Een beetje dom is ook lekkerDeborah van de Delhaize die de AI in gang zet, heeft 0,0 % kans dat het ding werkt.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Een beetje dom is ook lekkerDeborah van de Delhaize die de AI in gang zet, heeft 0,0 % kans dat het ding werkt.
Nieuwe kring is een aanpassing in zekeringkast. En afaik moet je elke aanpassing opnieuw laten keuren, tenzij het een bestaande toepassing is die je vernieuwt ofzo.Als ik een aparte kring laat leggen voor de Marstek...moet ik dit dan laten keuren ivm potentiële verzekeringskwesties?
Of kan ik 't ook gewoon laten aanleggen zonder keuring?
Dit is nu wel de eerste negatieve ervaring die ik er over hoor. N=5 ofzo, maar die 5 waren wel positief verrast.
Om terug te komen op mijn initiële vraag: is het haalbaar voor een niet IT-er om dit zelf in elkaar te knutselen?Ik ben er ook positief over. Heel mijn HA is met AI gemaakt.
Maar je moet het in de gaten houden. Mijn variabele is wel degelijk "ev_charge_cumul_2" en niet "ev_charge_cumul". En dit moet voor dat gebeuren, anders is het altijd 0. etc.
Om terug te komen op mijn initiële vraag: is het haalbaar voor een niet IT-er om dit zelf in elkaar te knutselen?
Om terug te komen op mijn initiële vraag: is het haalbaar voor een niet IT-er om dit zelf in elkaar te knutselen?
Eerlijk gezegd, goeie vraag. Home Assistant heeft een kleine learning curve, maar is in feite niet zo moeilijk.Is het realistisch om deze shizzle zelf te ontwikkelen/parametriseren/automatiseren als niet-IT'er? Ik heb al 'n P1 Homewizard. Op termijn gaan we meer zonnepanelen steken, mogelijk naar 'n thuisbatterij gaan en we hebben een EV. Home Assistant lijkt de way2go om energieverbruik tot 3 cijfers na de komma te optimaliseren. Maar enigszins terughoudend als ik zelf met een NAS of die Home Assistant Green aan de slag moet gaan.

Al IT leek heb ik mijzelf de HA green gekocht, de zaken die je standaard in HA vindt zijn zeer makkelijk werkend te krijgen, via Github is het iets 'moeilijker' maar online en hier is zeer veel info te vinden wat het allemaal makkelijker maakt.Is het realistisch om deze shizzle zelf te ontwikkelen/parametriseren/automatiseren als niet-IT'er? Ik heb al 'n P1 Homewizard. Op termijn gaan we meer zonnepanelen steken, mogelijk naar 'n thuisbatterij gaan en we hebben een EV. Home Assistant lijkt de way2go om energieverbruik tot 3 cijfers na de komma te optimaliseren. Maar enigszins terughoudend als ik zelf met een NAS of die Home Assistant Green aan de slag moet gaan.
Allez, wat zeg jij nu. cege die van beyond gaming?? Dat is gelijk het tegenovergestelde van overdrijvenKgoh ik vind dat cege wat overdrijft.
Ik zie het niet staan in de app?In de Marstek app is nu ook een peak shaving mode toegevoegd. Nu nog wachten op een firmware update voor de Marstek V3 zodat we het kunnen gebruiken.
Nee, je batterij moet het ook ondersteunen, dus zal firmware update voor nodig zijn denk ik. Het stond in de changelogs van de app.Ik zie het niet staan in de app?
Nee, je batterij moet het ook ondersteunen, dus zal firmware update voor nodig zijn denk ik. Het stond in de changelogs van de app.
Inderdaad, hij zal een buffer houden vermoed ik en die gaan bijladen als je uit de buffer verbruikt hebt.Wat wil dat dan zeggen? Dat die altijd x % in de batterij overhoudt om te shaven?
Want voor de rest, zolang je nu iets in de batterij hebt zitten gaat hij toch ook je pieken shaven?