Hoe bedoel je met easy?'mai, shinyhunten is EASY in deze game, mijn shiny Magikarp is al binnen.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hoe bedoel je met easy?'mai, shinyhunten is EASY in deze game, mijn shiny Magikarp is al binnen.
the jist of it is als je in die wild zones komt moet je gewoon zorgen dat de pokemons uit het beeld verdwijnen en terug verschijnen, telkens worden die pokemon gerolled op gebied van level, stats en of het een shiny wordt of niet.Hoe bedoel je met easy?
Meh ik weet het niet, anderzijds dat klassieke gedoe met turnbased combat zoals scarlet en violet is toch ook aan vernieuwing toe. Dat wat ze nu doen met Legends vind ik al cava maar het is toch geen real time combat. Eigenlijk is dit ook turn based maar gwn meer dynamischer. Heeft niemand gemerkt dat wnr je aanvalt met uw pokmn, die meestal nog eerst loopt naar een punt voor hij zijn aanval doet, why? Das geen real time combat.Game is niet slecht maar geef me maar die goede oude games zoals SoulSilver/HeartGold
Denk dat dat afhangt of je melee of ranged attack doet, nee? Als je ranged gaat, komt de pokemon idd naar een punt naast jou om die aanval te doen. Je kan dan best jezelf dichter bij de pokemon positioneren zodat die minder ver moet lopen. Terwijl als je bv 3 opeenvolgende melee aanvallen doet, dan kan je die perfect achter elkaar doen en blijft die in melee range van de enemy.Meh ik weet het niet, anderzijds dat klassieke gedoe met turnbased combat zoals scarlet en violet is toch ook aan vernieuwing toe. Dat wat ze nu doen met Legends vind ik al cava maar het is toch geen real time combat. Eigenlijk is dit ook turn based maar gwn meer dynamischer. Heeft niemand gemerkt dat wnr je aanvalt met uw pokmn, die meestal nog eerst loopt naar een punt voor hij zijn aanval doet, why? Das geen real time combat.
Ondertussen nog enkel Spritzee en Swirlix nodig om te traden.Het is nog niet voor meteen, maar wil er iemand mijn vriendje zijn om de Pokémons die geruild moeten worden om te evolueren te ruilen?![]()

Is dat vandaag? Shiiiit kheb de basegame zelfs niet uitWeinig animo hier. Iemand die vandaag de DLC in huis haalt?
30 euro, no tnx.Weinig animo hier. Iemand die vandaag de DLC in huis haalt?
jep vandaag is de release. Heb altijd gezegd dat ik het niet ging doen maar nu ik weet wat de precies inhoudt , ga ik toch toehappen denk ik.Is dat vandaag? Shiiiit kheb de basegame zelfs niet uit

ah klote, had ik dat gewetenHeb de DLC al eerder gekocht aan €22 (staat nu aan €25 op https://www.loaded.com/pokemon-legends-z-a-mega-dimension-switch-europe-uk)