Tinufiel
Well-known member
Smijt daar nog wat skeleton arsenists bij en detonate dead en de acts zullen voorbij vliegen.Raging Spirits it is![]()

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Smijt daar nog wat skeleton arsenists bij en detonate dead en de acts zullen voorbij vliegen.Raging Spirits it is![]()

Allez dan, de volgende skill en support gem die ik vind zal ik daaraan besteden. 't Mag idd wa rapper gaan nu!Smijt daar nog wat skeleton arsenists bij en detonate dead en de acts zullen voorbij vliegen.![]()
Allez dan, de volgende skill en support gem die ik vind zal ik daaraan besteden. 't Mag idd wa rapper gaan nu!
(en alst nie waar is zal 't kot te klein zen he pé)
geen loot filter is eigenlijk ook wel erg.Inderdaad en het wordt alleen maar erger als je maps begint te spelen. Zeker in groep en bij bazen...
Kun je eens je ingame nick geven? Ik weet niet of ik een invite kan versturen naar een offline persoon.Ik heb Zombietjes gevraagd om lid te worden van de guild. Mocht je er ook in zitten, dan hou ik wat oudere gear bij waardoor je ineens gepaste gear hebt. (Tenzij je supersnel gaat levelen natuurlijk, ik ben nogal traag)
Hoe meer spirit, hoe meer skeletons. En In de Witch tree zoveel mogelijk minion damage nodes nemen. De rest komt vanzelf.
Ja het is cross platform, dus moet lukken als men geen SSF speelt natuurlijk.In hoeverre is alles cross platform, bv kunnen mensen met een Playstation samen spelen met iemand die speelt op pc?
Current char is TheWitchel. Jij zou van mij een vriendschapsverzoek ontvangen moeten hebben een dag of 4-5 geleden.Kun je eens je ingame nick geven? Ik weet niet of ik een invite kan versturen naar een offline persoon.
Ik heb ook 2 stash tabs met interessante gear, wel maar tot lvl 35 40 ongeveer voorlopig.
In hoeverre is alles cross platform, bv kunnen mensen met een Playstation samen spelen met iemand die speelt op pc?
Da's geen probleem, vergeet enkel niet van je boog constant te upgraden. Vanaf je een exalted loot kan je op PoE Trade eventueel ook iets beters vinden.Ik speel met mercenary maar snap het looten niet echt. Zit nu in 5de wereld ofz van act 1 maar nog geen 1 deftige boog gevonden. Speel nog altijd met de begin boog.
Telkens ook de vendors in town controleren.Ik speel met mercenary maar snap het looten niet echt. Zit nu in 5de wereld ofz van act 1 maar nog geen 1 deftige boog gevonden. Speel nog altijd met de begin boog.
Als je enkel wacht op drops moet je sjans hebben.Ik speel met mercenary maar snap het looten niet echt. Zit nu in 5de wereld ofz van act 1 maar nog geen 1 deftige boog gevonden. Speel nog altijd met de begin boog.

Graag voor ps5 ook?Ik heb net een supporter pack gekocht, dus als iemand een key nodig heeft![]()
Nee, enkel PC (en Xbox dacht ik). Purchase verloopt niet via de Sony store, dan doen ze lastig bij SonyGraag voor ps5 ook?
Huh?geen loot filter is eigenlijk ook wel erg.
Hij speelt op ps5 en denk dat het daar nog niet echt op werkt.Huh?
Neversink heeft toch een lootfilter voor PoE2?
Goh.idd geen lootfilters op consoles (en schijt performance)
serieus aan het overwegen om verder te doen op de pc maar dan wel alle aangekochte stash tabs kwijt :/