Path Of Exile 2

pff amai, daarnet 2 mappen na elkaar gehad met elk 8 breaches. denk dat ik 4u ben bezig geweest met die 2 mappen deftig te looten...
als ik mijn ogen toe doe zie ik nog loot droppen, damm
de mappen glitchen wel volledig als er zoveel loot op de grond ligt, je kan nix meer oppikken want de game weet de loot niet meer liggen :')
Lootfilter? Of speel je op console?

In other news, zielige Elon Musk laat een aziaat zijn HC char levellen tot één van de top spelers in de wereld en doet dan also het zijn char is. En maakt zich zo voor de zoveelste keer nog maar een keer helemaal belachelijk. :)

Ik speel op ps5, bijna bij de mansion, echter zie ik skulls op de map, sommige met een kruisje links van hen, andere niet. Er is ook een luit.
Bosses gemist?

Ik speel op ps5, bijna bij de mansion, echter zie ik skulls op de map, sommige met een kruisje links van hen, andere niet. Er is ook een luit.
Bosses gemist?
Dit zijn al de extra's stats die je kan krijgen tussen de campaign door.

In other news, zielige Elon Musk laat een aziaat zijn HC char levellen tot één van de top spelers in de wereld en doet dan also het zijn char is. En maakt zich zo voor de zoveelste keer nog maar een keer helemaal belachelijk. :)

my chest is lvl 52 so it's bad
:rofl:

edit : 0.1.1 ziet er nice uit :love:

Laatst bewerkt:
Pff afgelopen week eens mijn 8 jaar oude processor vervangen met een kleine upgrade.
(Van i7 6700k op win10 naar een AMD 7700x + mobo. op win 11)
En nu ben ik ook bij de geimpacteerden die een volledig pc lock krijgen tijdens spelen van POE2, en enkel bij POE2.

Ondertussen al 400 pagina thread op de GGG forums en buiten het feit dat het te maken heeft met multi threading zijn ze er nog niet uit aan wat het ligt.

Wel al workarounds door het disablen van 2 cores of terug keren van de windows 11 W24 naar de 23 update maar dat is me er teveel aan aangezien geen issues met andere games.

Ondertussen ook al mijn dxdiag doorgestuurd naar medewerker GGG en daar staan idd maar 1 fout tussen en tis POE2.

+++ WER1 +++:
Fault bucket , type 0
Event Name: APPCRASH
Response: Not available
Cab Id: 0

Problem signature:
P1: PathOfExile.exe
P2: 0.0.0.0
P3: 67803958
P4: PathOfExile.exe
P5: 0.0.0.0
P6: 67803958
P7: c0000005
P8: 00000000000e2247
P9:
P10:

Maar geen enkele feedback gisteren in hun patch voorstelling, nochtans genoeg volk in de chats die erom vroeg....
Dus voorlopig geen POE2 meer. :(
Want tis een lelijke lockup, processors vallen uit en pc enkel nog iets mee te doen via de powerknop op de hardware zelf.

Is het niet de windows 24H2 update die problemen geeft. Ik heb deze update op mijn desktop pc en de Ally uitgesteld en op beide machines speel ik PoE 2 zonder problemen. Misschien een rollback proberen naar een windows versie voor de 24H2 update?

Is het niet de windows 24H2 update die problemen geeft. Ik heb deze update op mijn desktop pc en de Ally uitgesteld en op beide machines speel ik PoE 2 zonder problemen. Misschien een rollback proberen naar een windows versie voor de 24H2 update?
Zoals ik al aangaf is het vermoeden dat dat eraan gelinked is, maar ik ga niet terug rollen voor 1 spel waar ik dat bij voorheb.
Het is ook niet dat het volgens mij de basis is van de oorzaak, aangezien Poe het enige spel is waar ik dat bij voorheb.

Mocht het een algemeen issue zijn met alle/meerdere games dan zou ik het overwegen.

Ik heb ondertussen al uren stalker 2 , ashes of creation, FF remake, worschippers of cuthulu en hogwarts legacy gespeeld zonder enig issue.
Die poe pc lock komt iedere keer voor als ik dat wil spelen, ene keer na 15 min andere keer pas na een uur, maar altijd tijdens teleporten van de speelomgeving naar een hub.

Laatst bewerkt:
Bij mij draait het vlot op pc alleen heb ik heel lange laadtijden. Op PS5 zijn de laadtijden veel sneller.

PC gamer hier, laadtijden zijn zowat onbestaande.

