Partner ten huwelijk vragen

Collega van me was gescheiden, en heeft bij haar tweede huwelijk dan maar gewoon de trouwring van haar eerste huwelijk terug aangedaan :laugh:.

Dat zou ik nu ook niet doen, maar buiten enkelingen ziet quasi niemand in welke prijsklasse je geshopt hebt voor een ring, lijkt me. Zeg aan mensen dat ze €10.000 kostte en gooi er wat moeilijke woorden bij over de diamant, en de meerderheid is er gewoon mee weg hoor.

Collega van me was gescheiden, en heeft bij haar tweede huwelijk dan maar gewoon de trouwring van haar eerste huwelijk terug aangedaan :laugh:.

Dat zou ik nu ook niet doen, maar buiten enkelingen ziet quasi niemand in welke prijsklasse je geshopt hebt voor een ring, lijkt me. Zeg aan mensen dat ze €10.000 kostte en gooi er wat moeilijke woorden bij over de diamant, en de meerderheid is er gewoon mee weg hoor.
Doet er ook totaal niet toe toch. Die ringen koop je uiteindelijk voor jezelf. De waarde overdrijven is al helemaal te gek.

Bij ons was verlovingsring en beide trouwringen vlot over de 10k schat ik. Wij halen wel plezier uit fijnere materialen dus dat is puur voor onszelf.
Niemand moet dat weten, niemand ziet dat, en dat vind ik het fijnste. Als dat toevallig ter sprake komt en ik weet dat dat mensen zijn die er niet echt mee bezig zijn ga ik ook nooit details delen, vele mensen doen daar toch maar mottig over.

Ik betaalde 1,5k voor de verlovingsring van mijn vrouw en onze beide trouwringen waren iets van 500-600 euro per stuk schat ik. 10K zou toch los boven ons budget zijn geweest en ik ben best tevreden van de ringen. En dat is wat telt.

In onze optiek was een verlovingsring maar tijdelijk, dus ik heb daar weinig geld aan uitgeven. 180€ als ik het mij nog goed herinner.

We trouwringen daarentegen wel een pak duurder genomen. Omdat we deze 24/7 dragen.

In onze optiek was een verlovingsring maar tijdelijk, dus ik heb daar weinig geld aan uitgeven. 180€ als ik het mij nog goed herinner.

We trouwringen daarentegen wel een pak duurder genomen. Omdat we deze 24/7 dragen.
Zo goed als iedereen die ik ken die dragen hun verlovingsring ook elke dag hoor. Enkel niet tijdens het slapen natuurlijk.

Mijn vrouw draagt ook haar verlovingsring samen met haar trouwring, is ook hetzelfde model maar trouwring is zonder een solitair dus past goed samen.

Zo goed als iedereen die ik ken die dragen hun verlovingsring ook elke dag hoor. Enkel niet tijdens het slapen natuurlijk.

Waarom zou je die voor het slapen uitdoen vraag ik mij af :P

Maar goed kan zijn dat mensen inderdaad beide dragen. In ons geval draagt mij vrouw haar verlovingsring niet, heeft ze enkel maar gedaan van de verloving tot de trouw. Daarna gewisseld voor de trouwring.

Mijn vrouw draagt ook haar verlovingsring samen met haar trouwring, is ook hetzelfde model maar trouwring is zonder een solitair dus past goed samen.

Aan de andere hand of beide zelfde kant boven elkaar?
Boven elkaar dragen zou ik persoonlijk vervelend vinden. Dan heb je veel ring aan.

Mijn vrouw haar trouwring heeft 7 ingewerkte diamanten. Maar is vlak afgewerkt waardoor deze niet hinderlijk zijn.
Ze draagt hem ook 24/7 dus dat was ook wel een belangrijk punt.

Ik draag mijn twee ringen per hand permanent. Doe ze enkel uit als de situatie het vereist (medisch meestal, of zwemmen in zee).

De eerste ring die ik ooit van mijn partner kreeg en dan nog eentje die ik van hem kreeg enkele jaren geleden aan één hand. Trouwring en verlovingsring aan de andere.

Waarom zou je die voor het slapen uitdoen vraag ik mij af :p

Maar goed kan zijn dat mensen inderdaad beide dragen. In ons geval draagt mij vrouw haar verlovingsring niet, heeft ze enkel maar gedaan van de verloving tot de trouw. Daarna gewisseld voor de trouwring.

Boven elkaar dragen zou ik persoonlijk vervelend vinden. Dan heb je veel ring aan.

Mijn vrouw haar trouwring heeft 7 ingewerkte diamanten. Maar is vlak afgewerkt waardoor deze niet hinderlijk zijn.
Zelfde vinger, boven elkaar. Die zijn op elkaar afgestemd, en dat zijn beide heel fijne ringen, dus veel ring is dat zeker niet.

Waarom zou je die voor het slapen uitdoen vraag ik mij af :p

Aan dezelfde vinger, zijn 2 redelijk fijne ringen.

Thanks, het was echt een leuke dag en ze vond t ook geweldig.
Ergens had ze wel een licht vermoeden, maar ze was totaal niet zeker.

Ik had haar de dag ervoor al gezegd dat ze boven moest blijven als ze wakker werd.
Terwijl ben ik dan ontbijt gaan halen en heb ik de trap naar beneden en de tafel vol met rozenblaadjes en kaarsen versierd.
Toen ze dat zag begon ze al te wenen.

Op tafel stond een knuffel van een duifje (we noemen mekaar pigeon).
Daaronder stak een oude kapotte ring.
Dus ik zei tegen haar om onder de duif te kijken en zeggen wat ze zag.
"Mijn oude ring" zei ze.

Toen stond ze dus met haar rug naar mij en zei ik: "Gelukkig heb ik dan een nieuwe gekocht".
Ze draaide haar om en dan zat ik daar.

Iets erna kwam dan een deel familie ontbijten en 's avonds zijn we in ons vast restaurant gaan eten. Die hadden speciaal zaken op de suggestie menu gezet voor haar nadat ik gevraagd had of het mogelijk was om haar favoriete dingen te voorzien.

Het was echt wat ze wilde: Een speciale dag met familie en vrienden.

Terug
Bovenaan