Had het ook gezien "Premire"Ik betwijfel het, zeker met die typo (WORLD PREMIRE)![]()

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Had het ook gezien "Premire"Ik betwijfel het, zeker met die typo (WORLD PREMIRE)![]()

Ging net hetzelfde zeggen.En Playstation zonder hoofdletter S. Lol.
Give it to me baby aha aha!Bloodborne remastered please. Sony weet gvd goed genoeg dat we het willen
10 uur in 1 go ?Give it to me baby aha aha!
Heb em vandaag nog eens uitgespeeld, 10 uurkes 5 deaths, kan beter! (Ben em eens aah het proberen uitspelen onder de 10 uur zonder deaths)
Was de eerste poging dit en paar domme dingen geprobeerd die niet goed afgelopen zijn xD
Ik geloof hem eerlijk gezegd wel10 uur in 1 go ?
Als ge het spel kent en goed in gedachten hebt met welk wapen ge gaat spelen lijkt het me zeer doenbaar. Of hij alle dlc-bosses erbij kan pakken in die tijd... Not so sure 
Was zonder DLC inderdaad, maar dan nog 10 uur is echt niet snel (voor mij wel) maar in general is dat niet snel. speed runs zijn zoals hier al aangegeven maar 1 uur en 10 a 20 min. en volgens mij zijn any% runs minder dan een uur. Ik ben absoluut geen speedrunner, maar ken het spel na 500 uur gespeeld te hebben wel vanbinnen en vanbuiten, items, enemy placement, bosses, shortcuts, en zelf speedrun strats op sommige bosses die ik zelf ook doe omdat ze niet zo moeilijk zijn en het er over is hoe hard je een boss kan afslachten. Bv: Bloodstarved beast, micolash, Darkbeast pearl, ze zien mij niet graag afkomen denk ik. Ook was het niet in one go die 10 uur, daar heb ik geen tijd meer voor. de run was weldegelijk opgesplitst in paar sessies, maar de totale playtime van die playtrough was een goeie 10 uurkes met 5-6 deaths. En kan veel sneller als ik stop met de gebieden bijna zo goed als volledig te clearen, ik wil het niet per sé het snelste doen atm, maar zonder te sterven het spel uitspelen in minder dan 10 uur, dit wil dus zeggen dat ik wel zo veel mogelijk clear om me deftig te levelen zodat er minder foutenmarge is, farmen doe ik dan weer niet, elk gebied ga ik maar max 1 keer door en veel souls haal ik ook onder andere uit items verkopen, speel maar met 1 wapen en 1 kleding set, dus al de rest wordt verkocht, de Doll kleren en student outfit die je in game vind leveren al ver 30.000 souls op vrij early in game en zijn goeie stat boosts. Anyway, er is nog veel improvement en denk dat als ik het eenmaal gedana heb ik het me zelf zie doen onder de 8 uur ofzo. gewoon meer stuff skippen dat niet noodzakelijk is, ik was nu lvl 80 maar kan even goed af tikken op lvl 70.Ik geloof hem eerlijk gezegd welAls ge het spel kent en goed in gedachten hebt met welk wapen ge gaat spelen lijkt het me zeer doenbaar. Of hij alle dlc-bosses erbij kan pakken in die tijd... Not so sure
![]()
Denk dat uw comment meer gebaseerd was op het feit dat ik 10 uur aan een stuk gespeeld heb dan aan het feit dat ik het in 10 uur uit had.10 uur in 1 go ?
Was zonder DLC inderdaad, maar dan nog 10 uur is echt niet snel (voor mij wel) maar in general is dat niet snel. speed runs zijn zoals hier al aangegeven maar 1 uur en 10 a 20 min. en volgens mij zijn any% runs minder dan een uur. Ik ben absoluut geen speedrunner, maar ken het spel na 500 uur gespeeld te hebben wel vanbinnen en vanbuiten, items, enemy placement, bosses, shortcuts, en zelf speedrun strats op sommige bosses die ik zelf ook doe omdat ze niet zo moeilijk zijn en het er over is hoe hard je een boss kan afslachten. Bv: Bloodstarved