Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zou vooral bij de Endgame en maps zitten zag ook al een aantal topics verschijnen op Reddit.Ik zit act 2 en nog nergens last van gehad op ps5.
Hou ik zeker rekening mee! Op dit moment vind ik PoE2 niet beter dan Diablo 3 en op gelijk vlak met Diablo 4, al heb ik D4 niet meer gespeeld sinds de release omdat ik zo zwaar teleurgesteld was in de game. De nasmaak is nog te bitter om de nieuwe uitbreiding van D4 een kans te geven.Dit is Early Acces...
Hadden ze ook gemeld dat het even ging duren. Binnen een jaar als het uitkomt zal alles wel oke zijn.

Of Diablo 3.Als je gewoon loco wil gaan en mobs killen kan je beter PoE 1 spelen
Daar ben je ook op 4 uurtjes door de acts en in endgame om te slashen.

Ik denk het wel. Met mijn merc haal ik ongeveer hetzelfde. (denk ik)Of Diablo 3.
De Acts op Cruel gaan gelukkig een pak vlotter dan de eerste keer, uncut gems beginnen voldoende te droppen, enkel die verdomde lesser jeweler's orb nog niet. Nog maar 3 van gehad, en de derde liep ik mis omdat ik dood ging.
Lvl56 Infernalist nu, is 28m exp/uur een goed cijfer voor dat level?![]()
Ik heb dat ook.Ik denk het wel. Met mijn merc haal ik ongeveer hetzelfde. (denk ik)
Wel deze namiddag 20x geript op die aap net na act 3 camp. Anders rip ik één of twee keer op een boss maar deze one shotte me iedere keer met zijn slam.
Bosses gaan wat sneller neer, alleen ga ik ook even snel neer als ik nie oplet. 
Mja, bij deze leek het wel alsof ik gewoon altijd te laat of te vroeg dodge'de. Nóóit die sweet spot gevonden.Ik heb dat ook.Bosses gaan wat sneller neer, alleen ga ik ook even snel neer als ik nie oplet.
De damage begint te komen, enkel nog de survivability.
van steam deck naar PS5 overgeschakeld, visueel toch een pak beter, minder haperingen.
halverwege act 1 op cruel met infernalist, nog maar 2 ascension punten. is dat normaal?
mobs en bosses gaan nu wel van de eerste keer neer, nog geen problemen gehad. level 50.
Tis inderdaad raar dat dat dat niet allemaal mooi op diezelfde stats pagina staat, maar ze zijn zichtbaar via je skills.Nog iets, waar zie ik eigenlijk mijn crit chance of accuracy voor een skill? Ik heb best veel punten geïnvesteerd in crit maar geen idee wat het juist opbrengt
Endgame in poe2 blaas ik ook overal daar met men build dus hier is het ook zo, wat ik eigenlijk wel jammer vind.Als je gewoon loco wil gaan en mobs killen kan je beter PoE 1 spelen
Daar ben je ook op 4 uurtjes door de acts en in endgame om te slashen.
Maar niet traag op het niveau van league start PoE 2 campaign.Ik denk het wel. Met mijn merc haal ik ongeveer hetzelfde. (denk ik)
Wel deze namiddag 20x geript op die aap net na act 3 camp. Anders rip ik één of twee keer op een boss maar deze one shotte me iedere keer met zijn slam.

Res cap is precies toch iets minder belangrijk dan in PoE. Res is allesbehalve gecapped bij mij in Cruel Act 3 maar ondervind er weinig last van. In PoE is dat een probleem al in Act 4 als je res niet redelijk goed is.Het geen wat mij wel stoort is hoe het extreem lastig is resses te cappen tijdens leaguestart levelling.
Strange, deze nacht zat ik op ongeveer 50mill/uur. Lvl 63 in drowned city.Ik merkte op dat na lvl60 de exp/uur wel ferm zakt. Ervoor zat ik vlot tussen de 21m en 28m, maar sinds lvl60 haal ik nauwelijks 9m. Desondanks al lvl63 en zit nog in de eerste helft van Act 3 Cruel. Is het een hidden soft exp cap ofzo? Want mobs gaan nog sneller dood dan ooit tevoren, tis dus zeker niet dat ik trager geworden ben.