Parenclub

Sorry als het te expliciet wordt.

Vriendin en ik hadden gisteren nog eens seggy times. Ze zat op de rand van bed toen ze opeens zei 'willen we eens zien wat er zou gebeuren in een naaktsauna?'
Ze is dan wat oraal beginnen spelen, allemaal goed en wel tot ze vroeg 'en waar zou jij willen zitten?'.

Ze insinueerde dus naar een andere dude en dat was 10x meer een afknapper dan verwacht.

Dat is toch hetgeen ons het meest bang maakt. Once you go, you cant go back.
Ik zou dat niet doen, ik denk dat je/jullie veel meer te verliezen hebt dan te winnen. Je hebt waarschijnlijk zelf geen fantasie om je vriendin te zien geneukt worden door een andere man dus dan laat je dat best niet gebeuren :p

Ik zou dat niet doen, ik denk dat je/jullie veel meer te verliezen hebt dan te winnen. Je hebt waarschijnlijk zelf geen fantasie om je vriendin te zien geneukt worden door een andere man dus dan laat je dat best niet gebeuren :p
Gewoon zorgen dat je vanonder ligt, dan krijg je het mss niet mee. Allè , tenzij uw ballen tegen elkaar kletsen natuurlijk :unsure:

Ja kweni.
Ik ben open minded en ik zie het opzich nog zitten. Maar gisteren was het ff een hard no.

Ik zit veel met het ding dat ik moeite heb moeten doen voor mijn lief in haar bloten te zien.😅
Je gaat altijd onbewust bepaalde zaken proberen zien met een zekere vorm van jaloezie. Maar net dat zal het spannend maken en zal ervoor zorgen dat je je nog meer zal kunnen geven naar jouw vrouw toe.
Die “hard no” is een natuurlijk beschermingsmechanisme dat in gang schiet. Maar eenmaal die drempel voorbij loopt het wel los.

Je gaat altijd onbewust bepaalde zaken proberen zien met een zekere vorm van jaloezie. Maar net dat zal het spannend maken en zal ervoor zorgen dat je je nog meer zal kunnen geven naar jouw vrouw toe.
Die “hard no” is een natuurlijk beschermingsmechanisme dat in gang schiet. Maar eenmaal die drempel voorbij loopt het wel los.
Aangezien je zo overtuigend klinkt ben je waarschijnlijk ook zelf kandidaat om zijn vriendin te doen? :biglaugh:

Ik heb het wel nooit gesnapt. Wat is de fun om uw vriendin te laten poepen/te zien gepoept worden door een andere man? Is dat een humiliation fetish?

Aangezien je zo overtuigend klinkt ben je waarschijnlijk ook zelf kandidaat om zijn vriendin te doen? :biglaugh:

Ik heb het wel nooit gesnapt. Wat is de fun om uw vriendin te laten poepen/te zien gepoept worden door een andere man? Is dat een humiliation fetish?
Wij hebben daar al uitgebreide gesprekken over gehad. Ook enkel met therapeut.

Bij mij is het taboo/kick voelen fetisj, echt elentriek voelen in uw hoofd.
Plus dat we ook meer van het 'leave no stone unturned' principe zijn.

Er is ook de cuckold en bull scène. Dat is idd bv humiliation en dan terug claimen.

Met therapeut al dikwijls gesproken en die steekt het ook op zware antidepressants in mijn tiener jaren, al op heel vroege leeftijd in aanraking komen met full on seks (toekijken op mijn 8j-12j), enzovoorts.

Vanilla segs doet het niet echt voor me. Ex partners hebben daar weinig last van gehad, fantasie heb ik genoeg.

Tis wel een problematiek geweest maar not sure of dat een verhaal is voor hier.

Ik weet niet hoe ze eruit ziet en of er een klik zou zijn.
Nee het gaat hem eerder over het feit dat wij beide in de relatie voelen dat er de nood is om af en toe met iemand anders seks te kunnen hebben. Het spannende daarrond, het nieuwe… En dat samen sporadisch eens kunnen doen is gewoon fijn.

Voor sommige mannen gaat het hem wel echt om die cuckold/bull maar bij mij niet.

Ik zou toch zeggen: indien twijfel, begin er niet aan. Ik ben ooit eens de tweede man in het verhaal geweest, en er is binnen dat koppel uiteindelijk toch veel miserie van gekomen die leidde tot uiteen gaan.

Inderdaad ik was ook eens de bull in een cuckold/bull situatie en voor dat koppel heeft dat negatieve gevolgen gehad

De vrouw kwam normaal tijdens seks/penetratie niet klaar maar dan ineens bij mij wel.
Dus die wou meer afspreken maar de man wou dat uiteindelijk niet

Inderdaad ik was ook eens de bull in een cuckold/bull situatie en voor dat koppel heeft dat negatieve gevolgen gehad

De vrouw kwam normaal tijdens seks/penetratie niet klaar maar dan ineens bij mij wel.
Dus die wou meer afspreken maar de man wou dat uiteindelijk niet
Bij ons in de zaak kwam er ook zo'n zwarte dude. Die had wat weg van die kerel van The Green Mile, bestelde 4 Duvels en bleef altijd zo'n uur. Die zijn tempo en 'kletsen' waren wel zot (1 kamer had echt the worst isolatie).
Toch paar keer een vrouw met knikkende knieen naar buiten zien kruipen.

