Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Welja, zo had ik dat inderdaad begrepen! Maar die maat zei dat de mini's er ineens veel lelijker gaan uitzien met lak. Maar dat kan ik mij moeilijk voorstellen.Waarom geen matte lak gebruiken? Ik doe niet anders
(Kan zelfs dienen als "save"-functie voor minis)
Ik gebruik toch ook matte lak ze. Uwe vriend kent er niks vanBij mijn grote bestelling had ik ook een bus matte lak voorzien. Nu zegt een maat van mij dat ik dat zeker niet mag gebruikenWat zijn de meningen daarover?

Army Painter heeft zéér goede metallics. Daar stopt het jammer genoeg wel.Vallejo is een heel bekend merk en is goed. Ik gebruik Army Painter. Hun vernis is beter dan hun verf![]()
een merk dat geen deftige varnish spray kan maken, zal niet lang overleven in een markt met Reaper/Vallejo/GW/Army Painter/...
maar dat heeft vooral te maken met het feit dat ik al 200+ paints heb staan).Heel soms, maar da's iets dat maar heel specifiek gebruikt wordt. Flow enhancer (en de Lahmian Medium van GW) is eigenlijk om uw verf te verdunnen zonder dat ge consistentie in uw kleur verliest (dus een glaze maken), in tegenstelling tot water waar ge eigenlijk uw paint laat "poolen" in de holtes (en dus een shade maakt).Gebruiken jullie een flow enhancer? Dat is het enige uit de tutorial dat ik niet gekocht heb (omdat ik het niet kon vinden)