Path Of Exile 2

Ik speel SSF maar die drops zouden toch beter kunnen ze. Zit ook ieder nieuw level bij elke vendor te zoeken achter gear. Heel zelden vind ik een upgrade.

Wat ik super vervelend vind en geen idee of dit zo gaat blijven maar als ik sterf, zijn alle mobs terug, is loot verdwenen die op de map lag etc. Het lijkt er wel op dat iedere keer een nieuwe instance geladen wordt als je gestorven bent. Kan me niet meer herinneren dat dit ook zo was in POE?
Neen idd, en is inderdaad standaard zo in poe2.

Is bij mij de eerste keer NIET ssf, en tis toch een verademing ipv frustraties ivm de drops in POE2.
Bij POE1 kon je nog verder met wat je kreeg in drops.
In poe2 kan je niet anders of craften als je SSF doet, tenzij de RNG goden je gunstig zijn en je veeeeel tijd hebt :)

Hier ook nog es een dappere poging aan het doen om te zien hoe act4 en die interludes eruit zien (mapping in Poe(2) vind ik na paar dagen reteboring en dat blijkt blijkbaar nog steeds niet echt gefixed te zijn). Was op GhazzyTV/Lollash's Infernalist Minion build verzeilt geraakt, en als stokoude minion liefhebber (sinds Diablo2) wat voorzichtig mee begonnen maar amaaai dat gaan ze zeker nog nerfen :D

Gisterenavond in Act3 town geraakt met redelijk slechte gevonden gear, normaalgezien zou ik binnenkort moeten switchen naar die grenade throwing Vaal Guard spectres maar dat gaat mijn 1070Ti (en mijn ogen blijkbaar) nooit aankunnen, gelukkig hebben ze ondertussen al weer enkele andere bonkers spectres gevonden (cocaine ants lol), ben es benieuwd :) (wrsl gaan ze een paar van die dingen wel nerfen in volgende grote patch)

Laatst bewerkt:
Blijkbaar gaat thorns build nu makkelijker met deze nieuwe patch.

ik kijk meestal naar Maxroll voor builds maar ze hebben nog altijd niets van nieuwe builds geplaatst kan niet blijven wachten op hen.
Heb jij een goede site voor builds eventueel?
ik kijk meestal op Youtube naar wat ik plezant denk te vinden. Daarna volg ik de link naar Maxroll voor alle details.

Ik speel deze build momenteel gaat heel goed. Op die site staan er wel nog een paar.

Game is een pak beter dan bij de launch. Heb er veel meer plezier in. Drops zijn een pak beter en alles speelt gewoon vlotter en sneller. Sprint is een hele mooi toevoeging.

En de nieuwe trade wat een toevoeging net eerste koop gedaan. Wilde nieuw paar boots ben lvl 63 en loop rond met 10% movement speed ik zoek dus naar +25, +100 life + 60 total res klik op de eerste die ik wil ga naar zijn hideout moet niet eens currency uit mijn stash halen gewoon click en bam de eigenaar van een nieuw paar schoentjes :D gedaan met dat eindeloze whisperen
Da's ook mijn build. :) Zit nu eind Act 2 en 't is echt wreed plezant aan't worden. Moet mijn eerste ascendancy wel dringend doen.

Waarom maar 10% movement speed? Op jouw level kan je gerust 25 krijgen denk ik.

Ik speel SSF maar die drops zouden toch beter kunnen ze. Zit ook ieder nieuw level bij elke vendor te zoeken achter gear. Heel zelden vind ik een upgrade.

Wat ik super vervelend vind en geen idee of dit zo gaat blijven maar als ik sterf, zijn alle mobs terug, is loot verdwenen die op de map lag etc. Het lijkt er wel op dat iedere keer een nieuwe instance geladen wordt als je gestorven bent. Kan me niet meer herinneren dat dit ook zo was in POE?
Als je echt enkel SSF wil spelen, vergeet de vendors niet. Heb al wat erg goeie gear kunnen craften via de vendors om te levellen. High level 75+ gear zal misschien wel moeilijeker zijn.

Hier net klaar met act 3. Echt benieuwd naar act 4 :D
Voorlopig zijn de item drops wel een stuk beter geworden, voornamelijk dan de skill en support gem drops.

Denk niet dat ik aan de endgame ga beginnen dit seizoen maar wil wel act 4 en de interludes zien.
Daarna werk maken van de nieuwe games die uitkomen... MGS, Hell is us, Cronos, Silksong :help:

Ik ben ondertussen de interludes aan doen en tis wel een versnellingske hoger nu.
Zowel qua mob sterkte, mob resistances, density van mob packs, en bosses.

Amai de zones in act 4 zijn goed gedaan. :D
Moet hier enkel nog de laatste baas verslaan. Daarnet in de derde fase tot ongeveer 20% gekregen maar uiteindelijk door mijn health flasks geraakt.

Als de interludes een serieus niveau hoger zijn dan vrees ik voor mijn controller. :p

Voila, de interludes zijn hier ook gedaan. :D
Vond ze niet per se moeilijker dan act 4 eigenlijk. Wel duidelijk grotere mob packs maar de bosses gingen eigenlijk vlotter neer dan act 4. Behalve dan de laatste zone waar ik net level 65 werd en dus de -60% resistances kreeg dan moest ik wel extra opletten.

No way dat ik ooit ver in HC zou geraken alleszins. Dikke wtf soms :D

Natuurlijk net een super goed wapen kunnen kopen van de vendor na de laatste baas.
Misschien dat ik dan toch een paar maps ga runnen :unsure: maar geen zin om gear te farmen/kopen voor resists enzo

Laatst bewerkt:
ik vind persoonlijk dat act4 iets te lang duurt.. i mean de volle campaign zal zo ieder seizoen 40-50u duren ofzo ...
en dan moet act5 en 6 nog komen ..

