Path Of Exile 2

Ja, bij de bosses in PoE2 moet je toch wel beter opletten. :laugh:
Het zal later gratis zijn wanneer het uit early access komt, maar die 30eu die je besteed aan een early access key kan je gebruiken in de shop om je stash te vergroten. Dus op zich geen verloren geld als je het spel meer gaat spelen.

Voorlopig is enkel Act 1 tot 3 beschikbaar, en herhalen ze het als 4 tot 6 maar dan moeilijker. Wanneer het uit early access komt dan komt het verdere verhaal in act 4 tot 6. Nu in de early access kunnen ze zich dan focussen om de endgame verder te verbeteren.

Ook interesse om de BG guild te joinen trouwens.

Dan kunt ge al beter de early access proberen en kijken hoe het draait. :laugh:
Mja kzeg het wel al 2 jaar dat ik eens ne nieuwe PC wil tho.
Gewoon nooit echt de stap gezet omdat het toch wat kost.

Maar naast PoE2, zal ik dan sowieso ook al MH:Wilds op die PC kopen en spelen begin volgend jaar.
En er zullen nog wel games bij komen, of gewoon oudere games dat ik al had maar nu draaide op low settings en/of 30 fps.

Ik gebruik mijn PC letterlijk dagelijks, dus ja.

Dit weekend ook es geprobeerd, enkel nog maar mercenary gespeeld en ik heb de intentie om ook met die verder te gaan, ik vind het een coole class fantasy en het speelt ook vlot. Wel nog maar lvl 12 maar het is plezant om met een shotgun alles op te blazen.

Enkel de pc of scherm en zo ook?
De best buy guides op tweakers.net zijn altijd wel goed om eens te bekijken.

Deftige grafische kaarten kosten wel veel duiten tegenwoordig
Enkel PC, ik heb al 2 schermen, keyboard en muis. gelukkig xD

Laatst bewerkt:
Enkel PC, ik heb al 2 schermen, keyboard en muis. gelukkig xD

Mocht je wat hulp nodig hebben met de beste build kan je steeds ascari pm sturen. Die heeft mij enorm goed geholpen.

Mocht je wat hulp nodig hebben met de beste build kan je steeds ascari pm sturen. Die heeft mij enorm goed geholpen.
Die is me al enorm aan het helpen!! Ik heb nu 2 builds staan, beiden even goed, de ene Intel, de andere AMD.
Het is dus enkel de keuze maken... Ik ben Intel gewoon, maar AMD zou het voordeel hebben langer te kunnen upgraden later.

Die is me al enorm aan het helpen!! Ik heb nu 2 builds staan, beiden even goed, de ene Intel, de andere AMD.
Het is dus enkel de keuze maken... Ik ben Intel gewoon, maar AMD zou het voordeel hebben langer te kunnen upgraden later.

Vroeger hier ook altijd intel gehad. Heeft mij een amd cpu voorgesteld en tis een beest. 7800x3d 32gb ram en rtx4080 in afwachting van de 5090.

Vroeger hier ook altijd intel gehad. Heeft mij een amd cpu voorgesteld en tis een beest. 7800x3d 32gb ram en rtx4080 in afwachting van de 5090.
Noice! Ik was aan het zien voor 9700x ipv een 7800X3D ( zelfde performance ongeveer ) met 32gb ram ook, maar een 4070 Super ipv 4080.

Globlaal gezien heel gelijk opgaand dus, gewoon paar dingen die toen nog niet bestonden.

Puur voor gamen heeft AMD nog altijd een straatlengte voorsprong met hun x3d processoren. Voor al de rest zit Intel terug in hun wiel, sommige use cases wint Intel maar veelal is AMD nog net beter.

Ryzen zit ondertussen aan hun 8ste generatie, dus grote gains verwacht ik daar niet meer. Intel daarintegen heeft net de eerste generatie gelost, daar verwacht ik dan weer wel dat er nog grote gains mogelijk zijn.

Net thuis, sebiet pc starten en guild aan maken

Puur voor gamen heeft AMD nog altijd een straatlengte voorsprong met hun x3d processoren. Voor al de rest zit Intel terug in hun wiel, sommige use cases wint Intel maar veelal is AMD nog net beter.

Ryzen zit ondertussen aan hun 8ste generatie, dus grote gains verwacht ik daar niet meer. Intel daarintegen heeft net de eerste generatie gelost, daar verwacht ik dan weer wel dat er nog grote gains mogelijk zijn.

Net thuis, sebiet pc starten en guild aan maken

Kan deze noob ook in die guild of enkel top tier players ?
Ik heb nog geluk gehad met de ame cpu. Ascari had er 1tje op tweakers gevonden voor 320 euro nieuw. Direct gekocht. 🙈🙈

Witch en monk waren de leukste om mee te beginnen voor mij toch wel veel gezeur over refunds omdat het te moeilijk is maar vind dit wel goed mee vallen.

Ze mogen echt wel eens iemand als een Siosa introduceren in het spel! Ik kom precies amper gems tegen…
Nu krijg je een uncut skill/spirit/support gem en daarmee kun je elke skill maken dat er nu in zit. Skills levelen nu door hogere gems om te zetten.

Die hogere gems droppen gewoon overal :unsure:

Ben er ook mee begonnen sinds gisteren (mijn eerste poe) moet zeggen voor het moment valt het goed mee.
Gestart zoals altijd bij mij :) met warrior , speelt vlotjes wel al paar dc gehad maar cava nog.
Wel jammer dat die bag zo klein is vind ik , ik raap dan ook alles op om te dismantelen of te verkopen of laten jullie de brol liggen?
Ook nog beetje uitzoeken hoe of wat met al die verschillende orbs en gems , .....
En de bosses zijn inderdaad geen lachertje maar geeft wel voldoening als ze neer liggen!

Terug
Bovenaan