beast, micolash, Darkbeast pearl, ze zien mij niet graag afkomen denk ik. Ook was het niet in one go die 10 uur, daar heb ik geen tijd meer voor. de run was weldegelijk opgesplitst in paar sessies, maar de totale playtime van die playtrough was een goeie 10 uurkes met 5-6 deaths. En kan veel sneller als ik stop met de gebieden bijna zo goed als volledig te clearen, ik wil het niet per sé het snelste doen atm, maar zonder te sterven het spel uitspelen in minder dan 10 uur, dit wil dus zeggen dat ik wel zo veel mogelijk clear om me deftig te levelen zodat er minder foutenmarge is, farmen doe ik dan weer niet, elk gebied ga ik maar max 1 keer door en veel souls haal ik ook onder andere uit items verkopen, speel maar met 1 wapen en 1 kleding set, dus al de rest wordt verkocht, de Doll kleren en student outfit die je in game vind leveren al ver 30.000 souls op vrij early in game en zijn goeie stat boosts. Anyway, er is nog veel improvement en denk dat als ik het eenmaal gedana heb ik het me zelf zie doen onder de 8 uur ofzo. gewoon meer stuff skippen dat niet noodzakelijk is, ik was nu lvl 80 maar kan even goed af tikken op lvl 70.
Die zijn er zeker, maar mijn idee was te beginnen met deathless main game en als dat lukt main + dlc. Dit omdat 10 uur toch nog steeds wel wat tijd kost en om dan te sterven na 12 uur en te herbeginnen, dat is iets dat je moet willen. De DLC is aanzienlijk veel moeilijker en veel meer kans dat een boss eens niet lukt meteen. Daarom eerst Main game deathless en als ik dat gehaald heb, doe ik de DLC er bij, die gaat echt pijnlijk zijn xDKlinkt logisch, als ik u bezig hoor, krijg ik zelf ook wel zin in een nieuwe run. Ik ga echter men (ijdele) hoop koesteren en wachten tot donderdag.
Er zullen ook wel strats zijn voor die speedrunners voor de DLC-bosses. Ik herinner me vooral hoe groot hun healthpool is
PSVR2 nieuws zou ook zeer welkom zijn.
Puur gameplaywise is een Uncharted spinoff in first person iets dat echt wel enorm doenbaar is in VR. Of Killzone VR? Iets big budget aub.
PlayStation’s next generation of VR won’t make an appearance this time.
idd 'meer geschokt'' van het 'eventueel' 10uur aan 1 stuk doordoen tijdens de weekDenk dat uw comment meer gebaseerd was op het feit dat ik 10 uur aan een stuk gespeeld heb dan aan het feit dat ik het in 10 uur uit had.
Ik heb geen 10 uur aan stuk gespeeld, was opgedeeld in 3-4 sessies van 2+tal uur spelen. Ik heb geen tijd om 10 uur aan een stuk te gamen xD
Moest ik er nog 2-3 uur kunnen af prutsen van die tijd, wat denk ik wel perfect mogelijk is (mss doe ik dat wel eens ik men eerste deathless run heb gehaald) dan zou ik dat nog wel eens durven proberen om op 1 dag in 6-7 uur aan één stuk het spel uit te spelen (liefst ook zonder sterven)
Extra: Bij deze FromSoft, geef mij een BB PS5 remaster aub!! Dan weet ik wat doen!
tijdens het weekend is dat 'normaal' 
( record staat op 34min )Oh man, ik denk dat ik ver even veel uren aan streams gezien heb van BB dan uren dat ik het zelf speelidd 'meer geschokt'' van het 'eventueel' 10uur aan 1 stuk doordoen tijdens de weektijdens het weekend is dat 'normaal'
messchien effe die speedrun vid checken van Bloodborne je kan er nog enkele uurtjes afdoen( record staat op 34min )
Heb zelf Bloodborne afgehaspelt in 30uur ongeveer (voor de plat), ben nu begonnen aan Demon souls ben benieuwd hoe lang die run gaat duren

Na uw 20ste keer laat ge uwe sprint knop niet meer los xDSouls games wandel ik de helft van de tijd, gotta soak it all in!