Ik raad altijd aan om eerst helemaal naar boven te gaan, naar 'The Kingdom of Ganesha' (nr 10 op Drets zijn plan). De meeste mensen bezoeken het park wijzerzin, dus de tip van @Michel Drets om tegenwijzerzin te lopen is ook een goeie, maar als je dus eerst naar daar gaat, dan loop je daar in het begin van de dag nog quasi alleen. En vandaar kan je dan kiezen om wijzerzin (richting Land of the Cold / Last Frontier) of tegenwijzerzin (richting Land of the Origins) te lopen.
Land of the Origins en The Middle Kingdom zijn naar mijn ervaring meestal het drukst, en The Middle Kingdom vind ik de grootste timesink. Maar dat kan aan mij liggen, ik heb het gevoel dat ik daar altijd mijn weg moet zoeken en veel te lang aan het rondlopen ben (wel heel erg mooi themagebied, daar niet van). Persoonlijk doe ik die nu liefst op het einde van de dag, dan is het er rustiger en ben je minder opgejaagd als je verdwaald loopt omdat je nog zoveel andere dingen wilt zien
.
Land of the Origins en The Middle Kingdom zijn naar mijn ervaring meestal het drukst, en The Middle Kingdom vind ik de grootste timesink. Maar dat kan aan mij liggen, ik heb het gevoel dat ik daar altijd mijn weg moet zoeken en veel te lang aan het rondlopen ben (wel heel erg mooi themagebied, daar niet van). Persoonlijk doe ik die nu liefst op het einde van de dag, dan is het er rustiger en ben je minder opgejaagd als je verdwaald loopt omdat je nog zoveel andere dingen wilt zien
.
Deze zomer in de zoo geweest en daar leken mij de kooien toch kleiner.
Kostelijke affaire, gelukkig is het een cadeau. Verblijf boeken in Pairi Daiza is wel haast moeilijker dan ticket voor Tomorrowland scoren