeerde effect: hoe meer detail, hoe beter het is om te werken met kleine onderdelen; hoe kleiner de onderdelen, hoe praktischer om te shippen op de sprue ipv al geassembleerd.Ik vind de mini's van cmon die ik gezien heb (en das alleen de 1ste Marvel United) op het eerste zicht kwalitatief van de betere die ik heb. Ik heb van prodos ook wat hele knappe mini's maar omdat je die zelf nog moet assembleren is dat niet echt vergelijkbaar.