Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
d4 campfire en poe2 announcement back to back
maar damn, d4 komt niet eens aan de hielen van een game die in early acces zal gaan ..
Met die early access supporter pack kan je de early access spelen vanaf 6 december. Je kan dan blijven spelen tot de echte release, en kan je ook gewoon de volledige release spelen.Domme vraag maar: als ik " Path of Exile 2 - Path of Exile 2 Early Access Supporter Pack " koop op steam kan ik dan vanaf 6 december het spel spelen? Wanneer is dat anders (pas zomer 25?) En is dat dan voor een bepaalde periode beschikbaar (paar weken?) of gewoon tot de echte release?
Je betaald enkel de upgrade.Vraagske, als ik de base game koop, en daarna wil upgraden naar een higher tier in de shop, betaal ik dan de game opnieuw of gaat er dan 30€ van mijn aankoop vanaf??

In het begin van PoE waren er maar 3 acts die je dan nog 3x moest lopen vooraleer je aan de endgame kon beginnen25 uur voor de eerste 3 acts. Dan ben je nog maar lvl 45, endgame begint pas op lvl 65. Dat ze maar maken dat ze een skip campaign mode hebben zoals D4 of dat wordt goed om het een keer te spelen en dan nooit meer. Veruit het grootste probleem bij PoE nu is dat je telkens die campaign weer moeten doorlopen voor elk character en bij elke league start. En in PoE is dat maar 10 uur of zo tot endgame.

In het begin van PoE waren er maar 3 acts die je dan nog 3x moest lopen vooraleer je aan de endgame kon beginnen
Als iedereen nu al eens zou starten met 30% movement speed en iedere keer dat je Kitava molt, gaat er 15% vanaf. Dat zou imho al veel schelen.

Een paar miljoen mensen doen dat nochtans al 10 jaar ieder season opnieuwDat ze maar maken dat ze een skip campaign mode hebben zoals D4 of dat wordt goed om het een keer te spelen en dan nooit meer.

Geen idee, ze hebben wel gezegd in een interview maanden terug dat al je aangekochte stash tabs zullen overgaan, als die van toepassing zijn in Poe2.Iemand enig idee hoe het zit met friends lists, guilds en zo? Worden die over genomen uit PoE 1 of wordt deze apart?
Een paar miljoen mensen doen dat nochtans al 10 jaar ieder season opnieuw
Inclusief mezelf, maar tis idd een beetje een sleur met die 10 acts in POE.
Nu zal dat helemaal anders zijn he, aangezien het een nieuw spel is.
Dus denk niet dat ik me eraan zal storen eerste paar keren dat ik het opnieuw doe.