Pokémon FireRed & Pokémon LeafGreen

pFHbReH.png

Dit is onder meer een voorbeeld van waarom dat dit dus gevraagd wordt door fans om de spellen opnieuw beschikbaar te maken.

En zelfs zou dat dan 20 euro zijn.... ik denk dat de meeste mensen dat er wel voor over hebben gezien de woekerprijzen op dan nog eens verouderde handhelds dan ook vaak.

Indien je nog enkele van de spellen hebt trouwens, heel goed moment om ze te verkopen via tweedehands.be trouwens. Al is het vooral gen 4 en 5 die fors opgelopen zijn in prijs (b/w 2 en iets mindere mate heart gold/soul silver, b/w 1 en pokemon platinum, misschien ook wel oras).

damn nice, heb al 10+ keer firered uitgespeeld en nog nooit een shiny gezien xD
Dat is heel zeldzaam.

Als je het spel van begin tot eind speelt, gebeurt dat misschien 1 keer max in een playtrough, en soms gewoon helemaal niet.

En dan moet je nog opletten dat je niet perongeluk "run away" drukt, is het vaak op een nutteloze pokemon en als je met repels werkt verklein je de kans nog wat.

Ik heb het denk ik 1x meegemaakt in fire red en dat was ook een Oddish trouwens. Oddish kan je wel gebruiken, zeker niet meta maar wel goed genoeg voor fire red.

Heb er ooit tegengekomen en weet nog dat ik dacht wat is dit met het geluid en gewoon run away gedaan destijds. Nu pas door dat ik wel paar x shiny geskipped heb

Terug
Bovenaan