Path Of Exile 2

Smijt daar nog wat skeleton arsenists bij en detonate dead en de acts zullen voorbij vliegen. :)
Allez dan, de volgende skill en support gem die ik vind zal ik daaraan besteden. 't Mag idd wa rapper gaan nu!

(en alst nie waar is zal 't kot te klein zen he pé)

Allez dan, de volgende skill en support gem die ik vind zal ik daaraan besteden. 't Mag idd wa rapper gaan nu!

(en alst nie waar is zal 't kot te klein zen he pé)

Ik heb Zombietjes gevraagd om lid te worden van de guild. Mocht je er ook in zitten, dan hou ik wat oudere gear bij waardoor je ineens gepaste gear hebt. (Tenzij je supersnel gaat levelen natuurlijk, ik ben nogal traag)
Hoe meer spirit, hoe meer skeletons. En In de Witch tree zoveel mogelijk minion damage nodes nemen. De rest komt vanzelf.

Inderdaad en het wordt alleen maar erger als je maps begint te spelen. Zeker in groep en bij bazen...
geen loot filter is eigenlijk ook wel erg.
nu zie je soms tablets niet omdat die tussen de hoop andere items liggen.. ze mogen dringend wat aan de console versie doen imo

Ik heb Zombietjes gevraagd om lid te worden van de guild. Mocht je er ook in zitten, dan hou ik wat oudere gear bij waardoor je ineens gepaste gear hebt. (Tenzij je supersnel gaat levelen natuurlijk, ik ben nogal traag)
Hoe meer spirit, hoe meer skeletons. En In de Witch tree zoveel mogelijk minion damage nodes nemen. De rest komt vanzelf.
Kun je eens je ingame nick geven? Ik weet niet of ik een invite kan versturen naar een offline persoon.

Ik heb ook 2 stash tabs met interessante gear, wel maar tot lvl 35 40 ongeveer voorlopig.
In hoeverre is alles cross platform, bv kunnen mensen met een Playstation samen spelen met iemand die speelt op pc?

Ik speel met mercenary maar snap het looten niet echt. Zit nu in 5de wereld ofz van act 1 maar nog geen 1 deftige boog gevonden. Speel nog altijd met de begin boog.

Kun je eens je ingame nick geven? Ik weet niet of ik een invite kan versturen naar een offline persoon.

Ik heb ook 2 stash tabs met interessante gear, wel maar tot lvl 35 40 ongeveer voorlopig.
In hoeverre is alles cross platform, bv kunnen mensen met een Playstation samen spelen met iemand die speelt op pc?
Current char is TheWitchel. Jij zou van mij een vriendschapsverzoek ontvangen moeten hebben een dag of 4-5 geleden.

Ik speel met mercenary maar snap het looten niet echt. Zit nu in 5de wereld ofz van act 1 maar nog geen 1 deftige boog gevonden. Speel nog altijd met de begin boog.
Da's geen probleem, vergeet enkel niet van je boog constant te upgraden. Vanaf je een exalted loot kan je op PoE Trade eventueel ook iets beters vinden.

Als je enkel wacht op drops moet je sjans hebben. :)

Best onderstaande al eens lezen + video die eraan hangt en dan kan je dat proberen ipv te wachten op een drop.

Of je koopt er 1 via trading als je currency hebt en geen Solo self found aan spelen bent.

Of zoals eerder al gezegd vendors in town, die iedere keer een refresh doen als je een level stijgt.
Of die vendor waar je kan gamblen, als je centjes hebt, die heeft ook altijd een boog.

Tip: Als je nog aan levellen bent en je wil je dps serieus verhogen, zorg dan dat hij +Physical damage heeft ;)

Maar tis eerder normaal zulle als je nog maar in act1 zit dat je er niet veel ziet droppen.
En veel currency om te craften of te kopen zal je dan ook wellicht nog niet hebben, ook eerder normaal zo vroeg in het spel.

Laatst bewerkt:
Ben intussen in guild en heb redelijk wat st stuff in de stash gestoken. Ik weet niet meer wie de new witch was maar contacteer me gerust ingame op TheWitchel.
Misschien ook interessant om hier in de guild te komen, gear gratis te kunnen krijgen en veel advies.

Laatst bewerkt:
idd geen lootfilters op consoles (en schijt performance)
serieus aan het overwegen om verder te doen op de pc maar dan wel alle aangekochte stash tabs kwijt :/

Uncut Support Gems zouden wel wat meer mogen droppen. :angry: Laatste dat dropte was toen ik lvl17 was in Act 1 en nu ben ik 22 in Act 2.

Ik wil meer support gems gvd!

Nog geen enkele crash gehad op pc, op +- 60 uurkes spelen.

Maar er zijn wel veel issues met die laatste gen Intel processors, ook met andere games dus misschien ligt het issue daar met een nieuwe pc.

Die lootfilters zijn officieel nog niet uit via neversink/Filterblade, ook niet voor pc.

De lootfilters die we nu gebruiken via GitHub download is de test versie die normaal gezien binnen een week verder ook officieel te downloaden is. (Die versie op GitHub veranderd ook om de 2-3 dagen momenteel) En voor poe1 was die ook bruikbaar op ps5 dus zal wel komen.

Terug
Bovenaan