Nog niet veel van gemerktWarrior raakt bijvoorbeeld wel gemakkelijk uiit omsingelende mobs waar bij andere classes dan meestal "DEATH" tte zien is.

Toch ook eens een summonner rerollen
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nog niet veel van gemerktWarrior raakt bijvoorbeeld wel gemakkelijk uiit omsingelende mobs waar bij andere classes dan meestal "DEATH" tte zien is.

Dat verschil is nu toch niet "een beetje". Het verschil in aantal mobs en vooral CPU is toch een pak meer late game.Waarom? Dat blijft toch steeds hetzelfde? Een beetje meer mobs of wat meer chaotische combat gaat het verschil niet maken hoor.
Dat verschil is nu toch niet "een beetje". Het verschil in aantal mobs en vooral CPU is toch een pak meer late game.
Overal waar ik kijk voor performance zeggen ze, "we weten natuurlijk nog niks over endgame".
Mob density gaat toch een pak omhoog naar het einde, veel meer aanvallen, special effect etc op het scherm, al heb ik daar niet zo veel schrik voor, want een 1070 of 1070ti voldoet aan de normen van de min requirements. Maar onze CPU's niet echt en dat ga je ook pas late game zwaarder belasten, wanneer er meer moet berekend worden tegelijkertijd door meer mobs, meer aanvallen, veel gebeurt ook op servers, maar het moet natuurlijk allemaal ook doorgestuurd worden, dus ik weet het zo nog niet meteen.
Is da hier dat ik die gofundme start?

De recommended requirements van PoE zijn lager dan de MIN van PoE2...In PoE 1 toch niets van gemerkt, en daar heb ik volledige endgame gespeeld waaronder ook Uber Maven en de andere Uber bosses.
Settings staan bij mij nu op medium, mocht er effectief een probleem komen bij endgame kan ik dat altijd nog naar beneden doen maar het zou mij héél erg verbazen mocht dat een probleem worden.

Wou dat ik het zo maar kon verantwoorden voor één gameGewoon bestellen die nieuwe pc. Gewoon doen![]()

Waarom? Dat blijft toch steeds hetzelfde? Een beetje meer mobs of wat meer chaotische combat gaat het verschil niet maken hoor.
amai duidelijk nog niet veel POE end game gespeeld dan. Als je je maps een beetje juiced krijg je zelfs de beste pc op de knieën hoor.

Ik gebruik net die flame wall met de skellies, en dan mijn archer minions voor de poison.
Afin, toch eerst op de witch focussen voorlopig.Nee, mijn 3000 uur PoE waren allemaal enkel acts liefst ook enkel 1 tot 4,- nooit maps gedaan laat staan juiced T17's! . Da's veels te moeilijk jong daar begin ik niet aan ze!!!amai duidelijk nog niet veel POE end game gespeeld dan. Als je je maps een beetje juiced krijg je zelfs de beste pc op de knieën hoor.

Ook geïnteresseerd hierinIs er hier geen animo om een BG guild op te richten? Toch wel wat aangenamer om met wat mensen samen te spelen, chatten, gear uitwisselen, ...

Denk dat er geen betere tijd is als nu om er mee te beginnen.Kan je deze game gewoon spelen als beginner?
Zit hier een toturial in? Nog nooit zo een game gespeeld en wil dit graag eens proberen..
Geen tutorial nee. Sowieso speel je misschien beter PoE 1, dat is sowieso gratis. Al is daar de endgame heel overweldigend als je zoiets nog nooit gespeeld hebt. Maar met een build guide te volgen, kom je al heel ver.Kan je deze game gewoon spelen als beginner?
Zit hier een toturial in? Nog nooit zo een game gespeeld en wil dit graag eens proberen..