Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Kalnesh ingameIk heb een char naam nodig, geen account naam![]()

invite sent, maar ik denk dat ge afk zijtKalnesh ingame![]()

ne mens moet toch ne keer eten ehinvite sent, maar ik denk dat ge afk zijt![]()

Welke fight? Jamanra moet je meerdere keren doenIk wil ook wel een inv in de guild. Momenteel nog niet zo lang geleden begonnen dus volop door de story aan het gaan, wel kinda hooked al
Al moet ik zeggen dat die Jamanra fucker me serieus pijn aan het doen is... Iemand tips voor een ranger met kinda meh gear (enkel een goeie bow, het is echt wel moeilijk om degelijke gear te vinden tijdens het levelen vind ik) voor die fight?
Nizlopi ingame

De laatste keer, als eindbaas van act 2Welke fight? Jamanra moet je meerdere keren doen
Ik heb problemen mee die gold boss in act 3. Mijn build focust op zoveel mogelijk freezen maar zo komt die steeds terecht in die goudstroom
Ik zal vanavond kijken voor invite. Of iemand anders mag/kan ook. De meeste zijn officer dus kunnen ook inviten

Normaal genoeg achteruit gaan, dan komt hij vanzelf naar je toe. Soms keert hij wel ff terug achteruit en moet je even waves dodgen. Maar daarna komt hij terug. GL!Welke fight? Jamanra moet je meerdere keren doen
Ik heb problemen mee die gold boss in act 3. Mijn build focust op zoveel mogelijk freezen maar zo komt die steeds terecht in die goudstroom
Ik zal vanavond kijken voor invite. Of iemand anders mag/kan ook. De meeste zijn officer dus kunnen ook inviten
Da weet ikNormaal genoeg achteruit gaan, dan komt hij vanzelf naar je toe. Soms keert hij wel ff terug achteruit en moet je even waves dodgen. Maar daarna komt hij terug. GL!
het probleem is dat ik die freeze en dan haalt die goudstroom hem in. Misschien eens een andere skill proberenIk wil ook wel een inv in de guild. Momenteel nog niet zo lang geleden begonnen dus volop door de story aan het gaan, wel kinda hooked al
Al moet ik zeggen dat die Jamanra fucker me serieus pijn aan het doen is... Iemand tips voor een ranger met kinda meh gear (enkel een goeie bow, het is echt wel moeilijk om degelijke gear te vinden tijdens het levelen vind ik) voor die fight?
Nizlopi ingame
Welke fight? Jamanra moet je meerdere keren doen

Heb je genoeg Honor resist, dit hielp enorm bij mij.Mijne Stormreaver is 75 ondertussen en ook klein aantal unique's gedropped waaronder de +100 spirit unique body armor dat BIS is voor Infernalists.
Al bij al dik content van mn Stormreaver, voelt sneller aan en doet meer damage dan mn Infernalist. Ik speel nog de Fireball+Frostwall build, al lijkt dat bij momenten soms wat lag te veroorzaken door de hoeveelheid fireballs die soms rondvliegen. En Frostwall casts niet altijd, en dat is niet altijd omdat de grond waarop ik cast, te nauw is. Ik klik ne keer, er gebeurt niks, ik spamclick het, opeens 3 Frostwalls. Lijkt erg hard op server-side lag.
En tot mijn grotere ergernis slaag ik er nog steeds niet in mijn 5de en 6de Ascendancy Points te scoren... verste dat ik geraak ben, is de Scorpion boss tot 60%. Ge hebt echt ferm geluk nodig om niet teveel afflictions te krijgen en enkele goeie boons te scoren.![]()
62%, ik weet dat de cap op 75% zit maar 62% is het hoogste dat ik kan hebben met de relics die ik nu heb.Heb je genoeg Honor resist, dit hielp enorm bij mij.

Ja moet echt wel wat geluk hebben jammer genoeg. Ik zorgde er ook voor dat ik genoeg overlvled was.62%, ik weet dat de cap op 75% zit maar 62% is het hoogste dat ik kan hebben met de relics die ik nu heb.
Ik zit met 6k Honor en bijna 4k ES (1.2k Life ook) bij mn meeste tries, imo zit de bottleneck echt bij de RNG met afflictions/boons.![]()