Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Heel hoge verwachtingen ook, geen idee waarom. Meer dan dit had ik niet verwacht, het is zelf bijna exact wat ik verwacht had. Wolverine was sowieso niet voor dit jaar, dus focus op Spiderman is meer dan normaal. Wolverine komt wrs zelfde tijd in 2024, voor de rest is het gewoon nog wachten. Wie weet met wat geluk begin 2024 factions van TLOU en al eens een teaser van hun nieuw project. Mss volgend jaar een teaserke van een paar andere games, maar ik denk dat 2 a 3 Sony games per jaar het echt gaat zijn ze voor de komende jaren.Teleurstellende show moet ik zeggen. En dat terwijl de vorige showcase 2 jaar geleden was, bizar...
Geen idee wat jullie dan verwachten?

Heb precies naar een andere show gekekenGeen idee wat jullie dan verwachten?
Een hele resem mooie games om in de gaten te houden voor mij
Helldivers 2... starship troopers vibes
Immortals of aveum.. magie fps dus ben ik benieuwd naar
Ghostrunner 2
Phantom blade
Sword of the sea... van de journey creator dus komt goed
The talos principle 2
Neva ( from gris creators)
Foamstars.. benieuwd naar leek op splatoon
Teardown.. geweldige game op pc
Metal gear solid snake eater
Final fantasy 16... Duh!
Dragons dogma...fuck yeah
Ultros... Vette art style
Spiderman 2
Wat niet boeide:
AC Mirage :
Allan wake 2 of street fighter zijn niet mijn ding
Het is toch niet dat als iets niet exclusief is, het iet goed is?Meer titels van hun eigen studio’s en exclusives. Van heel die lijst zijn er max 4 of 5 games die enkel naar ps komen.
Het is toch niet dat als iets niet exclusief is, het iet goed is?
Het enige wat mij stoort deze generatie zijn de eindeloze remakesUiteraard niet, maar ik antwoorde gewoon op zijn vraag ‘wat hadden jullie dan soms verwacht’. Ik vond het zeker geen slechte presentatie maar ben nu ook niet echt achterover gevallen.
Goh, hangt ervan af. Spel zoals mgs3 wat van de PS2 tijd is, kan wel echt heel vet hermaakt worden met motion capture en stuff. Maar een remake van horizon zero dawn is dan weer helemaal overbodig. Ma ok, ik zou ook liever meer nieuws ip's hebben...Het enige wat mij stoort deze generatie zijn de eindeloze remakes
Oude games in een opgepoetst jasje steken.
Day is echt wel makkelijk verdiend zo. Geen level design, geen scriptwriters …
Mensen gewoon twee keer laten betalen voor hetzelfde game.
Alsof men gewoon geen inspiratie meer heeft en dat geldt ook voor de filmindustrie
Dan gaan ze een nieuwe naam moeten vinden want de showcase is in principe hun grootste jaarlijks eventKan toch niet anders of ze nog een show hebben?
Waar was:
Guerrilla
Bend studio
Infamous studio
Naughty dog

Dat zal moeten lukken. Sony en Valve zijn concurrenten, Valve brengt dat dan liever uit op hun eigen platform dan op Sony hun platform.Of voorbeeld Half life direct op vr. Niets van klepper aangekondigd
Valve heeft al zijn andere games thans ook op concurrerende hardware lopen.Dat zal moeten lukken. Sony en Valve zijn concurrenten, Valve brengt dat dan liever uit op hun eigen platform dan op Sony hun platform.
Die uitspraak is ook al 3 generaties lang heruitgebracht in HD en Remakes xDHet enige wat mij stoort deze generatie zijn de eindeloze remakes
Kan toch niet anders of ze nog een show hebben?
Waar was:
Guerrilla
Bend studio
Infamous studio
Naughty dog