Path Of Exile 2

Ja forums staan vol met klachten.

Ik heb dat al vermeld denk ik bij mijn eerdere feedback hier, een Ryzen 7700x.
Maar nogmaals de nadruk op "dit is het enige spel waar ik dit voor heb" ;)
En zoals jullie merken aan mijn feedback in het hele games forum speel ik dagelijks en zo goed als alle nieuwere games die uitkomen.

Maar er zijn dus ook veel spelers met dezelfde processor die het niet voorhebben.
En ook veel geimpacteerden met nog recentere cpu's die het ook voorhebben zoals bvb de amd 9800x3d cpu's.
En met mijn oudere intel I7 6700K processor had ik ook geen problemen, eerste week poe2 daarop nog gespeeld.

Zelfste verhaal met die windows update, ik weet dat er veel mensen daar naar wijzen.
Maar zelfs met die update geen issues met geen enkel ander spel.

Dus de link zal er wel ergens zijn, maar moet toch sowieso met 1 van de instructies te maken hebben in hun game code.
Anders had ik dit issue de voorbije 3 maand toch minstens 1x voorgehad bij een ander spel, wat niet het geval is.

Ondertussen ook al al mijn dxdiag logs en windows logs doorgestuurd naar GGG admin op 13 januari, zonder resultaat.
Zie mijn feedback eerder in deze thread. Maar de enige crash die zichtbaar was in mijn logs was POE. (zowel met steam als standalone client)
Ik heb bv ne 13700 en heb bewust die specifieke windows update uitgesteld (nu nog altijd) en ik heb geen problemen met PoE 2 de voorbije maanden. Ik ga vandaag/vanavond de nieuwe seizoen starten en zien of ik problemen ga hebben.

Ik heb bv ne 13700 en heb bewust die specifieke windows update uitgesteld (nu nog altijd) en ik heb geen problemen met PoE 2 de voorbije maanden. Ik ga vandaag/vanavond de nieuwe seizoen starten en zien of ik problemen ga hebben.
Ja zou idd kunnen.
Al zijn er mensen die beweren in die 500 pagina forum thread dat ze het ook nog voorhebben op de W23 update na een rollback.
Terwijl nog anderen beweren dat het opgelost is na die rollback.
Maar zoals ik al eerder zei ga ik dat persoonlijk niet terug draaien voor 1 spel met dat issue.

De performance lijkt ondertussen weer beter te zijn dankzij wat hotfixes.
Kreeg nog wel problemen dat mijn CPU om de 2-4 seconden omhoog schoot wat zorgde voor framedrops( stuttering).

Heb dat nu wel kunnen oplossen door AMD SAM te enablen.
Nu draait het spel weer vlotjes gelukkig

/edit: en na dat hier te typen is het terug om zeep. :laugh:
/edit2: weer in orde na het spel te herstarten. :unsure: Komt weer terug als ik alt tab naar wat anders en dan terugkeer naar de game.

Laatst bewerkt:
Ik ging ook eens terug PoE 2 spelen: om de paar minuten een disconnect en nu kan ik zelfs niet meer inloggen :laugh:

ik de voorbije weekend wat PoE 2 gespeeld geen probleem met de game. Alleen gisteren kreeg ik crashes to desktop toen ik Red Vale wou binnengaan. Maar na een integrity files via steam gedaan was dat terug in orde.

De game zelf lijkt nu moeilijker te zijn dan toen ze PoE 2 EA deden.

Met wat patches is het precies wel weer in orde.
Het zou ook terug wat makkelijker moeten zijn maar amai mijn kloten is de act 2 baas is onmogelijk.
In 0.1.0 kon je achter de baas blijven maar in 0.2.0 blijf ik maar damage krijgen.

Denk dat ik iemand moet vinden die de boss neermept voor mij. :crazy: Moest het ietwat lukken om beter te worden dan geen probleem om er meer tijd in te steken maar nu is het gewoon niet leuk.

De vorige bosses waren wel goed te doen maar deze :angry:

Met wat patches is het precies wel weer in orde.
Het zou ook terug wat makkelijker moeten zijn maar amai mijn kloten is de act 2 baas is onmogelijk.
In 0.1.0 kon je achter de baas blijven maar in 0.2.0 blijf ik maar damage krijgen.

Denk dat ik iemand moet vinden die de boss neermept voor mij. :crazy: Moest het ietwat lukken om beter te worden dan geen probleem om er meer tijd in te steken maar nu is het gewoon niet leuk.

De vorige bosses waren wel goed te doen maar deze :angry:
Weet je wat je moet proberen, als je op pc speelt, sluit een controller aan. I know sounds weird, maar ik had dus bij EA dezelfde probleem bij de act 1 boss, ik bleef doodgaan met mijn monk. Ik speelde daarna op mijn Ally in controller mode, boss ging neer. 3 dagen gelden hetzelfde verhaal voor mijn huntress. Ik kom bij de baas. Blijft mij killen. Ik sluit mijn controller aan op de pc, baas gaat neer van de 1ste keer. Voor de 1 of andere manier is met controller spellen zeer makkelijk vooral om je movement te controlleren.

Weet je wat je moet proberen, als je op pc speelt, sluit een controller aan. I know sounds weird, maar ik had dus bij EA dezelfde probleem bij de act 1 boss, ik bleef doodgaan met mijn monk. Ik speelde daarna op mijn Ally in controller mode, boss ging neer. 3 dagen gelden hetzelfde verhaal voor mijn huntress. Ik kom bij de baas. Blijft mij killen. Ik sluit mijn controller aan op de pc, baas gaat neer van de 1ste keer. Voor de 1 of andere manier is met controller spellen zeer makkelijk vooral om je movement te controlleren.
Ik speel met controller op de pc ja :D Vind het inderdaad vlotter om mee te spelen.
Heb het gisteren dan toch ook opgegeven en een random level 90 heeft de klus geklaard voor mij. :p

Gelukkig is het nog steeds early access en blijven ze dingen aanpassen want hun visie om het zo moeilijk te maken botst toch met wat spelers willen. Dus gelukkig met de patches dat het weer gemakkelijker werd. Ze moeten niet 1-shot down gaan maar deze boss was nog steeds gewoon niet leuk om te vechten. De andere bosses had ik ook een paar pogingen nodig maar je merkt je progressie als je de mechanics leert.

Ik snap dat niet, zouden ze niet better werken om PoE 2 een full release te geven en uit EA te komen om daarna aan seasons te werken? Want op deze manier wordt de workload van hun teams verhoogd, je game zit nog in EA, daarnaast breng je seasons EN ze zijn ook nog bezig met PoE1

Hun seasons zijn voorlopig gewoon content toevoegen; de laatste 3 acts, classes en ascensions, endgame.
Dus het is gewoon maar een naam, ze gebruiken hier seasons, wat gebruikelijk is bij ARPGs, ipv een content patch wat andere EA games gebruiken als term.

Laatst bewerkt:
ps5 pro is nog altijd spuuglelijk om te spelen (en eigenlijk onmogelijk om te spelen), misschien moeten ze daar eens aan werken ...

* Act 4 ( nonlinear)
* 3 interlude acts (bye-bye cruel acts tijdelijke side acts tot act 5 er is).
* 35 nieuwe areas
* 24 nieuwe bosses
* 25 nieuwe endgame maps
* nieuw Trading system!!!!
* sprinting

En rise of the abyssal league mechanic

29 augustus ( ook free weekend dan voor wie geen early access key heeft gekocht).

Laatst bewerkt:
Ja, jammer dat de druid niet op tijd klaar was voor deze update maar alleszins veel grote verbeteringen.

Dat je nu dezelfde support gems tegelijkertijd op verschillende skills kan gebruiken is ook heel netjes. Veel verbeteringen om meer builds te kunnen maken.

Hoe speelt die op de ps5 had gelezen bij launch dat de endgame toch echt wel niet geoptimaliseerd was op console, is dit al aangepast?

Terug
Bovenaan