Path Of Exile 2

Waarom? Dat blijft toch steeds hetzelfde? Een beetje meer mobs of wat meer chaotische combat gaat het verschil niet maken hoor.
Dat verschil is nu toch niet "een beetje". Het verschil in aantal mobs en vooral CPU is toch een pak meer late game.
Overal waar ik kijk voor performance zeggen ze, "we weten natuurlijk nog niks over endgame".

Mob density gaat toch een pak omhoog naar het einde, veel meer aanvallen, special effect etc op het scherm, al heb ik daar niet zo veel schrik voor, want een 1070 of 1070ti voldoet aan de normen van de min requirements. Maar onze CPU's niet echt en dat ga je ook pas late game zwaarder belasten, wanneer er meer moet berekend worden tegelijkertijd door meer mobs, meer aanvallen, veel gebeurt ook op servers, maar het moet natuurlijk allemaal ook doorgestuurd worden, dus ik weet het zo nog niet meteen.

Dat verschil is nu toch niet "een beetje". Het verschil in aantal mobs en vooral CPU is toch een pak meer late game.
Overal waar ik kijk voor performance zeggen ze, "we weten natuurlijk nog niks over endgame".

Mob density gaat toch een pak omhoog naar het einde, veel meer aanvallen, special effect etc op het scherm, al heb ik daar niet zo veel schrik voor, want een 1070 of 1070ti voldoet aan de normen van de min requirements. Maar onze CPU's niet echt en dat ga je ook pas late game zwaarder belasten, wanneer er meer moet berekend worden tegelijkertijd door meer mobs, meer aanvallen, veel gebeurt ook op servers, maar het moet natuurlijk allemaal ook doorgestuurd worden, dus ik weet het zo nog niet meteen.

In PoE 1 toch niets van gemerkt, en daar heb ik volledige endgame gespeeld waaronder ook Uber Maven en de andere Uber bosses.

Settings staan bij mij nu op medium, mocht er effectief een probleem komen bij endgame kan ik dat altijd nog naar beneden doen maar het zou mij héél erg verbazen mocht dat een probleem worden.

In PoE 1 toch niets van gemerkt, en daar heb ik volledige endgame gespeeld waaronder ook Uber Maven en de andere Uber bosses.

Settings staan bij mij nu op medium, mocht er effectief een probleem komen bij endgame kan ik dat altijd nog naar beneden doen maar het zou mij héél erg verbazen mocht dat een probleem worden.
De recommended requirements van PoE zijn lager dan de MIN van PoE2... :p
Als je in dat spel perfect alles kan runnen ga je inderdaad geen verschil merken tussen begin en einde.

Maar de specs zijn veel hoger nu, dus het kan wel degelijk verslechten later in het spel, ze gaan het hopelijk baseren op de zwaarste punten van het spel en niet op makkelijkste. Maar kijk, ik volg het een beetje op, als het blijf werken bij jou geef ik het ook een kans.

Als ook, je GPU zal het grootste probleem niet zijn denk ik, maar de CPU, dus grafisch naar low gaan gaat dat niet verhelpen vrees ik.

Waarom? Dat blijft toch steeds hetzelfde? Een beetje meer mobs of wat meer chaotische combat gaat het verschil niet maken hoor.

:eek: amai duidelijk nog niet veel POE end game gespeeld dan. Als je je maps een beetje juiced krijg je zelfs de beste pc op de knieën hoor.

Summoner speelt toch heel wat vlotter dan warrior. Jammerlijk genoeg is PoE2 nu al 2x gecrashed bij die summoner tegenover geen enkele keer bij mijn warrior :(

man man man wat blijft die Sanctum BS of Sekhama's Trial zoals ze het nu noemen dikke kut. Zeker als melee. Door al die kamers gaan om dan bij de boss na 1" al te "sterven". Heeft dus echt niks te zoeken in POE. POE is net constant geraakt worden en dat door life leech/regen of flasks te coveren.

Zoals ik ook vooraf had verwacht die campaign dat is goed voor 1x maar echt niet meer dan dat. En is echt zonde wat er zijn wel andere classes die ik ook wel eens zou willen proberen maar niet als je telkens weer overal doorheen moet.

Dat er meer loot zou zijn om mee te craften zelfs early game heb ik tot nu toe nog niks van gemerkt. De cost om te respeccen is zelfs early game best hoog. Bijna 500 gold per punt en dat was aan lvl 25 of zo dat hadden ze toch ook anders voorgesteld vooraf.

