Holocene
Well-known member
Idd echt een goedkoop excuus.Voor zo’n franchise MAG je dat anders wel verwachten.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Idd echt een goedkoop excuus.Voor zo’n franchise MAG je dat anders wel verwachten.
Het minimum dat ik verwacht van een bedrijf met zo’n budgetten, is dat het tenminste op een Switch-game lijkt, niet op een Wii-game. Ik lees dat de gameplay goedzit, maar dat die wordt tegengehouden door het technische. En dat zijn dan niet alleen de graphics, maar ook het feit dat de wereld gewoon leeg is. Het is niet dat de Switch dat niet aan kan he. Het gaat hier puur over onkunnen in mijn ogen of tijdsdruk, maar indien dat laatste waar is, zou ik toch andere kwaliteitseisen stellen, moest ik Nintendo zijn.wat verwacht je nu het is 20 jaar hetzelfde dat ze nu opeens mario of zelda kwaliteit gaan brengen.
Het minimum dat ik verwacht van een bedrijf met zo’n budgetten, is dat het tenminste op een Switch-game lijkt, niet op een Wii-game. Ik lees dat de gameplay goedzit, maar dat die wordt tegengehouden door het technische. En dat zijn dan niet alleen de graphics, maar ook het feit dat de wereld gewoon leeg is. Het is niet dat de Switch dat niet aan kan he. Het gaat hier puur over onkunnen in mijn ogen of tijdsdruk, maar indien dat laatste waar is, zou ik toch andere kwaliteitseisen stellen, moest ik Nintendo zijn.
En het probleem is vooral het volgende: koopt iedereen de game, dan weet Game Freak opnieuw dat de bare minimum genoeg is en dat ze voor een volgende game weer weinig zullen wijzigen. Koopt niemand de game, dan concluderen ze dat experimenteren verkeerd was en dan keren ze terug naar de jarenlange herkauwde formule.
Hangt een beetje af van smaak ook, zelf vond ik bijvoorbeeld Brilliant Diamond en Shining Pearl er heel slecht uitzien qua graphics maar Sword & Shield dan veel beter. Deze stijl van graphics ligt mij ook meer dan die van BD & SP.Het minimum dat ik verwacht van een bedrijf met zo’n budgetten, is dat het tenminste op een Switch-game lijkt, niet op een Wii-game.

Dat heeft hier zelfs geen belang. Ik vond BDSP ook lelijk, maar technisch grafisch zag het er goed uit. Hier vind ik de art direction goed (dus ik vind het mooi), maar technisch grafisch trekt het op niks. Maar goed, ik denk dat er ondertussen al alles over gezegd is. En ik ben zeker heen graphics hoer, maar het feit dat ze zoiets durven uitbrengen getuigt gewoon van een dikke fuck you naar de fans (ik zal het er voor de zekerheid bijzetten: “vind ik”).Hangt een beetje af van smaak ook

Goed idee. De Fun hier verkoopt ook vaak al zonder kasticket enkele dagen op voorhand.Zoude onze lieve vrienden van de mediamarkt vandaag nog niet verkopen ?![]()
eeuh ja... Als ge weet dat Botw al 5 jaar bestaat, er beter uit ziet en veel betere performance heeft, dan ja dan is dat een verwachting. Denk niet dat het zo moeilijk is voor Nintendo om te zeggen hey kijk eens hoe zij het gedaan hebben...wat verwacht je nu het is 20 jaar hetzelfde dat ze nu opeens mario of zelda kwaliteit gaan brengen.
Ja, om een of andere reden ben ik persoonlijk niet zo warm voor deze game. Geen idee waarom eigenlijk, normaal haal ik alle pokémon games day one in huis. Mss omdat er in februari zo veel game releases gaan zijn't Is hier precies rustig![]()
Als je pokemon koopt weet je toch dat dit is wat je krijgt van graphics, het zou zeker beter mogen volledig mee akkoord maar dit gaat nooit gebeuren het verkoopt veel te goed.eeuh ja... Als ge weet dat Botw al 5 jaar bestaat, er beter uit ziet en veel betere performance heeft, dan ja dan is dat een verwachting. Denk niet dat het zo moeilijk is voor Nintendo om te zeggen hey kijk eens hoe zij het gedaan hebben...
de console ( NIET HANDHELD) pokémon games zagen er altijd goed uit voor hun tijd ( pokémon snap, stadium Colosseum, XD- gale of darkness, .... )wat verwacht je nu het is 20 jaar hetzelfde dat ze nu opeens mario of zelda kwaliteit gaan brengen.
Begrijp me niet verkeerd ik zou dit ook willen maar dit zal nooit gebeuren.