Vind het zelfs straf om te lezen dat PS rapper gaat dan PC, mijn eerste gedachte is dan dat het wel een heel oude PC moet zijn. :D GTA 5, Metro Exodus en The Last Of Us zijn 3 games die ik op zowel de PS als de PC gespeeld heb en ook bij deze 3 zijn de laadtijden immens veel sneller op de PC.

Gisteren bijna Ascension 4 gehaald. Tot bij de baas geraakt maar tijdens de fight redelijk snel zonder mana gevallen waardoor de DPS uitbleef. Eerst mana issues proberen fixen tot een volgende poging.

Vorige week vond ik Blueflame Bracers, een unique dat blijkbaar erg goed zou zijn voor een Sorcerer leveling build. Besloten om dat eens uit te proberen, ne Sorcerer gemaakt en naar lvl33 gegaan (Stormweaver gekozen uiteraard), en damn 't kickt serieus wat ass. Hele verandering ten opzichte van mijn Infernalist. Enkel wat mana problemen, mana regen lijkt me ok maar mana capaciteit is wat aan de lage kant voor het moment.

Vandaag op Stormweaver een unique drop, Widowhail. Ik had al een endgame build gezien die hiervan gebruikt maakt, dus da's al 1 unique minder te farmen. :D Ik heb al ne pak meer geluk gehad in de laatste 2 weken met mijn Stormweaver dan in bijna de hele maand ervoor met mn Infernalist.

Nu heb ik een vraag over Widowhail. De mijne zit op 182%, wat kan ik doen om dat cijfer hoger te krijgen? Vaal of Orb? En wat riskeer ik als ik Vaal gebruik, kan het cijfer ook evengoed dalen?

Op de Trade site zie ik verschillende Widowhail op 220%+ zitten maar allemaal Corrupted. Geen idee hoe goed 182% al is.

Laatst bewerkt:
Vorige week vond ik Blueflame Bracers, een unique dat blijkbaar erg goed zou zijn voor een Sorcerer leveling build. Besloten om dat eens uit te proberen, ne Sorcerer gemaakt en naar lvl33 gegaan (Stormweaver gekozen uiteraard), en damn 't kickt serieus wat ass. Hele verandering ten opzichte van mijn Infernalist. Enkel wat mana problemen, mana regen lijkt me ok maar mana capaciteit is wat aan de lage kant voor het moment.

Vandaag op Stormweaver een unique drop, Widowhail. Ik had al een endgame build gezien die hiervan gebruikt maakt, dus da's al 1 unique minder te farmen. :D Ik heb al ne pak meer geluk gehad in de laatste 2 weken met mijn Stormweaver dan in bijna de hele maand ervoor met mn Infernalist.

Nu heb ik een vraag over Widowhail. De mijne zit op 182%, wat kan ik doen om dat cijfer hoger te krijgen? Vaal of Orb? En wat riskeer ik als ik Vaal gebruik, kan het cijfer ook evengoed dalen?

Op de Trade site zie ik verschillende Widowhail op 220%+ zitten maar allemaal Corrupted. Geen idee hoe goed 182% al is.
Ge wilt een divine orb daarvoor ;)

Als ge 'alt' inhoudt bij een item, zie je normaal de range van een bepaalde modifier op een item. Bij Widowhail is dat bv tussen 150-250%.

Een vaal orb is iets helemaal anders. Deze verandert het item onvoorspelbaar en je kan er geen enkele currency meer op gebruiken. Zo kan je unique opeens een rare worden met kut mods en is ie voor de vuilbak. Waarom mensen het wel doen, is omdat je zo een extra explicit mod kan krijgen op een item, ook een unique.

Ge wilt een divine orb daarvoor ;)

Als ge 'alt' inhoudt bij een item, zie je normaal de range van een bepaalde modifier op een item. Bij Widowhail is dat bv tussen 150-250%.

Een vaal orb is iets helemaal anders. Deze verandert het item onvoorspelbaar en je kan er geen enkele currency meer op gebruiken. Zo kan je unique opeens een rare worden met kut mods en is ie voor de vuilbak. Waarom mensen het wel doen, is omdat je zo een extra explicit mod kan krijgen op een item, ook een unique.

Aha, 182 is dus spijtig genoeg aan de lage kant maar allez, 't kon nog lager geweest zijn. :p

Vaal ga ik dan vermijden want het laatste dat ik wil is dat ik mn Widowhail verlies. Divine Orb it is, als ik er ooit eentje vind.

Terug
Bovenaan