Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Aha nu zaterdag idd bij dreamland, wie weet vul ik hem meteen vol. Wel nu eens sorteren per land... Kwestie dat ik me niet gemist heb bij het oplijsten...Voor te ruilen, in de weekends zijn er nu wel redelijk wat momenten in winkels. Vorig weekend 130 stickers geruild in de Mediamarkt dus nog een 70-tal nodig.
Deze zaterdag is het in Dreamland te doen, hopelijk krijgen we daar de boek bijna vol.
180 stuks kunnen wisselen. Nog 80 stuks te gaan. Ga hier nu nog wat de plaatselijke wie is van-groep afzoeken. En misschien een dezer dagen nog eens de lijsten hier ook in de ruil-thread zetten.De zoon heeft er ook denk ik goed 250 dubbels. Als hem ze allemaal kan wisselen is het boek in principe vol. Ben niet zinnens nog veel meer stickers te kopen. Misschien nog zowat enkele op nummer bij Panini zelf om het helemaal compleet te maken op het eind.
Morgennamiddag gaan we naar de Dreamland en daarna naar de plaatselijke Carrefour. Hopelijk dat hij daar toch een mooi aantal kan in ruilen.
Dat snap ik niet. Is het dan effectief niet de bedoeling om het boek vol te krijgen, maar louter om bepaalde "coole" spelers te hebben (en de rest dan niet)? Dat is wel heel vreemd ja.blijkbaar is het in de vriendengroep van de zoon (12) niet de bedoeling om zomaar te wisselen maar willen die pipo's enkel wisselen voor "ne goeien" of welke arbitraire parameters er ook nog zo gehanteerd worden.
Terwijl ik, en met mij velen anderen veronderstel ik, gewoon wil dat hij zijn boek vol krijgt.
Loopt die hier nu met 100 dubbels die niemand moet hebben. En zo loopt iedereen dus rond met 100 dubbels "die niemand moet hebben".
Jezus christus... ik jaag mij daar geweldig in op. En papa zal wel 12 euro blijven uitgeven, ja tarara. Wissel eerst uw stickers. jongens toch.
Hoe inefficient zijn die gasten eigenlijk.

Vroeger wat aantal albums gehad als kind (WK '98 oa.), maar nooit vol gehad denk ik. Begint nu weer te kriebelen. Maar misschien toch maar laten passeren door de kost...![]()

