Mocht het nog max 200€ opleggen als ik mijn ps5 verkoop zou ik het overwegen maar bijna 500€ is te veel.
Zit hier nog met een 4k tv van 2016
Zit hier nog met een 4k tv van 2016
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
massale aantal pre orders zal hun uit hun fallisement halenHier net een paar keer proberen bellen naar GM voor een pre-order en de inruilvoorwaarden.
Maar er pakt niemand niet op, zal er waarschijnlijk druk en veel vraag naar zijn.

Sowieso toch, hadden ze nu nog paar maand voort gedaan, compleet uit de kosten! Gewoon 200 euro extra vragen voor een pre-order, tkost toch twee keer niks en je weet dat iedereen er ene gaat kopen!massale aantal pre orders zal hun uit hun fallisement halen
vlug een paar maandlonen in investeren!![]()
Het scalpen is al begonnen in Amerika. Bij zowel Amazon als Best Buy zijn de disc drives uitverkocht.
Ik heb zelf niet gescalped maar wel een bot geschreven en opgehouden die massa's ps5 gekocht heeft voor andere scalpers die mij betaalden om hem te gebruiken en een minuut headstart hadden op de suckers die in de free discord zaten.( hey - free money is free money en je moet zot zijn om het niet te doen als iemand anders het toch doet.)Het scalpen is al begonnen in Amerika. Bij zowel Amazon als Best Buy zijn de disc drives uitverkocht.
Tenzij je een paar hoge leningen hebt weet ik niet wat jij uit steekt dan toch ze1) we zitten in een economische crisis die iedereen begint te voelen, zelfs wij met een gemengd netto inkomen van meer dan 6k per maand vragen ons soms af waar ons geld naartoe is op de einde van de maand zonder echt zot te doen.

Met weinig succes scalpen aja.Tenzij je een paar hoge leningen hebt weet ik niet wat jij uit steekt dan toch ze![]()
Een goede kleermaker zoeken om het serieuze gat in uw broekzak te dichten want waaauw1) we zitten in een economische crisis die iedereen begint te voelen, zelfs wij met een gemengd netto inkomen van meer dan 6k per maand vragen ons soms af waar ons geld naartoe is op de einde van de maand zonder echt zot te doen.

Ik ben daar zo zeker niet van, we zullen zien binnen paar weken als de pre orders starten.tldr: ge moet u geen zorgen maken, ze gaan ze wss aan de straat stenen niet kwijt geraken gelijk hun streaming handheld en psvr2.
Denk dat je +- al een PC kan in elkaar steken voor 1000 euro met ongeveer de kracht van een PS5 Pro.

Offtopic maar :Tenzij je een paar hoge leningen hebt weet ik niet wat jij uit steekt dan toch ze![]()
De build die ik hier post is best mooi hoor. Gaat op 1440p en 4K langer mee dan een enkele console cycle.En ik denk dat de meeste onder ons ook wel weten dat je niet ver gaat lopen met een 'game' pc van 1000 euro![]()