Dat als je sterft de maps weer volledig bevolkt is vind ik ook maar gemengd je hoeft niet meer door een lege map te rennen dat is soms leuker maar met die grote maps die ze nu hebben kan het best een grind worden om gewoon weer de rest van de map te kunnen exploren.

Dat je niet door een mob kunt dodgen is ook heel vervelend. Je kan gemakkelijk opgesloten geraken al veel te vaak zo gestorven.

En waarom is er nog altijd geen deftige controller support. In D4 kun je perfect switchen op elk moment. Ook vreemd dat POE2 de ganse UI omgooit afhankelijk van of je met de muis of met een controller speelt. Bij D4 veranderd enkel de key prompts. D4 is gewoon hoe controller en mouse en keyboard support moet zijn.

GGG heeft een pak werk aan de winkel. Hopelijk vind ik morgen wat meer fun in de game of dat wordt eens zien wat er nog in mijn steam library zit.

Laatst bewerkt:
Ik heb buiten wat met de instellingen te prutsen en een toon maken nog niet kunnen spelen wegens rug problemen pffff 😭
Wel veel gekeken naar twitch de afgelopen dagen.... joepi... :headshake:
Wat een anti climax van al die weken build-up....

Nu, ik lees dat er al heel wat nerfs uitgevoerd worden EN aankomen voor bepaalde classes en skills dus misschien nog niet slecht dat ik er pas binnen paar dagen eens kan invliegen :biglaugh:

Screenshot-7.jpg

Nee! :D Ik gebruik net die flame wall met de skellies, en dan mijn archer minions voor de poison.

Voorbije weekend wel voornamelijk verschillende classes geprobeerd en daar al wat de feel voor gekregen maar dan toch voor de witch gegaan.
Monk zag er ook al dikke fun uit! Alleen heb ik al schrik hoe ik door de bosses geraak ermee. :lol: Afin, toch eerst op de witch focussen voorlopig.

:eek: amai duidelijk nog niet veel POE end game gespeeld dan. Als je je maps een beetje juiced krijg je zelfs de beste pc op de knieën hoor.
Nee, mijn 3000 uur PoE waren allemaal enkel acts liefst ook enkel 1 tot 4,- nooit maps gedaan laat staan juiced T17's! . Da's veels te moeilijk jong daar begin ik niet aan ze!!!

😱😱😱😱😱😱😱

Wietie.

Vooral grappig dat spelers die aangeven dat ze duizenden uren in POE hebben besteed aan lastige end game content, nu ragen dat ze met moeite door campaign bosses geraken en het bijna opgeven vanwege de 'grind'.
En niet vergeten, je MOET 2x door act1-3 he alvorens je de atlas start! :biglaugh:

Ik snap nu wel al wat fextralife aangaf met zijn "leaked" review dat dit precies een souls game is.

(I know ik heb nog niet gespeeld dus het sarcasme zal me misschien ook snel vergaan alst aan mij is)

Maar ik heb toch al veel spelers gezien die na 2 daagjes spelen al vlot/ver in de atlas zaten, hoogste die ik zitten volgen heb via twitch (Rob2628) was gisteren al level 80. (Titan)

Ladders:

Laatst bewerkt:
Zal vanavond eentje aan maken dan.

Mijn char noemt 'zombietjes', iedereen die er in wilt, kan me al toevoegen als friend

Kan je deze game gewoon spelen als beginner?

Zit hier een toturial in? Nog nooit zo een game gespeeld en wil dit graag eens proberen..

Zit hier een toturial in? Nog nooit zo een game gespeeld en wil dit graag eens proberen..
Denk dat er geen betere tijd is als nu om er mee te beginnen.
PoE1 vond ik allemaal te overweldigend maar het valt zeer goed mee in PoE2 nu vind ik.

Geen tutorial nee. Sowieso speel je misschien beter PoE 1, dat is sowieso gratis. Al is daar de endgame heel overweldigend als je zoiets nog nooit gespeeld hebt. Maar met een build guide te volgen, kom je al heel ver.

En zoals je hierboven kunt lezen, worden er bij PoE 2 zowat dagelijks hot fixes gereleased. Het is eigenlijk een soort bèta test die je daar speelt

Terug
Bovenaan