Moeilijk te zeggen, ik had die dag ook gewoon een apart netwerk gemaakt op 2.4ghz voor de marstek. Sinds die update en dat apart netwerk werkt dat ding gewoon zoals het moet (wel een dag of 2 raar gedaan met de percentages maar volgens mij moest die terug kalibreren). Wat juist ervoor gezorgd heeft dat het nu wel stabiel werkt kan ik dus niet met zekerheid zeggen maar imo is die update zeker geen probleem.En werkte het?
Hier net geüpdatet naar fw v154. Zal zien of het helpt, want als ik niet in de settings van de APs moet gaan prullen laat ik het liever zo. De batterij is nog 72% vol nu en er is vandaag maar 2 kWh van het net gehaald (t.o.v 6-8 kWh per dag de week voor we de batterij hadden), dus hij heeft vandaag toch ook relatief stabiel gewerkt. Wat hij van het net heeft gehaald komt ook deels door de limitatie van 800W die ik voorlopig nog ingesteld heb tot ik van het enkel een dubbel stopcontact gemaakt heb bij de gasketel.

. Als je schrik hebt dat er iets mis gaat kan je best geen batterij nemen of altijd op 800W limiteren en de capaciteitspiek voor lief nemen. Uw verbruik gaat niet drastisch veranderen bij een ontlaadlimiet van 800 of 2500W.