Playstation Wrap-up 2025

vloet

Well-known member
Crowdfunder FE
Supporter
Blijkbaar is er een nieuwe wrap-up beschikbaar.
Hier Inloggen: https://wrapup.playstation.com/

Voor mezelf maar triestige cijfers :unsure: De helft aan speelduur tov vorig jaar.
Gedeeltelijk omdat er toch wat minder titels waren waar ik de volle pot voor wou betalen.
De enige die ik niet kon laten liggen was Death Stranding 2.
Voor de rest weer in Cyberpunk 2077 gedoken en andere replays.
Clair Obscur had ik eigenlijk vroeger moeten mee beginnen. Pas na het prijzenpakken kwam het op m'n radar eerlijk gezegd. Als ik 'm al uit had, was dit wsl ook voor mij de game van het jaar.

1767172937463.png
1767172868049.png

Ik krijg een foutmelding dat er iets mis gegaan is. Het kan zijn omdat ik geen ps+ meer betaal of het kan zijn dat ik niet 10h heb in een game. Het klopt wel dat ik bitter weinig heb gespeeld op de ps5 het voorbije jaar.

Screenshot_20251231_120528_Chrome.jpg

Screenshot_20251231_120658_Chrome.jpg

Voor mij wel een zeer mooi gamejaar achter de rug met vele toppers. 2024 zat ik even in een gamedipje, waarbij ik minder fun vond in het gamen, gelukkig heb ik die fun dit jaar weer ontdekt!

Volgend jaar ziet er weer enorm goed uit met vele toppers waar ik naar uitkijk. In mei word ik voor de eerste keer vader, dus vanaf dan zal het wel een pak minder zijn! 🤣

Ik krijg een foutmelding dat er iets mis gegaan is. Het kan zijn omdat ik geen ps+ meer betaal of het kan zijn dat ik niet 10h heb in een game. Het klopt wel dat ik bitter weinig heb gespeeld op de ps5 het voorbije jaar.
Zelfde hier, zou wel eens kunnen dat ik inderdaad onder de 10u zit… Nu ja, heb in sale Jedi Survivor gekocht, die ga ik zeker doorspelen nu. En in 2026 heb ik ook wel zin in Claire Obscur en Death on the Nile.
Maar goed, veel uren in mijn Steam Deck gestoken, dus dat verklaart dit wel.

Log eens gewoon in op de PS website, daar staat ook een knop om je wrap up te bekijken. Ik had hetzelfde voor vanmorgen.

Zoontje heeft toch net meer gespeeld dan ik dacht 😅
Voor de rest zit ik zelf wel weer op een gemiddelde van net iets minder dan een uur per dag.

Terug
Bovenaan