GTA6 gaat wel het spel zijn dat de CPU het zwaarst gaat doen zweten. Er is zoveel simulatie dat tegelijkertijd gebeurt. Gta games hebben bij launch nooit een goede framerate gehad. Haalde amper 30 op ps3 en xbox 360 destijds. Dus ik verwacht ook niet dat opeens dat spel een 60 fps mode gaat hebben op de pro. Maar een 40 fps lijkt mij haalbaar. Met de nodige fidelity zoals RT noem maar op.
@Bunkerbudy In performance mode is Rebirth echt wel een blurry spel op de huidige ps5. Daarom dat ik het nog niet gestart ben. Staat hier geïnstalleerd op mijn harde schijf. Dat is zo een spel dat easy gebruik kan maken van de ps5 pro. Uiteraard moeten we spel per spel bekijken. Zo zullen verschillende games een groot verschil zijn, en andere minder groot. Maar ik geloof John wel op zijn woord. Die heeft een reputatie en tot nu toe heeft hij nog nooit gelogen. Is ook altijd heel neutraal opgesteld. Uiteindelijk zullen we toch moeten afwachten op de eerste echte vergelijkingsfilmpjes. Plus ik verwacht nog een State of Play voor de pre-order start. Dus hopelijk zien we daar ook meer...