Lijkt me ook gewoon niet zo'n goeie move, liever dat er iets intiem is met iemand die we daarna niet meer hoeven te zien.

Doet me eraan denken, mss hier al eens gepost.

Een ex vriendin waar ik jaren geleden nog eens mee stuurde, stuurde mij eens een bericht dat ze single was.
Dat weekend afgesproken en direct begon ze over haar vriend (of man, zelfs) die met haar naar parenclubs wou gaan etc.
Enfin een heel weekend mee gepoept, alles gedaan.
Maandag berichtje dat ze terug samen was met haar vriend.

Ben ervan overtuigd dat die mij gebruikt heeft da weekend, haha. Zou ik nog zien zitten moest ik single zijn.

Bij ons in de zaak kwam er ook zo'n zwarte dude. Die had wat weg van die kerel van The Green Mile, bestelde 4 Duvels en bleef altijd zo'n uur. Die zijn tempo en 'kletsen' waren wel zot (1 kamer had echt the worst isolatie).
Toch paar keer een vrouw met knikkende knieen naar buiten zien kruipen.

Lijkt me ook gewoon niet zo'n goeie move, liever dat er iets intiem is met iemand die we daarna niet meer hoeven te zien.
Ik vind het persoonlijk ook wat raar dat je dan uiteindelijk naar de parenclub gaat maar niet om "samen" iets te beleven maar puur voor 1 van de 2.

Ik vind het persoonlijk ook wat raar dat je dan uiteindelijk naar de parenclub gaat maar niet om "samen" iets te beleven maar puur voor 1 van de 2.
Je doet het samen en in samenspraak in zo'n geval. De man heeft er evenveel 'deugd' van.

Je blijft een koppel op avontuur he

Curieus vraagje: wordt in hetero parenclubs ook biseksualiteit toegepast of totaal niet? Als in bv man - vrouw - man maar dat de mannen dan ook met elkaar bezig zijn (of omgekeerd bij vrouw-man-vrouw natuurlijk)? Of ligt de focus toch altijd op het eerder heterofysieke?

Curieus vraagje: wordt in hetero parenclubs ook biseksualiteit toegepast of totaal niet? Als in bv man - vrouw - man maar dat de mannen dan ook met elkaar bezig zijn (of omgekeerd bij vrouw-man-vrouw natuurlijk)? Of ligt de focus toch altijd op het eerder heterofysieke?
Geen parenclubbezoeker, maar mij lijkt dat vrouw-vrouw vaker gebeurt dan man-man. Zie ook in het uitgaansleven waarbij sommige vrouwen voor de leut elkaar aflebberen, ook al zijn ze hetero. Hetero mannen doen dat onderling niet, tenzij ze bi zijn. Zelfs over seks praten is onder mannen lang niet zo evident, terwijl vrouwen toch veel sneller over die dingen aan de praat geraken.

Geen parenclubbezoeker, maar mij lijkt dat vrouw-vrouw vaker gebeurt dan man-man. Zie ook in het uitgaansleven waarbij sommige vrouwen voor de leut elkaar aflebberen, ook al zijn ze hetero. Hetero mannen doen dat onderling niet, tenzij ze bi zijn. Zelfs over seks praten is onder mannen lang niet zo evident, terwijl vrouwen toch veel sneller over die dingen aan de praat geraken.

Toch genoeg cantussen meegemaakt waar de venten elkaar ook zaten af te lebberen voor een gratis duvel na de cantus (want dan heb je nog grote dorst uiteraard). En die zijn jaren later nog altijd straight as it can be en nog altijd goeie vrienden en hihihi hahaha studententijd was leuk.

Over de vrouwen begin ik zelfs niet. Laten we zeggen dat er wat heteroflexibiliteit was met momenten.

Toch genoeg cantussen meegemaakt waar de venten elkaar ook zaten af te lebberen voor een gratis duvel na de cantus (want dan heb je nog grote dorst uiteraard). En die zijn jaren later nog altijd straight as it can be en nog altijd goeie vrienden en hihihi hahaha studententijd was leuk.

Over de vrouwen begin ik zelfs niet. Laten we zeggen dat er wat heteroflexibiliteit was met momenten.
Dan zat ik in wat conservatievere kringen, elkaar aflebberende mannen heb ik toch niet gezien tenzij op iets van de Flamingo's, een holebi-(de term LBTGQ bestond nog niet) vereniging.

Dan zat ik in wat conservatievere kringen, elkaar aflebberende mannen heb ik toch niet gezien tenzij op iets van de Flamingo's, een holebi-(de term LBTGQ bestond nog niet) vereniging.
Sofia feestjes waren toch next level.
Ging wat als American Pie 2.

Ne dude een kus geven was mogen kijken hoe 2 miekes elkaar 3 minuten zaten binnen te draaien in hun onderbroek.

Good times.

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan