Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik heb vrij lage FPS met nen rtx 4090 dat ik het van men harde schijf heb gegooit lol
Ik heb een rtx 3080Ti en draait supervlotIk heb vrij lage FPS met nen rtx 4090 dat ik het van men harde schijf heb gegooit lol

Gisteren mijn 1ste performance issues gehad met PoE2 op een gegeven moment kreeg ik zware stuttering en soms zelfs het beeld dat gewoon freezed. En na een minuut ging het gewoon verder. Ik dacht eerst dat het mijn inet connectie was, maar had op mijn 2de scherm een stream staan die was normaal aan het gaan.Ja ik lees nogal wat mensen met een graka hoger dan de mijne met soortgelijke stuttering/performance issues.
Ik heb na de eerste maanden EA bijna niet kunnen spelen door performantie issues. (hard locks)
Ondertussen niets hardware matig veranderd op mijn pc.
Maar nu nog geen enkel issue gehad, ook niet gewoon met performantie.
En ik zit bijna constant een twitch stream te bekijken op mijn tweede monitor terwijl ik zelf game.
Constant 144 fps ( cap locked) op 1440p high details. (Nvidia 4070 en nvida driver van 28/08/25 - 581.15).
Ondertussen act 3 en ongeveer 15 uren played.
Ik pas wel die default 'NIS' aan bij upscaling naar Dlss quality, want die 'NIC' geeft maar een weird grafisch resultaat bij mij, alsof er geen AA is. Mijn ogen doen er zeer van.
Dat en vsync op locked zijn enige aanpassingen die ik uitgevoerd heb in de options.

Gisteren mijn 1ste performance issues gehad met PoE2 op een gegeven moment kreeg ik zware stuttering en soms zelfs het beeld dat gewoon freezed. En na een minuut ging het gewoon verder. Ik dacht eerst dat het mijn inet connectie was, maar had op mijn 2de scherm een stream staan die was normaal aan het gaan.
Ik ga vandaag die nieuwe nvidia driver downloaden en installeren sinds dat het bij u nu werkt...
Zit bij de eindbaas van act 1 kan hem niet afmaken met mijn warrior
Geen ik doe mijn eigen ding. Uiteindelijk denk ik wel om thorns te doen maar tot ik de equipment heb doe ik gwn wat mij het beste lijkt. Ben al ondertussen in act 2Welke build volg je?
Geen ik doe mijn eigen ding. Uiteindelijk denk ik wel om thorns te doen maar tot ik de equipment heb doe ik gwn wat mij het beste lijkt. Ben al ondertussen in act 2
Blijkbaar gaat thorns build nu makkelijker met deze nieuwe patch.Thorns build heeft een streamer al eens geprobeerd maar dat lukte blijkbaar enkel als tweede char als je al redelijk was divs had. Total build was iets van een 50-tal divs toch om goed te krijgen.
Ik zou het niet zien zitten om geen build te volgen eerlijk gezegd.
Blijkbaar gaat thorns build nu makkelijker met deze nieuwe patch.
ik kijk meestal naar Maxroll voor builds maar ze hebben nog altijd niets van nieuwe builds geplaatst kan niet blijven wachten op hen.
Heb jij een goede site voor builds eventueel?
gedaan met dat eindeloze whisperen

Hardcore? Ik kijk meestal Quinn69 op twitch die is constant op HC bezig met PoE 2 het kan dus.Speel al sinds beta poe 1 in op HC.
Vraag me af als dat met poe 2 ooit gaat kunnen, fuck zeg![]()