Path Of Exile 2

Gisteren eindelijk mijn Ascension gehaald in die trial. Warrior lvl 26 ondertussen maar vond het enorm lastig als melee class om die honour hoog te houden. Had geluk door in m'n laatste room voor de boss een boon te krijgen dat ik volgende room geen dmg kon pakken 😂.

Btw: iemand een goeie lootfilter?

Gisteren eindelijk mijn Ascension gehaald in die trial. Warrior lvl 26 ondertussen maar vond het enorm lastig als melee class om die honour hoog te houden. Had geluk door in m'n laatste room voor de boss een boon te krijgen dat ik volgende room geen dmg kon pakken 😂.

NeverSink was voor PoE 1 de meest populaire lootfilter. Geen idee of die er al zijn voor PoE 2.

Er valt zo weinig loot dat ge er gene nodig hebt :)

Dus een supporter pack kopen voor mezelf op pc en die key dan geven aan mijn petekind voor op zijn ps5, zal niet lukken? :frown:
Nee, je zou PoE2 moeten kopen via de ps5 store op zijn account.
Of een Playstation gift card kopen met 30eu en hem vertellen dat hij er PoE2 mee moet kopen? :unsure:

De balance van Melee tot over range is nog wat zoek vind ik

Nog paar vragen.

Zit hier een verhaal in met cutscenes?

Na de 3 acts wat is er dan te beleven of enkel gewoon alles opnieuw doen?

Kan geen optie vinden om subtitles aan te zetten, of zitten er nog geen subtitles in? Indien nog geen, zijn ze van plan die erin te zetten in een future patch?

EDIT: Ingame maakt gelukkig wel gebruik van de chat, tis dus enkel cutscenes die geen subtitles lijken te hebben. Spijtig maar hopelijk komt dat nog.

Laatst bewerkt:
Die ascension trials vind ik echt enorm kut. Escape trial: gewoon geluk hebben dat je na de eerste vaas het juiste pad kiest om binnen de 12 seconden de tweede vaas tegen te komen? Wat een onzin, zo gestorven in room 8.

Ik kan zelfs sommige 2 handed maces niet equipen en ik voldoe aan de eisen , zal ook een bug zijn zeker.
En t'is natuurlijk een veel betere dan ik nu heb.

fiew zeg act 1 cruel boss de wolf kicks mijn ass zeg, krijg hem niet klaar.

Die shit die uit de lucht valt na de rode cirkel 0,01 seconde later is toch ook echt amper te dodgen als je net toevallig iets aan het casten was hé...

Die ascension trials vind ik echt enorm kut. Escape trial: gewoon geluk hebben dat je na de eerste vaas het juiste pad kiest om binnen de 12 seconden de tweede vaas tegen te komen? Wat een onzin, zo gestorven in room 8.
als ge op die vaas klikt ziet ge een lichtflits in de richting van de volgende, ik vind dat net een van de makkelijkste trials..

Heb het gekocht op PC en PS5. Speelt zalig op PS5. PC moet ik nog wat gewoon worden met het muis + toetsenbord.

Mss staat er een stat op de mace die ge nu ge-equipped hebt die ge nodig hebt om de volgende te equippen.
Is opgelost , heb het gisterenavond nog es goed bekeken en ik heb giants blood in mijn skill tree en daardoor moet je strength maal 3 zijn en daardoor kwam ik str tekort wel raar dat er geen rode cijfertjes bijkwamen , maar is opgelost nu heb giants blood weggedaan.
Ook omdat het endgame moeilijk zal zijn om zoveel str te hebben denk ik.

Terug
Bovenaan