Path Of Exile 2

d4 campfire en poe2 announcement back to back
maar damn, d4 komt niet eens aan de hielen van een game die in early acces zal gaan ..

d4 campfire en poe2 announcement back to back
maar damn, d4 komt niet eens aan de hielen van een game die in early acces zal gaan ..

Dat is gewoon écht zot hé! Die gasten van GGG kuisen de vloer met die Diablo 4 shit en steken het daarna in brand. :)
Wat een early gameplay ook , al die animaties, dat leven in de wereld.

Beetje spijtig dat Sanctum een redelijke rol speelt want die league deed ik niet zo graag maar kijk eigenlijk zelfs al erg uit naar de campaign alleen aal.

Vraagske, als ik de base game koop, en daarna wil upgraden naar een higher tier in de shop, betaal ik dan de game opnieuw of gaat er dan 30€ van mijn aankoop vanaf??

Domme vraag maar: als ik " Path of Exile 2 - Path of Exile 2 Early Access Supporter Pack " koop op steam kan ik dan vanaf 6 december het spel spelen? Wanneer is dat anders (pas zomer 25?) En is dat dan voor een bepaalde periode beschikbaar (paar weken?) of gewoon tot de echte release?

Domme vraag maar: als ik " Path of Exile 2 - Path of Exile 2 Early Access Supporter Pack " koop op steam kan ik dan vanaf 6 december het spel spelen? Wanneer is dat anders (pas zomer 25?) En is dat dan voor een bepaalde periode beschikbaar (paar weken?) of gewoon tot de echte release?
Met die early access supporter pack kan je de early access spelen vanaf 6 december. Je kan dan blijven spelen tot de echte release, en kan je ook gewoon de volledige release spelen.
Er is geen informatie wanneer het spel de volledige release krijgt. Dat zal afhangen van hoe goed de early access verloopt en hoe snel ze bugs e.d. kunnen oplossen.

Bedankt voor de info. Heb net de livestream bekeken. Holy sh*t... Zoveel content, ziet er zoveel interessanter uit dan D4 en dat allemaal gratis. Ik geef hier graag 30 euro aan uit om early access te hebben.

De classes zien er wel supervet uit en het nieuwe skill/gem systeem is ook een grote verbetering.
Enige minpunten voor mij zijn dat er nog altijd geen campaign skip is en dat 80% van de endgame content gewoon league mechanics zijn uit PoE1.

Vraagske, als ik de base game koop, en daarna wil upgraden naar een higher tier in de shop, betaal ik dan de game opnieuw of gaat er dan 30€ van mijn aankoop vanaf??
Je betaald enkel de upgrade.
Wanneer ik nu aanlog op mijn account (ik heb het 30 dollar EA pakket gekocht) dan staan de duurde paks met een upgrade button ipv buy.

Screenshot-1.jpg

Btw het was niet zo duidelijk toen ik mijn pack kocht.
Maar na aankoop moet je op je account pagina zien onder POE 2 early acces, en daar kan je klikken op view steam key, om die dan in te brengen via add key in steam.

spijtig dat sony weer de eikel moet afhangen maar ik wil dees wel op ps5 spelen
op ps zijn de supporter packs pas te koop launch day, dus geen preload mogelijk :/

Iemand enig idee hoe het zit met friends lists, guilds en zo? Worden die over genomen uit PoE 1 of wordt deze apart?

Ik vind het ook wel jammer dat de meeste classes een copy paste zijn van PoE 1, een female warrior/marauder, male hunter of mage,... was een welkome afwisseling geweest. Puur visueel gesproken dus 😉

Normaal gesproken heb ik voldoende gespendeerd om een key te krijgen. Eerste aankoop was al in 2013 😁

25 uur voor de eerste 3 acts. Dan ben je nog maar lvl 45, endgame begint pas op lvl 65. Dat ze maar maken dat ze een skip campaign mode hebben zoals D4 of dat wordt goed om het een keer te spelen en dan nooit meer. Veruit het grootste probleem bij PoE nu is dat je telkens die campaign weer moeten doorlopen voor elk character en bij elke league start. En in PoE is dat maar 10 uur of zo tot endgame.

25 uur voor de eerste 3 acts. Dan ben je nog maar lvl 45, endgame begint pas op lvl 65. Dat ze maar maken dat ze een skip campaign mode hebben zoals D4 of dat wordt goed om het een keer te spelen en dan nooit meer. Veruit het grootste probleem bij PoE nu is dat je telkens die campaign weer moeten doorlopen voor elk character en bij elke league start. En in PoE is dat maar 10 uur of zo tot endgame.
In het begin van PoE waren er maar 3 acts die je dan nog 3x moest lopen vooraleer je aan de endgame kon beginnen 😁

Als iedereen nu al eens zou starten met 30% movement speed en iedere keer dat je Kitava molt, gaat er 15% vanaf. Dat zou imho al veel schelen.

In het begin van PoE waren er maar 3 acts die je dan nog 3x moest lopen vooraleer je aan de endgame kon beginnen 😁

Als iedereen nu al eens zou starten met 30% movement speed en iedere keer dat je Kitava molt, gaat er 15% vanaf. Dat zou imho al veel schelen.

Doen ze nu weer. Nadat je de 3 acts hebt gedaan moet je ze nog een keer doen (in cruel mode) voor je end game kan beginnen.

Nee, toen was het normal, cruel en merciless (of zo). Toen act 4 er bij kwam, werd het normal en cruel. Pas bij de volledige campaign is dat helemaal weg gevallen.

Ik speel al sinds januari 2013, toch ongelooflijk dat zo'n spel me al meer dan een decennium kan boeien 😍

Dat ze maar maken dat ze een skip campaign mode hebben zoals D4 of dat wordt goed om het een keer te spelen en dan nooit meer.
Een paar miljoen mensen doen dat nochtans al 10 jaar ieder season opnieuw :biglaugh:
Inclusief mezelf, maar tis idd een beetje een sleur met die 10 acts in POE.

Nu zal dat helemaal anders zijn he, aangezien het een nieuw spel is.
Dus denk niet dat ik me eraan zal storen eerste paar keren dat ik het opnieuw doe.

Iemand enig idee hoe het zit met friends lists, guilds en zo? Worden die over genomen uit PoE 1 of wordt deze apart?
Geen idee, ze hebben wel gezegd in een interview maanden terug dat al je aangekochte stash tabs zullen overgaan, als die van toepassing zijn in Poe2.
Want niet alles komt nog 1 op 1 voor in poe2.

Een paar miljoen mensen doen dat nochtans al 10 jaar ieder season opnieuw :biglaugh:
Inclusief mezelf, maar tis idd een beetje een sleur met die 10 acts in POE.

Nu zal dat helemaal anders zijn he, aangezien het een nieuw spel is.
Dus denk niet dat ik me eraan zal storen eerste paar keren dat ik het opnieuw doe.

PoE heeft geen miljoenen spelers hoor. Misschien all time overal maar zeker niet elke seizoen. En maar 25% van alle accounts heeft dominus gekilled dat is de act 3 boss. Dan zijn er nog 7 acts voor je aan endgame komt. Het aandeel spelers die de campaign dus uitspeelt is heel laag.

Bovendien deze campaign is een pak langer. Ze spreken over 25u voor de eerste 3 acts!

Ik heb de campaign ook al een hoop gespeeld hoor ik heb +1300u in het spel. Dat kon een pak meer zijn geweest als ik niet telkens weer die campaign door moest om aan het leuke gedeelte te geraken.

Terug
Bovenaan