Painted miniatures - tips, tricks and pics

Heb tijdens de dode weekendmomentjes nog eentje van de Rising Sun reeks gedaan. De zachtere drybrush heeft het blauw mooiere overgangen gegeven. Nog 1 tje te gaan en de base box contents is gedaan. Next stop Daimyo box monsters.

Awel dat is nu iets dat ik ook nog eens zou willen doen. De miniatures van een paar topgames schilderen, vriend van mij had eens gewoon de miniatures van Blood Rage een zilveren shading gegeven en dat zag er al echt nice uit.

Nog veel werk aan de winkel, maar vandaag toch al goed opgeschoten.

Edit : toeme he. Weer zo ne mottige foto :( Kga toch eens moeten kijken voor een cheap light box hoor. Steekt tegen.

Laatst bewerkt:
Nieuw weekend, nieuwe mini. Tip. Laat uw kinderen nooit de mini kiezen die ge als volgende wilt schilderen. Garantie de grootste. Nog een geluk dat ik less is more kon gebruiken en het een simpele build was die het vrij eenvoudig en vlug maakten. En voor een keer zijn de ogen redelijk gelukt (first time ever).

is er een reden dat ik de afbeeldingen in de 'spoilers' niet kan zien?
of zijn dat afbeeldingen die al weer verwijderd zijn?

Laatst bewerkt:
is er een reden dat ik de afbeeldingen in de 'spoilers' niet kan zien?
of zijn dat afbeeldingen die al weer verwijderd zijn?
Welke bedoel je? Hier is alles (of toch van de laatste posts die ik gechecked heb) gewoon zichtbaar.
Soms moet je wel op "Click to expand" klikken (rechts onderaan), dus misschien daar over gekeken?

Och, ik wou dat ik zoiets had, da's super handig (en goed voor de rug). Leent ze haar tafeltje niet uit? :p

152877054_1341177102882487_8455693812138516049_n.jpg

152545709_331292704966951_3476956870470994075_n.jpg

Vleugels volledig af! Joepie!
Dit bericht bijvoorbeeld

Lang geleden dat er nog eens ne foto werd gedeeld. Wat ik in 1 maand geschilderd heb (nog altijd precies meer focus op snelheid dan afwerking)

Nog 2 te gaan en ik kan beginnen aan de monster pack, kami unbound of verderwerken aan de pile of shame van een ander spel.

Net mijn eerste verf etc. gereserveerd om morgen op te halen. Super vriendelijk geholpen alvast :)
super spannend :help:

/edit: typo

Laatst bewerkt:
Bewaar je allereerste creatie met zorg en als je plezier haalt uit het schilderen, na een aantal maanden hem nog eens boven halen en bekijken 😉. Je zal versteld staan.

Hoe doen jullie dat eigenlijk met het opbergen van miniaturen? Zeker eens ze geschilderd zijn, kun je ze moeilijk in een bak smijten....

Hoe doen jullie dat eigenlijk met het opbergen van miniaturen? Zeker eens ze geschilderd zijn, kun je ze moeilijk in een bak smijten....
Bij sommige spellen is dat inderdaad een probleem, zoals bij Lord of the Rings: Journeys in Middle-earth.
Bij andere, zoals Marvel United zoals hierboven afgebeeld, heeft elke mini zijn eigen plekje en is dat dus geen probleem.

Terug
Bovenaan