Gisteren eindelijk in maps geraakt na 25u (!). Vind ik toch ook iets te lang naar mijn goesting. Act 4 en de nieuwe interludes wel top maar zou toch stuk korter/vlotter mogen.

Ik vind het wel fijn die campaign.
Ik heb er +- 30 uren over gedaan tot mapping.
Niet echt gevoel dat ik daar tegen mijn goesting door moet naar die atlas map.

Maar uiteindelijk is het allemaal hetzelfde he, of je nu 30 uren gebieden doorloopt in de campaign of in mapping. Kill packs, kill boss en loot. :)
En met de density aan mobs in vooral act 4 en interludes, merk ik niet eens zo groot verschil met de mapping gebieden.

Ik vind het wel fijn die campaign.
Ik heb er +- 30 uren over gedaan tot mapping.
Niet echt gevoel dat ik daar tegen mijn goesting door moet naar die atlas map.

Maar uiteindelijk is het allemaal hetzelfde he, of je nu 30 uren gebieden doorloopt in de campaign of in mapping. Kill packs, kill boss en loot. :)
En met de density aan mobs in vooral act 4 en interludes, merk ik niet eens zo groot verschil met de mapping gebieden.
Daar gaat het ook niet om vooral in seasons is dit wel een groot impact, iedere keer story uitspelen hopelijk een skip story feature anders word het toch wel een boring season start iedere keer.

Laatst bewerkt:
Tja, toen ze dat gedaan hebben bij D4 dat je die content kon skippen, vond ik het eerder boring zonder die campaign. :)
Was wel goed dat je daar bvb niet al die shrines weer moest gaan zoeken maar content gewijs doe ik dan liever de campaign.

Maar verwachten jullie dan om op level 1 al ineens naar maps te gaan, of hoe zie je dat dan die eventuele skip?
Want uiteindelijk zal je toch wat levels moeten hebben voordat je aan end game begint, daarom ook die interludes nu ipv cruel mode.

Een story skip hoeft voor mij niet. Is nu ook wel normaal dat we langer doen over die nieuwe content natuurlijk, Act 1-3 gingen wel vlot bij mij. POE1 campaign had ik laatste keer uit na 14 uur, wat wel cva is imo. Speel het ook nog niet zo lang (300u) dusja.

Als HC speler zal ik toch ook moeten sneller door de campaign geraken elke keer ik RIP.

Niet dat ik zoveel RIP, maar toch op wekelijkse of 2-wekelijkse basis is dat een RIP tussen de lvl 90 - 95.

Als ik niet op 3 uur door de campaign geraak zal ik heel snel beu worden.

Maar allé het ziet er nog niet naar uit dat ik snel poe2 op HC ga spelen :p

Tja, toen ze dat gedaan hebben bij D4 dat je die content kon skippen, vond ik het eerder boring zonder die campaign. :)
Was wel goed dat je daar bvb niet al die shrines weer moest gaan zoeken maar content gewijs doe ik dan liever de campaign.

Maar verwachten jullie dan om op level 1 al ineens naar maps te gaan, of hoe zie je dat dan die eventuele skip?
Want uiteindelijk zal je toch wat levels moeten hebben voordat je aan end game begint, daarom ook die interludes nu ipv cruel mode.

je kan zoiets wel scalen denk ik. hier zie je dan ook het nadeel dat maps de enige endgame zijn en dat je eigenlijk niets anders kan doen dan maps.
voor 1 keer is diablo4 wel een voorbeeld voor zoiets. (i know, i know :p)

Weet er iemand of er nu nog beasts te tamen zijn met haste aura?
Ze hadden dat generfed maar toen bleek dat de "Fleshpiercer" wel nog een hidden haste aura zou hebben.
Dus niet zichtbaar bij het tamen maar wel bovenop zijn andere modifiers.
Zoals beschreven in onderstaande guide.

Ik heb die gisteren/vandaag een keer of 10 gefarmed, en heb er ondertussen wel een goeie vast (+400 energy shield + armor break).
Maar nog altijd zonder die haste buff.

Dus ik vermoed ondertussen ook generfed maar vind daar precies toch geen info over.

je kan zoiets wel scalen denk ik. hier zie je dan ook het nadeel dat maps de enige endgame zijn en dat je eigenlijk niets anders kan doen dan maps.
voor 1 keer is diablo4 wel een voorbeeld voor zoiets. (i know, i know :p)
Heb lang geen diablo 4 gespeeld, maar is de endgame daar om die nightmare dungeons te runnen en daarna die uber bosses?

man man, ik kan geen build beslissen voor PoE2 ik heb een mortier crossbow build gemaakt, mijn warrior zit nog in act 2 en gisteren maak ik al een monk klaar voor hollow palm.

man man, ik kan geen build beslissen voor PoE2 ik heb een mortier crossbow build gemaakt.
Mortar crossbow (Mercenary/Tactition)
Met explosive shot, oil grenade, flash grenades, warbanner en emergency shot is de build die ik van begin tot nu toe gespeeld heb.
Ben nu met nog altijd die build op T7 maps aan spelen.

En je hebt geen uniques nodig, ik heb er geen enkel aan.
Tis wel een heftige build voor de fps op uw scherm :)

Hier ondertussen net in Act 4 met de Corrupting Cry Warrior.
Build gaat niet zo heel vlot, moet dringend werk maken van mijn gear.

Ook al een alt begonnen om er een chaos bolt blood mage van te maken.

Terug
Bovenaan