Path Of Exile 2

Dit is Early Acces...

Hadden ze ook gemeld dat het even ging duren. Binnen een jaar als het uitkomt zal alles wel oke zijn.
Hou ik zeker rekening mee! Op dit moment vind ik PoE2 niet beter dan Diablo 3 en op gelijk vlak met Diablo 4, al heb ik D4 niet meer gespeeld sinds de release omdat ik zo zwaar teleurgesteld was in de game. De nasmaak is nog te bitter om de nieuwe uitbreiding van D4 een kans te geven.

Naast de perfomantie problemen hekel ik me ook wat aan het feit dat stash tabs enkel uitgebreid kan worden via microtransacties en dat het nogal lang kan duren om 3 Acts uit te spelen. Op zich niet slecht voor het verhaal, maar tis nen action RPG en ik wil me graag bezig houden met de endgame content. In D3 bereik je dit al sneller en kun je compleet loco gaan met mobs te killen. Voor mij zit daar de fun in. Dit zijn mijn voornaamste heikelpuntjes.

Als GGG een bedrijf is dat luistert naar hun spelers, kan dit spel zeker ongelooflijk goed worden. De eerste PoE heb ik nooit gespeeld, dus ik heb geen ervaring met PoE zelf of het bedrijf, ik hou mijn vingers gekruist. Hopelijk komen de laatste 3 Acts binnenkort uit want de eerste 3 Acts herspelen wordt maar eentonig. En dat er een manier komt om alts supersnel te levelen.

Als je gewoon loco wil gaan en mobs killen kan je beter PoE 1 spelen :D

Daar ben je ook op 4 uurtjes door de acts en in endgame om te slashen.

Of Diablo 3. :unsure:

De Acts op Cruel gaan gelukkig een pak vlotter dan de eerste keer, uncut gems beginnen voldoende te droppen, enkel die verdomde lesser jeweler's orb nog niet. Nog maar 3 van gehad, en de derde liep ik mis omdat ik dood ging. :(

Lvl56 Infernalist nu, is 28m exp/uur een goed cijfer voor dat level? :unsure:

Of Diablo 3. :unsure:

De Acts op Cruel gaan gelukkig een pak vlotter dan de eerste keer, uncut gems beginnen voldoende te droppen, enkel die verdomde lesser jeweler's orb nog niet. Nog maar 3 van gehad, en de derde liep ik mis omdat ik dood ging. :(

Lvl56 Infernalist nu, is 28m exp/uur een goed cijfer voor dat level? :unsure:
Ik denk het wel. Met mijn merc haal ik ongeveer hetzelfde. (denk ik)
Wel deze namiddag 20x geript op die aap net na act 3 camp. Anders rip ik één of twee keer op een boss maar deze one shotte me iedere keer met zijn slam.

Wel deze namiddag 20x geript op die aap net na act 3 camp. Anders rip ik één of twee keer op een boss maar deze one shotte me iedere keer met zijn slam.
Ik heb dat ook. :D Bosses gaan wat sneller neer, alleen ga ik ook even snel neer als ik nie oplet. :lol:

De damage begint te komen, enkel nog de survivability.

Ik heb dat ook. :D Bosses gaan wat sneller neer, alleen ga ik ook even snel neer als ik nie oplet. :laugh:

De damage begint te komen, enkel nog de survivability.
Mja, bij deze leek het wel alsof ik gewoon altijd te laat of te vroeg dodge'de. Nóóit die sweet spot gevonden.
Ik heb echt de indruk dat het meer geluk dan kunde was waardoor ik die eindelijk neer kreeg

Nog iets, waar zie ik eigenlijk mijn crit chance of accuracy voor een skill? Ik heb best veel punten geïnvesteerd in crit maar geen idee wat het juist opbrengt

van steam deck naar PS5 overgeschakeld, visueel toch een pak beter, minder haperingen.
halverwege act 1 op cruel met infernalist, nog maar 2 ascension punten. is dat normaal?
mobs en bosses gaan nu wel van de eerste keer neer, nog geen problemen gehad. level 50.

van steam deck naar PS5 overgeschakeld, visueel toch een pak beter, minder haperingen.
halverwege act 1 op cruel met infernalist, nog maar 2 ascension punten. is dat normaal?
mobs en bosses gaan nu wel van de eerste keer neer, nog geen problemen gehad. level 50.

Ge zou op 4 ascension punten moeten zitten. 2 van Trial of Sekemas van Act 2 en 2 punten van Trial of Chaos in Act 3.

Nog iets, waar zie ik eigenlijk mijn crit chance of accuracy voor een skill? Ik heb best veel punten geïnvesteerd in crit maar geen idee wat het juist opbrengt
Tis inderdaad raar dat dat dat niet allemaal mooi op diezelfde stats pagina staat, maar ze zijn zichtbaar via je skills.
Zie youtube link hieronder.

Endgame in poe2 blaas ik ook overal daar met men build dus hier is het ook zo, wat ik eigenlijk wel jammer vind.

De campaign is wel het beste voor mij was echt zalig een verademing in het Arpg genre.

De campagne gaat voor mij toch ook te traag. Als het echt zo is dan ga ik niet vaak rerollen denk ik.

Al is dat wel gewente zeker, ik speel PoE sinds open beta en daar ging het ook traag :D Maar niet traag op het niveau van league start PoE 2 campaign.

Veel meer side quests nu dat je niet kan skippen imho aangezien die extra res, skill points, ... geven. In PoE1 kon je er veel skippen, bv in act 1 die necromancer. Totaal niet nodig om die te doen, behalve als je eens op lvl 60 moest respeccen of zo.
En de bosses zijn een stuk moeilijker ook. Daar kruipt ook weer meer tijd in.

Sowieso gaan alts levelen ook hier sneller gaan aangezien je al wat gear hebt kunnen verzamelen.

Ik heb die verslaan met mijn eerste char (slechte build weliswaar) door constant links rond die afgebroken zuil te lopen en zo heel de fight te cheesen. Gaat niet snel maar hij was wel dood en ikke niet. :)

Het geen wat mij wel stoort is hoe het extreem lastig is resses te cappen tijdens leaguestart levelling.
Res cap is precies toch iets minder belangrijk dan in PoE. Res is allesbehalve gecapped bij mij in Cruel Act 3 maar ondervind er weinig last van. In PoE is dat een probleem al in Act 4 als je res niet redelijk goed is.

Ik merkte op dat na lvl60 de exp/uur wel ferm zakt. Ervoor zat ik vlot tussen de 21m en 28m, maar sinds lvl60 haal ik nauwelijks 9m. Desondanks al lvl63 en zit nog in de eerste helft van Act 3 Cruel. Is het een hidden soft exp cap ofzo? Want mobs gaan nog sneller dood dan ooit tevoren, tis dus zeker niet dat ik trager geworden ben.

Ik merkte op dat na lvl60 de exp/uur wel ferm zakt. Ervoor zat ik vlot tussen de 21m en 28m, maar sinds lvl60 haal ik nauwelijks 9m. Desondanks al lvl63 en zit nog in de eerste helft van Act 3 Cruel. Is het een hidden soft exp cap ofzo? Want mobs gaan nog sneller dood dan ooit tevoren, tis dus zeker niet dat ik trager geworden ben.
Strange, deze nacht zat ik op ongeveer 50mill/uur. Lvl 63 in drowned city.

Ondertussen toch ook al een map of 10 gedropt

Terug
Bovenaan