Iedereen (zowel het personeel als de bezoekers) waren super vriendelijk en super sympathiek; kan ik echt niets van zeggen. Toegang is ook redelijk goedkoop denk ik en volgens mij moest je ook pas betalen aan de deur. Dus je bent je geld niet kwijt wanneer je last minute van gedachte verandert.
Wat de locatie betreft. Bij ons ging de avond toen door in Buddha Club in Boom. En puur qua gebouw/interieur is dat toch wat vergane glorie vrees ik. Qua hygiëne en dergelijke kan ik echt niets negatiefs zeggen maar 't is gewoon niet meer zo'n hippe plek. Een beetje een parenclub zoals de gemiddelde mens zich een parenclub voorstelt, denk ik. Tikkeltje kitscherig en tikkeltje cheap ofzo? Maar ik ben ook gewoon gevoelig aan dat soort zaken. Maar als je dan vergelijkt met pakweg de feestjes van Caviar de la Nuit, dat is qua locatie toch andere koek.
Dan wat de bezoekers betreft. Stuk voor stuk vriendelijke heerschappen maar puur qua looks (bovengrens qua leeftijd is 40 jaar) had ik mijn verwachtingen veel te hoog gelegd. En dat is natuurlijk mijn eigen schuld. Maar blijkbaar kan je je fysieke voorkomen ook al danig verneuken in je twintiger jaren. Wel respect voor zij die desondanks het zelfvertrouwen hebben om in lingerie/ondergoed op de dansvloer los te gaan; dat soort zelfvertrouwen heb ik helaas nooit gehad.
Over de dansvloer gesproken, de muziek vond ik ook niet zo goed. Ook weer zeer persoonlijk uiteraard maar deze dj had ook niet misstaan op een doorsnee trouwfeest. Ook dat doet een Caviar de la Nuit weer veel beter naar mijn mening. Daar zit toch wat 'lijn' in de dj zijn set.
Ik had die avond ook wel de pech dat er al vrij vroeg een dame avances kwam maken en dat die mijn afwijzen niet begreep of niet wou begrijpen. Die was daar duidelijk niet mee opgezet en die begon mij ook te 'achtervolgen' doorheen de club. Geen Jason Bourne toestanden uiteraard maar toch dook zij altijd 'toevallig' op in dezelfde ruimtes als ik, waar ze mij dan een beetje kwam aanstaren terwijl ik bezig was met een andere dame. Was gewoon strontvervelend na een tijdje.
Maar wederom; ik hoorde achteraf van enkele vaste klanten dat dit wel een 'mindere' editie was en dat het doorgaans drukker is én dat er ook meer 'mooie' mensen aanwezig zijn.
Maar ik maak mij wel geen illusies meer. Toplocaties met topsfeer, topmuziek én met hoofdzakelijk jonge/knappe mensen; dat bestaat simpelweg niet in België. Daarvoor moet je al naar Berlijn ofzo trekken. En moest het toch bestaan in België, mag je me dat altijd laten weten.
Afgezien van privé-feestjes gaat mijn voorkeur hier in België toch uit naar concepten zoals Caviar. Dat zijn altijd prachtige locaties (een kasteel, een oud klooster,...), heel erg stijlvol, goede muziek,... Maar perfect is dat ook zeker niet hoor. Mijn vriendin bijvoorbeeld vindt dat zulke feestjes vaak wat te weinig actie bevatten en daar heeft ze misschien ook wel gelijk in. Maar hier in België ga je wat dat betreft altijd compromissen moeten maken.