Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Concord is niet geboycot. Concord is het lelijke eendje waar iedereen gewoon wist over te kijken.boycotten die shit, enige manier waarop die dikkoppen het snappen (en dit van iemand die al iedere ps console gekocht heeft, including ps4 pro)..
heeft gewerkt met concord, zal wel werken met deze ook ...
Pakt gerust 1600 voor de PC all in( EU). Games wel goedkoper. Geen online abbo.De GPU is vergelijkbaar met een 3080. Dus een vergelijkbare pc zit je aan veel meer dan 800 euro.
Tbh geen physical releases pusht mij gewoon naar piracy . Ik ben een verzamelaar. Waarom zou ik digital games kopen als al die shops toch sluiten na 10-15 j . Zie Xbox 360 , Wii,Wii u, 3ds , ….Deze presentatie heeft me wel wat meer doen nadenken over het kopen van fysieke vs digital games. Ik was tot nu toe altijd voorstander van fysieke games. Op release datum vaak wat goedkoper dan de digitale versie, en na enkele maanden voor de helft van de prijs 2de hands.
Maar bij deze release focussen ze hard op digital, want er is geen prijs van een bundel met de disc drive. Dat doet me dan vermoeden dat we bij een PS6 mogelijks geen disc versie gaan krijgen. Of eventueel dat een externe disc (zoals nu) misschien na een half jaar uitgebracht wordt.
Uiteindelijk heeft het niet veel nut om nu 10 euro uit te sparen op een game als je die niet meer kan spelen eens de nieuwste console er is. (Ik verkoop altijd mijn oude bij de aankoop van een nieuwe)
Voor mij was een stillere ps4 pro het hoogtepunt.Vermoed dat dit dan ook bijlange niet het succes zal zijn zoals de PS4 PRO. Die eigenlijk ook alleen maar met een ssd upgrade ook echt de moeite was.
Wat een lawaai was die ps4 toch... afin, mijn ps4 was defect dus dan maar de pro gekocht want anders deed ik wel verder met de normale ps4.Welke boycot, er had gewoon niemand interesse in deze game en that's it.boycotten die shit, enige manier waarop die dikkoppen het snappen (en dit van iemand die al iedere ps console gekocht heeft, including ps4 pro)..
heeft gewerkt met concord, zal wel werken met deze ook ...
Maar wat zijt ge nog met al die oude games? Bij mijn verhuis verleden jaar al mijn PS2 en PS3 games weggedaan incl consoles, totaal bijna 100 games. Het neemt alleen maar plaats in en ik speel ze toch nooit meer. Buiten de nostalgie heb ik er niks meer aan.Tbh geen physical releases pusht mij gewoon naar piracy . Ik ben een verzamelaar. Waarom zou ik digital games kopen als al die shops toch sluiten na 10-15 j . Zie Xbox 360 , Wii,Wii u, 3ds , ….
De moment dat consoles digital only zijn doe ik wel voor 100% verder op pc. Small form factor pc onder de tv en gaan.
Mijn eerste steam games die ik 30 jaar geleden gekocht heb of big box games van in de jaren 90 booten nog steeds.
Ik zit hier nog met mijn LG OLED curved FullHD van 2016 ( wat eigenlijk overigens lang is voor een Tv, maar werkt nog perfect)
Een Pro heeft 0,0 nut zonder 4K TV![]()
ik speel nog heel vaak oude retro games.Maar wat zijt ge nog met al die oude games? Bij mijn verhuis verleden jaar al mijn PS2 en PS3 games weggedaan incl consoles, totaal bijna 100 games. Het neemt alleen maar plaats in en ik speel ze toch nooit meer. Buiten de nostalgie heb ik er niks meer aan.
Nee, als de prijs niet veel duurder is koop ik liever digitaal. Verkopen doe ik toch nooit.
Eigenlijk zit ik er nog best naast.Pakt gerust 1600 voor de PC all in( EU). Games wel goedkoper. Geen online abbo.
En natuurlijk nog steeds veelzijdiger.
Maar de absolute meerderheid speelt die oude games gewoon niet meer.ik speel nog heel vaak oude retro games.
het gaat mij vooral om het feit dat jij 60 euro betaald voor iets dat ze op elk moment kunnen wegpakken van jou. Had ik bijvoorbeeld de digitale versie van majoras mask 3D op de 3DS gekocht ipv de physical edition kon ik die ondertussen niet meer spelen, en 3DS met zijn dubbel scherm is maar shitty om op een emulator/ andere console te spelen.
True, maar ik snap de mensen wel die nog vaak naar hun oudere games grijpen, ik heb hier ook nog massa's fysieke games en hardware liggen van +30 jaar geleden.Maar de absolute meerderheid speelt die oude games gewoon niet meer.
I couldn't care less. Ik speel 99,9% van al mijn games maar 1 keer.