Vorige week vond ik Blueflame Bracers, een unique dat blijkbaar erg goed zou zijn voor een Sorcerer leveling build. Besloten om dat eens uit te proberen, ne Sorcerer gemaakt en naar lvl33 gegaan (Stormweaver gekozen uiteraard), en damn 't kickt serieus wat ass. Hele verandering ten opzichte van mijn Infernalist. Enkel wat mana problemen, mana regen lijkt me ok maar mana capaciteit is wat aan de lage kant voor het moment.
Vandaag op Stormweaver een unique drop, Widowhail. Ik had al een endgame build gezien die hiervan gebruikt maakt, dus da's al 1 unique minder te farmen.

Ik heb al ne pak meer geluk gehad in de laatste 2 weken met mijn Stormweaver dan in bijna de hele maand ervoor met mn Infernalist.
Nu heb ik een vraag over Widowhail. De mijne zit op 182%, wat kan ik doen om dat cijfer hoger te krijgen? Vaal of Orb? En wat riskeer ik als ik Vaal gebruik, kan het cijfer ook evengoed dalen?
Op de Trade site zie ik verschillende Widowhail op 220%+ zitten maar allemaal Corrupted. Geen idee hoe goed 182% al is.